CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

Casio Klavyeler içinde CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses konusu, emeğine sağlık...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 3 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 22 sonuçtan 11 ile 20 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi14Beğeni

Konu: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses


  1. #11
    corwinus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    corwinus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    Sponsorlu Bağlantılar


    emeğine sağlık

  2. #12
    egem1194 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    egem1194 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    Casio at03 almama ramak kaldı şimdiden paylaşımınızla heyecanlanıyorum teşekkürler

  3. #13
    gurmet74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gurmet74 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    allah razı olsun bilgisayardan yükledim fakat Casio org da saving yazıyor altında uzun bir cizgi içini siyah renk doluyomu nedir

  4. #14
    gookhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gookhn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    üstadım ellerinesağlık,birçok alet kullandım Casio kadar temiz ve güzel ses veren alet görmedìm.

  5. #15
    mordomates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mordomates isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    Arkadaşlar merhaba öncelikle.at3 aldım1 sene önce.idare eder sekilde kullanmayı biliyorum.org ta özellik olarak ritm yapılabiliyor yazıyor.ama ben bi türlü bulamadım.youtube de hintli bi adam sadece örgü kullanarak ritm yapıyo anlatmış.hintce bilmediğimden tabi bi halt anlamadım:/ neyi nereye basacağını da en azından fotoğraflarla göstermemiş.ona bakarak yapayım desem. O da yok.ıcnızde bilen bi arkadas varsa basamak basamak ekran görüntüsü de koyarak paylasabilir mi lütfen.herhangi bi şarkı kaydedebiliyorum... O kadar becerebiliyorum da ritm yazmak istiyorum.intro dur fill in dair normaldir.heryerı aradım taradım kullanma kılavuzunu okudum(ingilizcesini) tercüme ettim ama yok Allak yok:-( kısacası İMDAT.. Ha data meneler falan yükledim.. Derdim o değil.sadece ORGu kullanarak Rtim yazmak istiyorum.hayırsever biri varsa yazarsa çok büyük sevapta girer

  6. #16
    polat660 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    polat660 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    arkadaşlar casio at3 aldım ritim yükleyemiyorum.yardımcı olurmusunuz bütün hevesim kaçıyo nasıl ritim ve ses yüklerim hafıza kartına sonrada at3 e

  7. #17
    Miz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Miz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    link atabilirmisiniz data managerin

  8. #18
    NaNoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    NaNoN isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses


  9. #19
    ceyhan kitar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ceyhan kitar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    aranıza yeni katıldım ellerine sağlık...

  10. #20
    ceyhan kitar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ceyhan kitar isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: CASIO AT-3 2 yeni ritim 14 yeni ses

    Sağol dostum...

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

casio at3 ritimleri, casio at 3 ritimleri, casio at 3 ritim, casio at3 ritim indir, casio at3 ritim, casio at3 ritim yükleme, casio at 3, casio at 5 ritim, casio at3 forum, casio at1 nasıl müzik yükleniyor, casio at 3 ritim yükleme, casio at 3 ses programi, casio at3, casio at3 ritim atma, casıo at 1 nasıl ritim nasıl yüklenir
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Casio AT-3 Yeni DemoCasio AT-3 Yeni Demo

    arkadaşlar merhabalar cafy hocanın ritmiyle 5/8 çaldım harika oldu iyi dinlemeler. NOT: cafy hocam sizden ricam sakın ritm yazmayı bırakmayın :) selamlar.Zippyshare.com - Video_00002.mp3
  2. YENI Canakkale Icinde Casio AT 5 + SözleriYENI Canakkale Icinde Casio AT 5 + Sözleri

    Herkeze Merhaba, Arkadaslar amateur bir video basdan söyliyim ona göre yorum yapin. Söylemeli deneme oldu, sesi denemek istedik. Yani yanlis olduysa af ola. Hatalarimiz olursa düzeltin, nasil düzelcegimizide, kendimizi nasil gelistirebilecegimizide anlatin. ( Sarki söyleme konusunda ) Türküyü söyliyen bi arkadas.Fikirlerinizi, düsüncelerinizi alalim lütfen. https://www.youtube.com/watch?v=1KvjknT4Uu4&feature=plcp
  3. YEP YENI CASIO AT 5 satilir !YEP YENI CASIO AT 5 satilir !

    Selamun Aleyküm, Arkadaslar baslikdaki okudugunuz gibi "Casio At-5" satiyorum. Aleti sadece 3 ay kullandim. 2 sene garantisi var. Alet cok temiz calisiyor. Yeni gibi. Aleti Tanitmama pek gerek yok sanirim. Aleti görmek ve tanimak isteyenler youtube'da kendi yaptigim Casio At 5 tanitim videosuna baksin. Casio'yu kendim 455€'ya aldim. Ve simdi 350€'ya satiyorum. Bence iyi bir fiyat, cok kullanmadim cünkü ve alet gayet temiz/yeni...
  4. yeni ritim yeni saz işte yine benyeni ritim yeni saz işte yine ben

    Yaralarım sızlıyor | İzlesene.com Video
  5. kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni...kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni...

    kazım ince - aramasın ( 2010 ) yeni... yeni... yeni... değerli yorumlarınızı bekliyorum.tüm paylaşımcı arkadaşlara saygılar...selamlar...4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir KAZIM ?NCE''ARAMASIN''(2010).mp3
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi