Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

Gem Klavyeler içinde Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok... konusu, pa 55 ile alakası yok sakın denemeyin başka orglarda, orgunuz gider, artı bu set arkadaşlar program filan okumaz sadece wk 2 okur sevgiler...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 11 sayfadan 10. sayfa BirinciBirinci ... 567891011 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 110 sonuçtan 91 ile 100 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...


  1. #91
    hakanbektas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    hakanbektas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    Sponsorlu Bağlantılar


    pa 55 ile alakası yok sakın denemeyin başka orglarda, orgunuz gider, artı bu set arkadaşlar program filan okumaz sadece wk 2 okur sevgiler
    rezabeirag ve umut çürük bunu beğendi.

  2. #92

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    eyvallah kardeşim emeğine sağlık

  3. #93
    rezabeirag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    rezabeirag isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    eyvallah kardeşim emeğine sağlık
    abi link nerde?
    umut çürük bunu beğendi.

  4. #94

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    Tesekkur ne demek ! Sizlerin hakki odenmez ! Moskovadan saygi ve sevgiler !!!

  5. #95
    asli10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    asli10 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    cok cok cok coooooook tesekürler

  6. #96
    yunusoss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yunusoss isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    Eywallah Kardesim '' Kiremithane ,Şakirpaşa , Selamlar 01 01 01

  7. #97
    turcin2006 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    turcin2006 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    Indirdim tesekkürler

  8. #98
    OZKAN0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    OZKAN0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    fl studyoda calısıyomu bunlar

  9. #99
    kantaron65 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kantaron65 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    teşekkürler.

  10. #100
    Serka.4644 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Serka.4644 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Adana wk2 Hakan set düğünlerde kullandığım seti veriyorum hiç bir yerde yok...

    İndiremedim yardımcı olurmusunuz?

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

wk2 hakan set, gem hakan ritim set download, wk2 gem hakan ritim set, dugun muzikleri set, adana wk2 hakan, wk2 ritim indirme sılov, gem wk2 halay ritimleri, gem wk2 hakan set ritim, gem wk2 ritimleri, düğün müzikleri set, düğün havaları set, adana düğün şarkıları, wk2 set indir, gem wk2 düğün, gem wk2 ritim hakan set
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. kullandığım ekipmana göre vocal kalitesi cok düşük yardım lütfenkullandığım ekipmana göre vocal kalitesi cok düşük yardım lütfen

    öncelikle selam ederim. kullandığım ekipman ; motu 8 pre ses kartı,presonus eureka preamp,rode nt1-a mikrofon,yamaha hs 50m monitör,ayrıca vocal booth içerisinde kayıtlarımı alıyorum, alt yapı (beat) kendim yapıyorum reason 4 ile. kaydımı adobe 3 ile alıyorum. sorunuma gelince kullandığım ekipman cogu home studio kullanıcısında bulunmayan bir set fakat vocallerim cogunlukla cılız kalıyor. bunun nedeni preamp üzerindeki comp ve E,Q ayarını...
  2. Lütfen yardım edin :( Daha önce kullandığım ses kartımı cubase 3 görmüyorLütfen yardım edin :( Daha önce kullandığım ses kartımı cubase 3 görmüyor

    Merhabalar arkadaşlar,daha önce bir arkadaşımın yardımıyla bağladığım m audio firewire solo ses kartımı , çıkartıp arkadaşa kullanması için verdim ve şimdi tekrar geri aldım.Şarkı dinlerken ses alıyorum,ama cubase karta bağladığım enstrumanın sesini algılamıyor.Kayıttan yürütme aygıtlarında ses girişi görünüyor ibre oynuyor ama cubase de kayıt yaparken ses yok.artı bus lara baktım ama m audio seçeneğini göremedim.zaten cubase açılırken yeni...
  3. Yardım cubase de kullandığım bir plugin vardı ismini unuttumYardım cubase de kullandığım bir plugin vardı ismini unuttum

    S.a Arkadaşlar cubase de kullandığım bir plugin vardı ismini unuttum. Sazı bağlayıp değişik gitar seslerine çeviriyordu ismini bilen veya elinde böyle bir plugin olan varmı acaba ?
  4. pa800 düğünlerde kullanılabilecek set arıyorumpa800 düğünlerde kullanılabilecek set arıyorum

    selamun aleyküm pa800 kullanan arkadaşlardan rica ediyorum düğünlerde kullanılabilecek çok sağlam nitelikli düzenli bir set paylaşımı yapabilecek arkadaşlardan yardım bekliyorum.teşekkürler hayırlı akşamlar
  5. Reasonda kullandığım Dr.Rex loop'ı Cubase nasıl atarım?Reasonda kullandığım Dr.Rex loop'ı Cubase nasıl atarım?

    Evet arkadaşlar reasondan dr.drexten bi loop beğendim fakat bunu cubase atmak istiyorum nasıl atabilirim loopu cubaseye nasıl kaydedebilirim,export yöntemini önericeksiniz büyük ihtimalle ama o şekilde istemiyorum reasondan export etmeden direk nasıl atabilirim yardımcı olursanız sevinirim
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi