Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

Casio Klavyeler içinde Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ?? konusu, Merhaba arkadaşlar Kemal Günay ben uzun zamandır amatör olarak saz çalmaktayım. amma sazım kırıldı bende arabistanda yaşadıgım için temin edemiyorum. 2 gün evel dolapdaki 8 sene önce aldıgım bir Casio ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 1. sayfa 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 23 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??


  1. #1

    Standart Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba arkadaşlar Kemal Günay ben

    uzun zamandır amatör olarak saz çalmaktayım. amma sazım kırıldı
    bende arabistanda yaşadıgım için temin edemiyorum.

    2 gün evel dolapdaki 8 sene önce aldıgım bir Casio org vardi onu calmaya başladım hic bilemdigim halde sanırsam ses tanıma alışkanlıgımdan olacak
    çok güzel şekilde calabildim. bunun üzerine yeni bir org almaya karar verdim

    arabistanda sadece Casio var, ve almaya niyetlendim.
    cihaz bu http://www.casio-intl.com/emi/high_grade/wk3800.html
    Casio WK3800.

    hic anlamiyorum, bir incelermisiniz. birde sizlerin yorumunu almak istiyorum

    klavye çalmaya 0 dan başlayacagım bu cihazi alip sizlerin sayesinde bir seyler ogrenmek istiyorum siz ne dersiniz alayim mi ? bide burda ucuz 250 ytl ye geliyor tr de ne kadar bilmiyorum.

    ayrica arap ve ortantal muzik de calmak istiyorum bu klavyede bu mumkunmudur

    lutfen yorumlarinizi bildiginiz,

    Cihaz hakkinda bilgi :






    Lütfen görüşlerinizi Belirtiniz.
    Saygılarım ile

  2. #2

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    Arkadaslar msn adresimide verim :

    info @ teknolojipartneri.com

    msn uzerindende yardimci olmak isyen arkadaslar olabilir.

    tesekur ederim

  3. #3
    piyanist630 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist630 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    arkadaşım casio iyidir hoştur fakat ne yazıkki üzülerek söylüyorum fakat 5 para etmez casio başını ağrıtır başka bişi değil benim çok başımı ağrıttı alet satamıyorum bile bak Roland , Korg,Gem,Ketron,solton,Yamaha bu aletleri almanı öneririm arabistanda yamahada var dostum benim önceki klavyem Yamaha psr9000 arabistandan gelmişti güzel bir aletti hatta diyebilirim yani araştır bulursun ama bence casioyu hiç alma bu bir arkadaş tavsiyesi ve ayrıca klavyenin altyapısıda batı tarzında hep tr ritimlerinden seslerinden zevk alacağını sanmıyorum neyse başını ağrıtmayım bu bir öneri yinede sen bilirsin
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    www.keyfimuzik.com paylaşımın tek adresi

  4. #4

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    hocam oncelik ile yorumun icin tesekkur ederim.

    hocam ben satmak icin almiyacagim yani en az 10 sene kalir bende
    sonrasinda, medinede yim ben burda sadece casio var
    ama jeddah sehrinde var Yamaha markalar.

    casio org ile yamaha arasinda satmak istedigim zaman kolay satabilirim konunun disinda, ne gibi farklar var hocam.

    birde yamaha nin en iyi klavyesi hangisidir.
    simdi burda ucuz oldugunan aldigim mi en iyisini en yenisini almak isterim. bana bir model ismi verirmisin.

    saygilarim ile.

  5. #5
    piyanist630 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist630 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    yamaha tyros 2 serisi var güzel bi kalvye ama pahalıdır o kadar para vermenide önermem çünkü ona vereceğin paraya korgun serisinden bir klavyeyi daha ucuza alabilirsin ha süper bi kalitede arıyorsan herşeyde o zaman tyros alabilirsin tabi yamahanın en iyisi bu arkadaşım casioyu kötülemiyorum ama iş görmez üzgünüm yamahayla casio arasında binlerce fark var casionun en iyisi yamahanın bi a-300 ü etmez bunu herkez bilir yardımcı olmak isterim ama casio alma boşver
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    www.keyfimuzik.com paylaşımın tek adresi

  6. #6

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    hocam o onerdigin yamaha tyros 2 web site adresi varmi
    online gorebilecegim acaba ?

    saygilar

  7. #7

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    hocam simdi haberi geldi bu senin dediigin yamaha baya pahali burada

    lakin bu casio wk3800 turk lirasina gore 250 ytl ye falan geliyor, ki tr de 600 dolar falan sanirim bu cihaz. anlicagin burada ucuz yani.

    simdi hocam ben hic org calmayi bilmiyorum, yani oylesine dingirtaticagim, bu casio yu neden beyenmediniz acaba

    yani sadece satilmiyor diyemi nedenini tam anlayamadim ben

    saygilar.

  8. #8

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    Bu arada hocam belki bir incelesen ?

    http://www.casio-intl.com/emi/high_grade/wk3800.html

    yani bu sitesini falan bi incelesen haber bekliyorum saygilar.

  9. #9
    piyanist630 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    piyanist630 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    arkadaşım fiyatına dikkat etmemiştim ben casioya karşı değilim ama profesyonel bir müzik istiyosan alma derim ama kendin için amatör olarak çalışacaksan iyi güzel bir klavye ben sadece arap kitleri ve tr sesleri ve ritimleri için söylemiştim dilerim işine yarar al orgu ritimlerdede yardımcı olayım sana bende var biraz ritimleri
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    www.keyfimuzik.com paylaşımın tek adresi

  10. #10
    selcuk1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    selcuk1 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Casio WK-3800 Nasıl bir cihaz sizce ??

    arkadaşım kolay gelsin benim wk-3800 modeli orgum var 2 ay oldu alalı casıo 811 modeli orgumda var 5 yıl oldu onu alalı ben amatörüm kendi zevkime göre çalıyorum bahsettiğin model 3800 yani güzel ancak çok karışık yani çok özellik var sd kart olması bir avantaj ancak ritm ve ses yüklemeleri için bilgisayar programı var (ıdes)buradan yüklüyorsun ritm bulmakta diğer orglar gibi avantajı yok ancak aramızda bunlar bir şekilde çözüyoruz olanlar olmayanlara destek veriyor.orga arap seti yüklediğin zaman darbuka gibi ritmde güzellikler oluyor ama Roland Korg yamaha markaları ile kıyas tabiiki olmaz beni idare ediyor türkiyedeki fiyatı 1000-1150 ytl arasında 650 euro gibi yinede kendi kararını kendin ver takıldığın bir şey olursa sor çözebilirsek yardımcı olurum

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

casio org nasıl, casio wk 3800, casio wk 500 nasıl, casio orglar nasıl, casio wk 3800 fiyatı, forum donanım haber casio wk 500 nasıl bir org, casio org wk 500 kullanım, ilkkasioorgmodeleri, casio wk500 ritim, casio orglar nasıldır, casio wk500 ritimleri, casio wk 500 ritim, casio org nasil, casıo eqw a1000 fiyati, wwwkeyfimuziknet 3031 casio wk 3800 nasil cihaz sizce
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. ctk900 tr nasıl bir cihazctk900 tr nasıl bir cihaz

    piyasası nedir? yani başlıyan biri olarak tavsiye edermisiniz. teşekkürler...
  2. casio at 1 alcam yeni başlıcam nasıl sizce!casio at 1 alcam yeni başlıcam nasıl sizce!

    beyler ben yeni başlıcam bu işe sizce bana göre iyimi casio at 1 ben 15 yaşında yım sizce bana uyamı sene ama inşallah pa 60
  3. Yamaha MM6 nasıl sizce ? ? ?Yamaha MM6 nasıl sizce ? ? ?

    Sizce bu alet nasıl ? Sequencer özelliği iyi mi ? Kendi yarattığımız sesleri içine atabiliyor muyuz ? Son olarak başarılı bir synth mıdır ???
  4. Casio WK-3800 türkçe ritm ve ses arıyorum...Casio WK-3800 türkçe ritm ve ses arıyorum...

    Birçok siteye baktım ve wk3800 için ne ses nede ritm bulabildim.Tam olarak bilmiyorum ctk serisinde çalışan ritm ve sesler bu orgada uygunmu,bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum..
  5. Casio WK-3800 Türkçe Ritm ve Ses ArıyorumCasio WK-3800 Türkçe Ritm ve Ses Arıyorum

    casıo wk-3800 türkçe ritm ve ses arıyorum eğer elinde olan varsa lütfen göndersin
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi