Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...

Gem Klavyeler içinde Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim... konusu, Merhaba üstadlar. ben yeni bir wk3 aldım. org çalmayı yeni öğreniyorum. ilk orgum yani ben bu org hakkında bişe soracaktım sizlere. Orgun disketi aracılığıyla orga midi atıp çalabilirmiyiz ? aynı ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...


  1. #1
    dirt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dirt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba üstadlar. ben yeni bir wk3 aldım. org çalmayı yeni öğreniyorum. ilk orgum yani ben bu org hakkında bişe soracaktım sizlere. Orgun disketi aracılığıyla orga midi atıp çalabilirmiyiz ? aynı bir müzik çalar misali yani.

  2. #2
    Mısırlı Yavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mısırlı Yavuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...

    Değerli dostum bu aleti 1.5 yıl kadar kullandım.Orguna MIDI yükleyemezsin sadece disketten okutabilirsin.Gem WK 1 ve WK 2 setlerini okuyor.16 tane türk ritimi hafızaya alır.Yani aleti kapatınca ritimlerin silinmez.Koma sistemi için AS-1 Arapa ve Türk Müziği çalabilmen için koma aleti mevcuttur.Bu aleti MIDI IN girişinden gireceksin.Sağlam ve hoş alettir aslında.Ekonomik fiyatı vardır.Bol bol Kına gecesi ve sünnet çalmak için yeterlidir.Kasası tank gibidir zaten Gem klavyeler çok sağlam üretilmiştir.Aslında alette 8 adet Türk Sample yani Canlı enstrüman sesi alıyor fakat bunun için Korg Pa 80 lerdeki gibi Flash Card var.Gem WK 3'e takılabiliyor.sorun bu kartı Türkiyede bulmak.Ankara veya İstanbul Mikado müziğe bi sor.Yada İtalya'da bi tanıdık vasıtasıyla getirtebilirsin.Çok ekmeğini yedim diyebilirim Gem klavyelerin.2 kez Gem WK 1 aldım.1 yıl Gem WK3 kullandım.Şuan Gem WK8 LE Kullanıyorum.Alet 40 Mb.Full Türk sesleri ve Muhteşem Türk Ritimleri var.Korg PA 800 ve PA 2X kitleri var içinde.Selamlar hayırlı kazançlar dostum.

  3. #3
    dirt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dirt isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...

    Yavuz abi bilgilerin için çok saol. Benim tanıdığım bir abim var ben orgu aldım ufak ufak kına işleri felan olursa o da çalacak ben dediğim gibi yeni öğreniyorum orgu alana kadar konu hakkında bilgim sıfırdı. fakat şimdi biraz geliştirdim senin dediklerinde çok işime yarıcak o mağazalara soracam flash card işini.

  4. #4
    Mısırlı Yavuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mısırlı Yavuz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: Gem WK3 ten anlayan arkadaşlar bi bakarsanız sevinirim...

    Kolay gelsin dostum.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

gem wk3, wk3org midiler, gem wk3 iyi mi, gem wk flash card, wk3 org hafızaya rıtım, gem wk3 hakinda yorumlar
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Müzikle ilgili değil ama bi bakarsanız sevinirim kafayı yicem artıkMüzikle ilgili değil ama bi bakarsanız sevinirim kafayı yicem artık

    google chrome kullanıyorum mesela facebook yazıyorum googleye sonra tıklıyorum tıklayınca facebooku yeni sekmede açıyo otomatik olarak ben bunu kapatmak ,istiyorum yardımcı olursanız sevinirim
  2. arkadaşlar bi bakarsanız sevinirimarkadaşlar bi bakarsanız sevinirim

    arkdaşlar ben studio kuruyorumda home studio bütçeme göre şuan mic aldım samson co3 şimdide ses kartı almayı düşünüyorum sizce yeni çıkan ses kartlarındanmı almalıyım(yani mixer ve ses kartı birleşimi usb li ses kartları) yoksa mixer ve işimi görecek bi ses kartımı inş ne demk istediğimi anlamıştırsınızz cevaplarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkür ederimm:ka19:
  3. Bir bakarsanız sevinirim ..!Bir bakarsanız sevinirim ..!

    Bu videodaki şarkı nedir yardımcı olun lütfen ..!
  4. [Yardım] Adobe Audition 1.5 Acil Bakarsanız Sevinirim[Yardım] Adobe Audition 1.5 Acil Bakarsanız Sevinirim

    Selamın aleyküm arkadaşlar öncelikle sizleri rahatsız ettigim için kusura bakmayın Şimdi arkadaşlar adobe audıtıonda elektrik sesi var Örnek ELEKTRO SESI Şu ilk baştakı sesi nasıl yapabilirim acil bilenler söyleyebilirmi
  5. isteğim var bakarsanız sevinirimisteğim var bakarsanız sevinirim

    grup hepsinin son albümündeki şarkıların altyapısı elinde olan varsa verebilir mi yada şarkıları gerçek söyleyenleri hepsi 4 peynirli pizza hepsi veya zuhal olcay sen bana fazla iyisin hepsi veya zuhal olcay yalnızlığım hepsi veya özlem tekin aşk herşeyi affeder mi hepsi veya zerrin özer hep bana hepsi veya ajda pekkan veya mor ve ötesi yaz yaz yaz hepsi veya zuhal olcay veya sezen aksu ...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi