Casio AT3 KLARNET DEMO

Casio Klavye Dosyaları içinde Casio AT3 KLARNET DEMO konusu, Çalmama takılmayın arkadaşlar ses nasıl olmuş acaba öylesine bi denedim....

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 9 sonuçtan 1 ile 9 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi6Beğeni
  • 4 Yazan : cafy
  • 1 Yazan : inceden
  • 1 Yazan : hkn98

Konu: Casio AT3 KLARNET DEMO


  1. #1
    cafy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cafy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Casio AT3 KLARNET DEMO

    Sponsorlu Bağlantılar


    Çalmama takılmayın arkadaşlar ses nasıl olmuş acaba öylesine bi denedim.
    Eklenmiş Dosya

  2. #2
    cafy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cafy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    Beğenen yok herhalde ya da değişik gelmedi kimseye...

  3. #3
    inceden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    inceden isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    Beğenen yok herhalde ya da değişik gelmedi kimseye...
    Değişik gelmez olurmu yaw, cihazda o kadar farklı türden klarnet sesi var, bu bi başka olmuş hocam..
    Hatta değil başka, bambaşka olmuş ! Dinlerken, bi an yok canım başka cihazdan almıştır diyecektim ki, bi baktım bayağı bizim vahde

    Tebrik ederim süper olmuş
    cafy bunu beğendi.

  4. #4
    cafy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cafy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    Ciddimisin kardeşim ya Valla ben çalarken hep bu klarneti kullanıyorum kulak aşinalığı olduğundan artık bana sıradan geliyordu. İsteyen olursa paylaşırım sorun değil

  5. #5
    hkn98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hkn98 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    güzel olmuş kardeşim ellerine sağlık ses gayet iyi
    cafy bunu beğendi.

  6. #6
    corwinus44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    corwinus44 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    çalışmaktan çok fazla takip edebilme fırsatım olmuyor ama emeğine sağlık şimdi dinledim gerçekten güzel olmuş

  7. #7
    cafy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    cafy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    Teşekkürler herkese. Yeni bi 2/4 ve Elektro bağlama yaptım onuda Demo yapacağım. Birde Roman ritmi yazıyorum 1. varyasyon bitti. Paylaşırım isteyen olursa.

  8. #8
    Özkan Polat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Özkan Polat isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    emegine saglik Süper olmus.
    Tabikide kardesim zahmet edip paylasirsan Güzel olur Simdiden tesekkürler

  9. #9

    Standart Cevap: Casio AT3 KLARNET DEMO

    Güzel olmuş

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

casio demo müzik
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. hakel set demo yaylı ve klarnethakel set demo yaylı ve klarnet

    arkadaşlar kendim için hazırlaşmış olduğum setin demosunu sizlere sunuyoum dinleyip yaylılara ve klarnete yorumlarınızı bekliyorum çok tşk ederim sağolun
  2. Casio AT-3 halk demoCasio AT-3 halk demo

    Ela gözlüm parçasını çaldım. hatalı oldu biraz ama acemiliğime verin :) iyi dinlemeler, saygılar.
  3. Casio AT-3 Yeni DemoCasio AT-3 Yeni Demo

    arkadaşlar merhabalar cafy hocanın ritmiyle 5/8 çaldım harika oldu iyi dinlemeler. NOT: cafy hocam sizden ricam sakın ritm yazmayı bırakmayın :) selamlar.Zippyshare.com - Video_00002.mp3
  4. Casio AT-3 4 tane DemoCasio AT-3 4 tane Demo

    casio at-3 demos by cemrepolat on SoundCloud - Create, record and share your sounds for free yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar... iyi çalışmalar
  5. Casio AT-3 demoCasio AT-3 demo

    Arkadaşlar merhaba orgumu alalı 3 gün oldu ve bir demo koylam istedim enstürman seslerini tanıtmak amaçlı iyi seyirler. dedigim gibi sadece amacım sesleri tanıtmak. zaten bunu almadan önce 20 saat deneyimim vardı o kadar :) profesyonellik iddiasında degilim :) http://www.youtube.com/watch?v=_dhJXI-e_m8
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi