Casio ctk 6000 ile Casio At-3 arasında kararsız kaldım

Casio Klavyeler içinde Casio ctk 6000 ile Casio At-3 arasında kararsız kaldım konusu, Dilek Taşı Nickli Üyeden Alıntı Resmi siteden özelliklere göz gezdirdim 4200 de örnekleme özelliği olduğunu belirtmişler ama at-3 de belirtmemişler öle bi özellik olmayabilir.7 Cevabınız için teşekkürler. Bende öyle zannediyorum. ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 12 sonuçtan 11 ile 12 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Casio ctk 6000 ile Casio At-3 arasında kararsız kaldım


  1. #11
    CANGO55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    CANGO55 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Casio ctk 6000 ile Casio At-3 arasında kararsız kaldım

    Sponsorlu Bağlantılar


    Resmi siteden özelliklere göz gezdirdim 4200 de örnekleme özelliği olduğunu belirtmişler ama at-3 de belirtmemişler öle bi özellik olmayabilir.7
    Cevabınız için teşekkürler. Bende öyle zannediyorum. Çünkü göremedim o yüzden AT-3 kullanan arkadaşlar söylerse çok sevinirim. Eğer varsa çok güzel bir özellik. İyi günler.

  2. #12
    drmremre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    drmremre isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Casio ctk 6000 ile Casio At-3 arasında kararsız kaldım

    AT-3 ve AT-5 kullanıcıları, facebook grubumuzada bekleriz;

    https://www.facebook.com/groups/casioat3/

    Saygılar,

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

casio ctk 6000 özellikleri, casio ctk 6000 forum, casio ctk 6000 yorum, casio at3 forum, casio ctk 6000 türk ritimleri, casio ctk 6000 or ctk 5000, casio at3 ritim ses, casio at3 mp3 çalma, casio at3, casio ctk 6000 yorumlar, casio ctk 6000 fiyatları, casio at 3 özellikleri, casio ctk 6000 ozellikleri, casio at fiyatı, casio ctk 6000 kayıt
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Cubase , FL Studio arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım?Cubase , FL Studio arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım?

    Arkadaşlar ben uzun zamandır raple ilgileniyorum ve artık kendimde birşeyler yapmak istiyorum bir laptopum var cubase , fl studio ikinden biriyle kayıt almayı düşündüm internette biraz araştırdım ama ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım yada hangisi laptop için daha uygun olur ? şimdiden teşekkürler, :)
  2. Arkadaşlar bunların arasında kaldımArkadaşlar bunların arasında kaldım

    ART Tube MP - The Original Tüplü Mikrofon Pre-Amp Behringer TUBE ULTRAGAIN MIC100 Pre-Amp - - Müzik Mağazası - Müzik Aletleri - Müzik Market (2.el olarak) Bu preampların arasında kaldım behriinter tune mic 100 ü 2.el olarak bu forumda alıcam napıyım bilemiyorum
  3. iki midi klavye arasında kaldım..iki midi klavye arasında kaldım..

    Korg microkey. ikinci el çok uygun fiyatlı buldum. videolarını falan izlediğimde gayet başarılıydı. 3 oktav. Fatar studiologic TMK-49. korg'a göre 50 lira daha pahalıya buldum. herhangi bir fikrim yok bu aletle ilgili. 4 oktav. hangisini almalıyım? yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
  4. Kardeşinize Yardım Edin.Kararsız KaldımKardeşinize Yardım Edin.Kararsız Kaldım

    Abiler 18 yaşında lise öğrencisiyimBi org alıcam,burda çok karşılaştırma var ama yeterli bulamadım açıkçası. pa80 düşünüyorum,alet eski,sample özelliği var ama sağlam bulması zor.Üstelik çok arızalanıyo ve benim ona yetiştiricek bütçem yok. Pa500tr ise pa80'e kıyasla yeni bi alet.Görünüşü bakımından pa800'e benzemeside hoşuma gidiyo fakat sample özelliği yok. Ben öle düğün felan yapmam,hobi amaçlı ama belki küçük kınalarda çalabilirim. Bana...
  5. Bu Birkaçı Arasında KaldımBu Birkaçı Arasında Kaldım

    Merhabalar, müzikle uğraşmış birisiyim ve bu ara orga başlamak niyetindeyim.Yamaha e413,Casio CTK5000 modelleri arasında kaldım.CTK5000 in pek demosu yok olduğu kadarıyla,ses kalitesi e413 den geride duruyor,bilmem yanılıyor muyum?CTK5000 de de teknik özellikler fazla ve Mehmet Doğdu CTK 5000 için ritm ve sample ses çıkarmıştı bir süre önce,bu sesleri duyanınız ve deneyeniniz var mı?psr-e413 e Türk ritm ve enstrüman sesi yüklemek mümkün mü? ...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi