2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

Donanım içinde 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ? konusu, Benim açımdan her ikisi bire bir aynı özellikte mic prelerinin güçlü olması ortada ve arayüzüne sahip olmaları görsel olarak da fena sayılmaz gelki işin içinden cık bi yanım her ikisini ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 8 sonuçtan 1 ile 8 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni
  • 1 Yazan : ugur86

Konu: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?


  1. #1
    Yurdum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yurdum isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    Sponsorlu Bağlantılar


    Benim açımdan her ikisi bire bir aynı özellikte mic prelerinin güçlü olması ortada ve arayüzüne sahip olmaları görsel olarak da fena sayılmaz gelki işin içinden cık bi yanım her ikisini al diyo bi yanım diğeri fazla öbürü eksik diyor vallahi çıkamadım işin içinden kullanan arkadaşlar bi bakın bakayım terhicimi 1 gün içinde yapıcam sizce hangisi ?



    Tc konnekt 8


    Akıllı I / O
    Konnekt 8 ses arabirimi kayıt ve kayıt uygulamaya girişinden mümkün olan en yüksek ses kalitesini istediğiniz Müzisyenler gerçekleştirmek için ideal bir çözümdür, ama gerekmez yerleşik Konnekt 24D etkileri. Eğer mevcut kurulum için ekstra I / O eklemek istiyorsanız Konnekt de Konnekt 24D için mükemmel bir ek olarak hizmet verecek.

    ön paneldeki iki kombo girişi gerçek Hi-Z gitar optimize girişler ile üstün Mikrofon preamp kalitesi birleştirir. Işık halkası size kolay erişim, anlık kontrolü ve doğrudan ön panelden önemli parametreleri üzerinde görsel geri bildirim verir. I / O büyük bir miktar elde etmek - Ağ genişletilebilir Ses Kaydı - Sen 1394 FireWire tabanlı TC YAKIN ™ kullanılarak birlikte dört Konnekts kadar yığını olabilir Eğer aktif monitör ile çalışıyorsanız, size geniş bir dinamik aralığı sağlar, analog ses kontrolü takdir edeceksiniz. Eğer stüdyoda iki ve kulaklık çıkışları biri bir hoparlör otomatik susturma fonksiyonu ile birlikte geliyor olduğunuzda Çift kulaklık çıkışı uygundur.

    ETKİ ™ - Entegre Mic Preamp Devre Teknolojisi
    Konnekt size çok iyi fırsatı vermek preamp ™ iki yüksek kaliteli IMPACT ile geliyor üstün kalite kayıtları yapmak için. IMPACT ™ preamp mükemmel ve tarafsız sinyal akışını sağlayan özel ve kararlı teknolojisi dayanmaktadır -. Ilk gelen son almak için

    Gitar ses Hi-Z girişler
    Biz Konnekt içine özel gitar giriş devrelerini inşa ettik. Gitar amfi kadar Mikrofon gerek yok, sadece doğrudan ön paneldeki iki Hi-Z gitar girişlerden birine gitar bağlayın ve kayıt gitar yazılım favori seçim geçerlidir.
    Yerleşik Hi-Z girişler dayanır terzi gitar ve bas araçların orijinal sesi ve ses kalitesini korumak için vardır devrelerinde.

    Ultimate sinyal yolu
    24bit/192kHz Konnekt 8 ses arayüzü TC'nin bir yıllık analog tasarım ve konvertör teknolojisi araştırma, yanı sıra dayanmaktadır İç mimari, size kayıt uygulaması için girişlerden ve üzerinde optimum sinyal yolunu verir FINALIZER ve amiral gemisi Sistemi 6000 gibi diğer dönüm ürünlerden deneyim olarak..

    Technical Specifications

    (*) See notes for konnekt 8 at the bottom of this page
    Digital Inputs and Outputs
    Connector (S/PDIF) RCA Phono, 75 Ohm
    Formats (S/PDIF and TosLink) *1) S/PDIF (24 bit), IEC 958, Pro-status bits
    Connector (ADAT® or TosLink) *2) Optical Pipe
    Format (ADAT®) *3) 8-ch. @ 48 kHz, 4-ch. SMUX @ 96 kHz
    Firewire IEEE 1394a, S400, IEC 61883
    Digital IO Engine TC DICE II, handling all IO formats
    Clock and Jitter
    Internal/External Sample Rates 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz and 192 kHz / 43 to 193 kHz, jitter rejection at all rates
    Jitter Rejection Engine JET™ technology in TC DICE II
    Jitter Rejection Filter <-3 dB @ 10 Hz, < -100 dB @ 600 Hz
    DIO Interface Jitter < 1 ns peak, BW: 700 Hz to 100 kHz
    AD/DA Conversion Jitter < 42 ps RMS, BW: 100 Hz to 40 kHz
    Digital Output Phase
    (stand alone and across network)
    < 0.5 % of sample period
    Input Slip Sample Tolerance
    (all DIs)
    +50 % to -50 % of sample period
    Processing Delay DIO @ 96/48 kHz 0.15/0.3 ms
    Frequency Response DIO DC to 23.9 kHz ± 0.01 dB @ 48 kHz
    Line Inputs Ch. 1,2,3,4 *4)
    Connectors 1/4” Phone Jack (balanced) Ground sensing design. Balanced/Unbalanced digital output switch *)6
    Impedance, Bal/Unbal 20 kOhm/25 kOhm
    Full Scale Input Level @ 0 dBFS +13 dBu
    THD+N < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >111 dB(A), >108 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.5 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    ADC
    A to D Conversion 24 bit, 128 x oversampling bitstream
    A to D Delay 0.68 ms / 0.63 ms @ 44.1 kHz / 48 kHz
    Mic. Inputs Ch. 1,2
    Connectors Neutrik Combo (XLR)
    Sensitivity Full Range Pad on/off -10/+10 dBu <> -52/ -32 dBu
    Total Preamp gain 62 dB
    Impedance, Pad on/off 2000/1300 ohm
    NF @ Rg = 150 ohm, Max. Gain < 4 dB
    EIN @ Rg = 150 ohm, Max. Gain < -127 dBu
    THD+N, Min. Gain < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR, Min. Gain >109 dB(A), >106 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Inst. Inputs Ch. 1,2
    Connectors Neutrik Combo (1/4” Phone Jack)
    Sensitivity Range -25 dBu <> +17 dBu
    Total Preamp gain 42 dB
    Impedance 1 Mohm
    THD+N, Min. Gain < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR, Min. Gain >107 dB(A), >104 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Monitor/Line Outputs Ch. 1,2,3,4 *5)
    Connectors 1/4” Phone Jack. Ground sensing design.
    Impedance 100 Ohm
    Level Range (Ch. 1,2) -40 dBu <> +12 dBu (analog gain scale)
    Fixed Full Scale Range
    (Ch. 3,4)
    +12 dBu
    THD+N < -94 dB (0.002%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >111 dB(A), >108 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.1 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    DAC
    D to A Conversion 24 bit, 128 x oversampling bitstream
    D to A Delay 0.70 ms / 0.65 ms @ 44.1 kHz / 48 kHz
    Headphones Output (Ch. 1/2)
    Connectors 2 x 1/4” Phone Jack (Stereo)
    Impedance 80 Ohm
    Gain Level Range -80 dBu <> +16 dBu @ 300 ohms
    (analog gain scale)
    THD+N < -94 dB (0.002%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >103 dB(A), > 100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.1 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Power @ 40 Ohm Load 200mW
    Power @ 600 Ohm Load 93mW
    EMC
    Complies With EN 55103-1 and EN 55103-2, FCC part 15,
    Class B, CISPR 22, Class B
    Safety
    Certified To IEC 60065, EN 60065, UL6500 and CSA E60065 CSA FILE #LR108093
    Environment
    Operating Temperature 32° F to 122° F (0° C to 50° C)
    Storage Temperature -22° F to 167° F (-30° C to 70° C)
    Humidity Max. 90 % non-condensing
    Control Interface
    MIDI In/Out: 5 Pin DIN
    Firewire (DAW) IEEE 1394a, IEC 61883
    General
    Dimensions 9.5" x 1.75" x 9" (241.5 x 44 x 226 mm)
    Weight 3.3 lb. (1.5 kg)
    Finish Acrylic front panel. Plated and coated steel back plate. Anodized aluminum cover.
    PPM Meter (Ch. 1,2) 3 LED's pr. channel
    Power Supply (Included) 12V DC, Adapter for 90 to 240 VAC, 50 to 60 Hz (auto select)
    Firewire Bus Powered 8 to 30 VDC
    Power Consumption <14 W
    Warranty Parts and labor 1 year




    Tc Konnekt Live performance


    - Canlı performans için arabirim
    Konnekt canlı canlı performans için ilginç bir arayüzü çağrısı sadece yüzeyi çizilmeye. Canlı laptop performans sahnesinde en çok ses arayüzleri kayıt amaçlar için tasarlanmış ise TC Electronic arayüzü çıtayı yükseltiyor ve dizüstü performans yaşamak için kesin oynatma avantajlar sunmaktadır. sizin çıkış tam kontrolü size verir bir ana kompresör, bir sonlandırıcı düşünün. Onun optimize analog çıkış bölümü üzerinden geçerken ses artırır Konnekt Live'ın geniş çıkış yönlendirme ekle. Ableton Live Lite 6 TC Electronic Edition yazılım ve dahili DSP efektleri, sizin canlı performans için daha çok yönlü bir arayüz bulamazsınız bir paketi ile birlikte. Tipik olarak, gerçek zamanlı, yüksek kaliteli çıktı işlem CPU ağır taleplerini koyar . O kadar Konnekt Live ile. Bilgisayarınız diğer görevler için boş bol bırakılır -. Tüm DSP işleme Konnekt Live'da içinde yer aldığından, tüm yaratıcı ediliyor endişelenmenize gerek Konnekt Canlı - stüdyo kalitesinde çıktı, yol-sağlam kontrolü ve dijital için eşsiz DSP efektleri sanatçı. Studio Kalite Ses En temel olarak, Konnekt Live ses kalitesi sonraki seviyeye performans alır. Bunu aracılığıyla önceden kaydedilmiş parçaları, efektleri, plug-ins veya canlı girişleri çalıştırmak ister, Konnekt Canlı kolayca sahnede diğer ses arayüzleri, kompakt karıştırıcılar veya bütçe raf üniteleri geride bırakıyor. Sen hem dengeli veya dengesiz sistemlerde, büyük PA kuleleri ve aktif hoparlör sistemleri. Mükemmel entegre bir yüksek kaliteli ama kompakt mikser gibi bu arayüz düşünebilirsiniz DSP Efektler İç kaputun altında Konnekt Canlı evler DSP dahil olmak üzere gelişmiş efektleri bir takımdır, bu Aklınızdaki zorlu performans gereksinimleri ile tasarlanmıştır. Şimdiye kadar sadece kayıt stüdyoları bilinen etkileri kalitesi canlı kurulum için ulaşılabilecek şimdi.

    Fabrik C Canlı

    Son dinamikleri işleme algoritmalarının üzerine kurulu 3-band ana kompresör - herhangi bir mekan için mükemmel Finalizer. Eşsiz NANE (Meta Sezgisel Navigasyon Teknoloji) kullanıcı arayüzü sağ parametrelerden ton verdiği dışarı delik alarak, duymak ne sezgisel yanıt verir.
    Ayrıntı için tıklayınız
    Fabrik R Canlı
    döngüler, önceden kaydedilmiş parça, canlı vokal, enstrüman veya klavyelerde nefes kesen efektleri ve vokal reverb için 9 klasik yankı algoritmaları arasında seçim yapın.
    Ayrıntı için tıklayınız

    ResFilter
    size ultra yağ filtreleme efektleri sunuyor Lo-cut/hi-cut filtresi. Daha çarpıcı sesler için rezonans, 6, 12 ve 24 dB yamaçlarında atmak.Onun arası iletişim-bus kontrol ve bir plug-in birden fazla plug-ins ve parametreleri verdiği kolaylaştırır, iki plug-ins vb arasında çapraz-solma Sağlam tasarım Onun yol hazır gövde canlı performans gösteren ve hayatın zorluklarına için tasarlanmıştır yol. Bu doğru dizüstü altında kalmasına ve ağır kauçuk çerçevesi fizik yasaları için verir önce bu bebek yerçekimi cezanın ciddi miktarda almak için izin eğimli ve kaygan yüzeylerde sağlam bir kavrayış olarak hizmet vermektedir. yönlülük Eğer sen istemek o eski okul dokunuş , bizi izlemeye devam edin: Konnekt Live pikap kablo ve onboard RIAA plug-in ile birlikte geliyor. RIAA filtrelerin seçimi size kendi müzik ya da lapa-up ile karıştırmak için müthiş stüdyo kaliteli vinil verir. Konnekt Live'ın MIDI I / O USB MIDI arabirimi olmadan doğru döngü içine harici bir MIDI denetleyicisi takmak için izin verir. Eğer bazı şeyleri daha somut kavrama döngü isterseniz isteğe bağlı parametreleri verdiği için bir MIDI kontrolör olarak ön panel ışık halkası atayın.


    Technical Specifications

    (*) See notes for konnekt 8 at the bottom of this page
    Digital Inputs and Outputs
    Connector (S/PDIF) RCA Phono, 75 Ohm
    Formats (S/PDIF and TosLink) *1) S/PDIF (24 bit), IEC 958, Pro-status bits
    Connector (ADAT® or TosLink) *2) Optical Pipe
    Format (ADAT®) *3) 8-ch. @ 48 kHz, 4-ch. SMUX @ 96 kHz
    Firewire IEEE 1394a, S400, IEC 61883
    Digital IO Engine TC DICE II, handling all IO formats
    Clock and Jitter
    Internal/External Sample Rates 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz and 192 kHz / 43 to 193 kHz, jitter rejection at all rates
    Jitter Rejection Engine JET™ technology in TC DICE II
    Jitter Rejection Filter <-3 dB @ 10 Hz, < -100 dB @ 600 Hz
    DIO Interface Jitter < 1 ns peak, BW: 700 Hz to 100 kHz
    AD/DA Conversion Jitter < 42 ps RMS, BW: 100 Hz to 40 kHz
    Digital Output Phase
    (stand alone and across network)
    < 0.5 % of sample period
    Input Slip Sample Tolerance
    (all DIs)
    +50 % to -50 % of sample period
    Processing Delay DIO @ 96/48 kHz 0.15/0.3 ms
    Frequency Response DIO DC to 23.9 kHz ± 0.01 dB @ 48 kHz
    Line Inputs Ch. 1,2,3,4 *4)
    Connectors 1/4” Phone Jack (balanced) Ground sensing design. Balanced/Unbalanced digital output switch *)6
    Impedance, Bal/Unbal 20 kOhm/25 kOhm
    Full Scale Input Level @ 0 dBFS +13 dBu
    THD+N < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >111 dB(A), >108 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.5 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    ADC
    A to D Conversion 24 bit, 128 x oversampling bitstream
    A to D Delay 0.68 ms / 0.63 ms @ 44.1 kHz / 48 kHz
    Mic. Inputs Ch. 1,2
    Connectors Neutrik Combo (XLR)
    Sensitivity Full Range Pad on/off -10/+10 dBu <> -52/ -32 dBu
    Total Preamp gain 62 dB
    Impedance, Pad on/off 2000/1300 ohm
    NF @ Rg = 150 ohm, Max. Gain < 4 dB
    EIN @ Rg = 150 ohm, Max. Gain < -127 dBu
    THD+N, Min. Gain < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR, Min. Gain >109 dB(A), >106 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Inst. Inputs Ch. 1,2
    Connectors Neutrik Combo (1/4” Phone Jack)
    Sensitivity Range -25 dBu <> +17 dBu
    Total Preamp gain 42 dB
    Impedance 1 Mohm
    THD+N, Min. Gain < -100 dB (0.001%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR, Min. Gain >107 dB(A), >104 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Monitor/Line Outputs Ch. 1,2,3,4 *5)
    Connectors 1/4” Phone Jack. Ground sensing design.
    Impedance 100 Ohm
    Level Range (Ch. 1,2) -40 dBu <> +12 dBu (analog gain scale)
    Fixed Full Scale Range
    (Ch. 3,4)
    +12 dBu
    THD+N < -94 dB (0.002%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >111 dB(A), >108 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.1 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    DAC
    D to A Conversion 24 bit, 128 x oversampling bitstream
    D to A Delay 0.70 ms / 0.65 ms @ 44.1 kHz / 48 kHz
    Headphones Output (Ch. 1/2)
    Connectors 2 x 1/4” Phone Jack (Stereo)
    Impedance 80 Ohm
    Gain Level Range -80 dBu <> +16 dBu @ 300 ohms
    (analog gain scale)
    THD+N < -94 dB (0.002%) @ 1 kHz, -1 dBFS
    SNR >103 dB(A), > 100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Freq. Response +0/-0.1 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Crosstalk < -100 dB, 20 Hz to 20 kHz
    Power @ 40 Ohm Load 200mW
    Power @ 600 Ohm Load 93mW
    EMC
    Complies With EN 55103-1 and EN 55103-2, FCC part 15,
    Class B, CISPR 22, Class B
    Safety
    Certified To IEC 60065, EN 60065, UL6500 and CSA E60065 CSA FILE #LR108093
    Environment
    Operating Temperature 32° F to 122° F (0° C to 50° C)
    Storage Temperature -22° F to 167° F (-30° C to 70° C)
    Humidity Max. 90 % non-condensing
    Control Interface
    MIDI In/Out: 5 Pin DIN
    Firewire (DAW) IEEE 1394a, IEC 61883
    General
    Dimensions 9.5" x 1.75" x 9" (241.5 x 44 x 226 mm)
    Weight 3.3 lb. (1.5 kg)
    Finish Acrylic front panel. Plated and coated steel back plate. Anodized aluminum cover.
    PPM Meter (Ch. 1,2) 3 LED's pr. channel
    Power Supply (Included) 12V DC, Adapter for 90 to 240 VAC, 50 to 60 Hz (auto select)
    Firewire Bus Powered 8 to 30 VDC
    Power Consumption <14 W
    Warranty Parts and labor 1 year
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Tc Konnekt live // Tc İmpact Twin // Rode k-2 Tube // Rode Nt-2A // Leem Sb22 // Cubase.


  2. #2
    ugur86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ugur86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    İkisi de güzel kartlar, birinin diğerine ses kalitesi açısından üstünlüğü olacağını sanmıyorum. Yalnız belirtmek istediğim bir nokta var, firewire girişi olayına dikkat edin. Eğer TI Chipset'li bir firewire kartınız varsa ya da MAC kullanıcısı iseniz bu kartları alabilirsiniz. Öbür türlü laptop ya da masaüstü kullanıp da firewire kartı sonradan alacaksanız da TI Chipset'li olmasına dikkat edin yoksa kartınız stabil çalışmaz, sürekli arıza çıkarır, çok şikayet var bu konuda forumu taratabilirsiniz. Ayrıca piyasada ikinci eli de çok iyi olan Impact Twin modelini neden düşünmediniz, kullanan ve memnun olan çok arkadaşım var, benim tavsiyem de o yöndedir...
    Yurdum bunu beğendi.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    UAD Apollo8/Audient ID14/WarmAudio87/Rode NT5 St./Dynaudio BM6a/NS10mStd/Logic Pro X/StudioOne

  3. #3
    Yurdum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yurdum isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    her ikiside güzel ve kaliteli ses kartı tc konnektin dandik üretimi kesinlikle yoktur hep bir üst kademeye tasıyor ve eksikleri gideriyor gerek arayüz olsun gerek mic pre'lerin güçlendirilmesi herseyiyle tasarımları şık ve şahane

    im***** twin kullandım ve maddi durum konusu olunca satmak zorunda kaldım ve rode k2 ile uyusumu beni şaşırttı üst düzeyde kayıtlar cıkması cok güzeldi..


    bu iki kartın arasında şöyle bir drum söz konusu live performancenin sahne ve canlı performans için olduğunu öğrendim bu sabah dj crezy(hikmet durna) hocamızı aradım bizzat kendisinin ön görüşünü istedim bilgisinin geniş olması beni rahatlatıyor sitemizde böyle bir değerli üstadımızın olması benim açımdan onur verici...
    2 ses kartın arasında fazla bir fark yok sadece tercihimizi Konnekt 8 den yana kullandık hayırlısı ile yarın siparişimizi veriyoruz... güzel yorumn için teşekkür ederim uğur hocam
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    Tc Konnekt live // Tc İmpact Twin // Rode k-2 Tube // Rode Nt-2A // Leem Sb22 // Cubase.


  4. #4
    ChordSolo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ChordSolo isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    konnekt8 i uzun süre kullandım, sonra firewire çıkışı yandı ve yapılamadı...Sonunda çöpe atmak zorunda kaldım...
    Gerçi siz tercihinizi yapmışsınız ama sırf bu firewire yüzünden almayın derdim...Evet konnekt8 harika bir kart gerçekten ama TC nin bu firewire inadını da anlamakta güçlük çekiyorum...TI chipset araması ise başka bir muamma.Aksi takdirde önemli stabilite sorunları çıkarabiliyor...
    Elektrik akımına, çalışırken fişten çekmemeye dikkat edin.
    Kart güzel ama bazı sorunlarla uğraşmaya hazır olun...

    Ch.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    www.bahadironsoz.net
    Müzik Kayıt Teknolojileri Forumu


  5. #5
    djfrattuncbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    djfrattuncbas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    2 sene konnekt live kartini ilk ciktiginda kullanan biri olarak kesinlikle tavsiye etmiyorum,bi turlu cozulemeyen driver sorunu var,hic bir zaman stabil calismiyo..her sekilde denedim firewire kart firewire girisli pc -laptop herneyse,hep bi sorun yasadim,hea fakat gercekten kartin performansi semi-pro'dur..kayitlarda cidden goz kamastirir..tas gibi isciligi vardir,fakat driver sonucu illallah ettirir..su an apogee one kullaniyorum,ewt stabilite adina isin sonu diyebilirim..(rme gibi aynen) su an windows'a geri donmeyi planliyorum ve sanirim butcem yeterse rme yetmezse bi ihtimal motu dusunuyorum..yada o zamana kadar apogee windows driveri cikarirsa yine apogee (duet 2) kesinlikle..impact twin'de driver sorunlarinin asildigini okumustum yabanci forumlarda,bi sikinti cikicagini sanmiyorum,gule gule kullanin

  6. #6
    kaleci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kaleci isimli Üye şimdilik offline konumundadır Forumdan Uzaklaştırıldı!

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    ya bu firewire girişini ben aldım ama tı chipsetlimi bu *** nasıl anlıycam bu arada kardeşim ben sana akıl vermym ama impact twin bi harika ya harika ama ben bunu arkadaşımın evinde takmışdım ilk aldığım gün ses kalitesi mükemmeldi sonra gittim bi bilgisayarcıya bi firewire aldım takdım bilgisayara 2,00 hızı başka çıkışlarıda var bu firewire diye aldığım melanetin benim evde güzel çalmıyor amk referans monıtorum yok gerçi ama arkadaşımın da yok normal creativ hoparlör kullanıyor bide şu kompres varya impact twinin üstünde o açıkken mi kayıt alıyyım hangi derecede olsun yada açııkken bide mono stero sıde var orda ne anlama geldiklerini biliyorum fakat ses kartının ustunde ne işi var 3 unden birini seçebiliyoruz tıklayarak hangisini nezaman seçiyim bir sürü sorunum var bu sorularıma bi cevap alabilirmiyim ya sanki ses kartını takdım bizim evde ses yine aynı amk bi Mikrofon takabilme özelliğini kazandığımı düğşünüyorum bide rode k2 mıc almayı dusunuyorum ne dersiniz ? ve Yamaha hs80m referans bunları alıyım mı yoksa bu fiyatlarda başka deneiğiniz varmı bi yardımcı olursanız sevinirim

  7. #7
    djfrattuncbas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    djfrattuncbas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    Tc iyi kart uretir,iyi arastir kayit aliyosun neyi nasil yapman gerektigini,chipset derken firewire yoksa texas chipsetli olucak


    Music is the answer..

  8. #8
    ugur86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ugur86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Premium Üye

    Standart Cevap: 2 Ses kartı arasında kararsızım !! hangisini tercih edersek faydalı olur ?

    Cümlelerinizi teker teker bölerek, düzenli şekilde yazarsanız daha hoş olur, okurken yoruldum diyebilirim Sorunuzun cevabına gelince, eğer ses kartınız şu anda firewire kartınızla uyumlu ve sorunsuz çalışıyorsa tereddüt edecek birşey yok muhtemelen bilgisayarcı işten anlayan biridir ve TI Chipsetli bir kart takmıştır. Rode K2 + Impact Twin güzel bir ikili olur tabiki de, çok düşünmenize gerek yok bu konuda.
    KeyfiMuzik.Net - Müzisyen Forumları
    UAD Apollo8/Audient ID14/WarmAudio87/Rode NT5 St./Dynaudio BM6a/NS10mStd/Logic Pro X/StudioOne


Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

tc electronic konnekt 24d, dsp 24bit 48khz denetleyiciye sahip olacaktır, tcelectronic konnekt8
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Hangisini tercih etmeliyim ?Hangisini tercih etmeliyim ?

    Merhaba arkadaşlar... Mikrofon olarak kafama yatan fiyat nedeniyle behringer c1. Gerek kayıtlar gerek ise canlı yayında kullanmak amacıyla. Fakat bunun yanına birde mixer lazım sanal radyomuz var. Behringer Xenyx QX1002USB Mixer hakkında görüşlerinizi almak isterim. Tercih sebeplerimden diğer bir özellik ise ses kartına gerek kalmaması bu mixer de. 275 - 300 tl arası fiyatı. Fakat kafama takılan bir olayda ses kartlarının...
  2. Cubase , FL Studio arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım?Cubase , FL Studio arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım?

    Arkadaşlar ben uzun zamandır raple ilgileniyorum ve artık kendimde birşeyler yapmak istiyorum bir laptopum var cubase , fl studio ikinden biriyle kayıt almayı düşündüm internette biraz araştırdım ama ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini kullanmalıyım yada hangisi laptop için daha uygun olur ? şimdiden teşekkürler, :)
  3. Voicelive 2 ve kaliteli bir preamp arasında bir tercihVoicelive 2 ve kaliteli bir preamp arasında bir tercih

    Evde amatör olarak kayıtlar yapıyorum. Canlı performansım yok. 1500 tl param var ve bununla homestudiom için bir donanım almayı düşünüyorum. TC Electronic Voicelive 2 ve kaliteli bir preamp arasında kararsız kaldım. Sizce hangisi vokal kayıtlarımın kalitesi açısından daha faydalı olur. Yardımcı olursanız sevinirim. Ekipmanlarım: Nt- 1A mikrofon, M-audio firewire solo ses kartı
  4. 2 ses kartı arasında hangisini seçmeliyim?2 ses kartı arasında hangisini seçmeliyim?

    arkadaşlar bende cekewalk ua 25ex yada m audio firewire solo ses kartı arasında kaldım sizce 2 ses kartı arasında hangisini seçmeliyim kullanan arkadaşlar bi yardımcı olun???
  5. İki ses kartı arasında kaldım.Yardım edermisiniz.İki ses kartı arasında kaldım.Yardım edermisiniz.

    M-AUDIO Fasttrack USB II & M-AUDIO MobilePre USB II Özelliklerden fazla anlamıyorum.İlk defa ses kartı alacağım.Evde küçük kayıtlar yapmak için almak istiyorum.Hangisini tavsiye edersiniz?Şimdiden teşekkürler..:confused:
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi