Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen?

Casio Klavyeler içinde Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen? konusu, Merhaba Arkadaşlar, Casio ctk900 model orgum var.Usb midi arabirim aldım ve gerekli şekilde de bağlantısını yaptım. Fakat,( Casio 'nun programını kullanmama rağmen) bir türlü ritim dosyalarını ekleyemiyorum . Sizlerden ricam; ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen?


  1. #1
    atoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    atoz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba Arkadaşlar,

    Casio ctk900 model orgum var.Usb midi arabirim aldım ve gerekli şekilde de bağlantısını yaptım.
    Fakat,(Casio'nun programını kullanmama rağmen) bir türlü ritim dosyalarını ekleyemiyorum.

    Sizlerden ricam;
    bağlantılarda sorun yok diye belirtiyorum fakat,
    hem yine de doğru bir midi bağlantı durumunun nasıl olacağına dair ayrıntılı bir açıklama
    hem de bu ritimleri nasıl en doğru şekilde aktarıp kullanabileceğime dair
    bilgilerinizi
    paylaşabilir misiniz lütfen?

    Teşekkür ederim.
    Saygılar.
    Konu atoz tarafından (23 Ağustos 2011 Saat 23:32 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    atoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    atoz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen?

    arkadaşlar,

    yok mu bu konuda bana yardımcı olabilecekler?
    lütfen,bilgilerinizi paylaşmanızı rica ediyorum.

    tekrar teşekkür ederim.
    saygılar.

  3. #3

    Standart Cevap: Casio CTK 900 için midi arabirimi ile nasıl ritim yükleyebilirim,lütfen?

    dostum bendede ctk 651 var ne yaptıysam kimseden bi yardım bulamadım fl studiodan açılan midi doğrudan klavyede çalıyo ama iş bunu yüklemeye gelince casionun data managerları smf converterlar işe yaramıyo ama ctk 900 için doğrudan yükleyebileceğin bi software var google a Casio music site yaz ve siteye gir orda sıralananlar arasında ctk 900 var ama ne saçmalık sa sadece bir kaç model için var neyse umarım yardımcı olabilmişimdir

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

casio ctk 900 nasıl ritim yüklenir, casio ctk 900 usb midi bağlantısı, midi arabirimi, casio ctk 900 midi yükleme, casio wk 110 usb programi nasil kurulur, casio ctk 3200 e nasil altyapi yükleyebilirim, casio ctk 3200 a ritim yükleme, ctk 651 midi fl indirdirir, ctk 900 tr ritimlerini nasıl yüklenir, casio ctk 3200 bilgisayara bağlama, casio ctk 3200 ritim, casio ctk 3200 ritim yükleme, casio ctk3200 midi olarak kullanma, casio ctk 3200 bağlama, casio ctk 3200 upload midi
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Casio AT-3/5 icin Ritim,... topluyoruzCasio AT-3/5 icin Ritim,... topluyoruz

    Slm arkadaslar. Bi konu actim, bunun icine AT3 ve AT5 uyumlu olan Styler, vs. paylasalim. Hepsini burda topliyalim.
  2. casio at 3-ü fl stüdüyoda nasıl midi klavye olarak kullanabilirimcasio at 3-ü fl stüdüyoda nasıl midi klavye olarak kullanabilirim

    arkadaşlar merhabalar ben bir casio at-3 kullanıcısıyım ve yardımınıza ihtiyacım var ben casio at 3-ü bilgisayarda fl stüdüyo yardımıyla midi klavye olarak kullanmak istiyorum farklı sesler ve ritimler hazırlamak ve çalışmak için fl stüdüyoyu indirdim ve bilgisayara kurdum şimdi nasıl yapacağım ayarları yardımcı olursanız sevinirim birde bilgisayarın klavye tuşlarından çalınabilirmi ozaman yoksa orgun üzerindenmi çalacağız saygılar Hakan
  3. Casio wk 3700 için ritim arıyorumCasio wk 3700 için ritim arıyorum

    bana.lütfen.casio.wk.3700icin.ritimler.lazim.birde.giresun.karsilamasi.ritimi.lütfen.yardimci.olun
  4. korg pa60 a sample nasıl yükleyebilirim?korg pa60 a sample nasıl yükleyebilirim?

    arkadaslar korg pa 60 ıma kart taktırdım simdi içindeki sesler hosuma gitmiyo artık disketten yükleme yapmak istiyorum nasıl yapabilirim?:confused:
  5. vstleri harici hd nasıl yükleyebilirim?vstleri harici hd nasıl yükleyebilirim?

    Arkadaşlar şimdi C klasörüm 90 gb yani sabit diskimdeki bütün kapasite.. lakin 1 tb harici hardiskim var .. vst plugins C de vstlerde 90 gb yi aşıyorsa aşmıyor ama aşar birrgün :) ben vstleri harici hd ye kurunca programlar nası görecek bu vstleri? not: eğer konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim doğru yere taşınmasını rica ederim.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi