Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

Cafe Sohbet Keyfi içinde Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM! konusu, arkadaslar Huawei E160E usb modemi wifi adaptör olarak nasıl yapılandırabilirim bilgisi olan varmı ? nette forumlarda aradım bulamadım. teşekkürler...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 6 sonuçtan 1 ile 6 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi2Beğeni
  • 1 Yazan : ShreDDeR
  • 1 Yazan :

Konu: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!


  1. #1
    Başkan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Başkan78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaslar Huawei E160E usb modemi wifi adaptör olarak nasıl yapılandırabilirim bilgisi olan varmı ? nette forumlarda aradım bulamadım. teşekkürler

  2. #2
    ShreDDeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ShreDDeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    3G Mobile Broadband Wireless Router - Böyle bir şey işini görür her halde
    Tp-link TL-MR3420 Router | hızlıal.com - birde bu var

  3. #3
    Başkan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Başkan78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    ShreDDeR teşekkür ederim ama durum şöyle, wireless internetim var zaten laptopumla bağlanıyorum. Bir de masaüstü pc var . Huawei modemi kullanarak ben masaüstü pcmi wireless internete nasıl bağlarım ?

  4. #4
    ShreDDeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ShreDDeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    Öyle bir şey hiç duymadım inanın, fakat şöyle bir şey de var. Aliexpress.com : Buy HuaWei modem 3G antenna for E176 E160 E1762 E583C CRC9 CONNECTOR 3G antenna 12DBi free shipping from Reliable 3G antenna suppliers on SHEN ZHEN XIN AN XIAN DAI TRADE CO.,LTD - Huawei modeminizde böyle bir giriş varsa bunu bağlayıp wireless olarak kullanırsınız sanırım. Ya da wireless kartı alabilirsiniz.
    Başkan78 bunu beğendi.

  5. #5
    Başkan78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Başkan78 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    Şimdi anladım tamamdır, zaten bu usb modemde WIFI özelliği yok diye duydum ama belirttiğin aparatlarla olabilir çünkü o giris var modemde. Teşekkür ederim dostum
    ShreDDeR bunu beğendi.

  6. #6
    ShreDDeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ShreDDeR isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Duayeni

    Standart Cevap: Huawei modem WİFİ ayarları . YARDIM!

    Rica ederim ne demek

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

huawei modem wifi sorunları, hawei wi fi olmayan, huawei wifi olmuyor, huawei wifi bulamiyorum, huawei modem adaptor olarak kullanma
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Fl studio 10 da md üzerine kaliteli studio kayıt ayarları nasıl olmalı.. YARDIM edin.Fl studio 10 da md üzerine kaliteli studio kayıt ayarları nasıl olmalı.. YARDIM edin.

    Slm arkadaşlar Ben FL Studio 10 da alt yapı üzerine okumak istiyorum fakat ses studio kalitesinde olmuyor..Bilen arkadaşlardan ricam bu ayarları nasıl kaliteli studio ayarında yapa bilirim burada açıklayıcı şekilde anlatmaları..Kimisi Cubase daha iyi diyorlar bu konuda bende ne yaptım ne ettim bu kocaman bilmem kaç Gb olan Cubase yi günlerde aylarca uğraştım bir yerlerden zar zor indirdim kurdum lisana aktivasyon felan istiyor deneme sürümünü...
  2. Reverb ayarlarıReverb ayarları

    Arkadaşlar cubase üzerindeki roomworks'u baz alarak soruyorum ama genel olarak da geçerli bilgiler verilebilir. Pre-delay, Reverb time, Size, diffusion, widht gibi ayarların tam olarak tanımı ve vocal, enstruman ve davul kayıtlarında ayarların nasıl yapıldığını paylaşabilirsek çok güzel olur. Zira birçoğumuz kulağımıza güzel gelişine göre ayarlıyoruz, bunun bilimsel bir yöntemi olmalı bir de tek bir efekt değil de reverb A ve B şeklinde 2...
  3. pa800 pad ayarlarıpa800 pad ayarları

    slm arkadaşlar ben pa800 padleri bir türlü ayarlayamadım bunları 4adet pad kısmına nasıl kilitleyeceğim birde volüm ayarlarını nasıl yaparım detaylı bir şekilde yazan bir arkadaş çıkarsa çok memnun olurum şimdiden teşekkürler bütün müzisyen arkadaşlara bol kazançlar..saygılar
  4. Milyonlarca modem çöpe gidecekMilyonlarca modem çöpe gidecek

    İnternet daha da hızlandığında ve IEEE'nin bir süredir üzerinde çalıştığı yeni veri transfer protokolü 802.11n dünya standartı olarak kabul edildiğinde hızlı internet isteyen milyonlarca kullanıcı yeni modem almak zorunda kalacak. Devamı...
  5. Standart ADSL Modem ŞifreleriStandart ADSL Modem Şifreleri

    ADSL modeminizin şifresini biliyor musunuz? Devami...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi