GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

Gem Klavyeler içinde GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım konusu, Merhaba üstadlar. Ben yeni yeni org çalmaya başladım. Gem wk3 oriental almıştım aldığım mağaza çok iyi hatırlıyorum koma aleti var demişti. Fakat bilmediğim için ayar felan veremiyorum. Acaba anlayan bir ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 1. sayfa 12 SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 11 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım


  1. #1
    Efesmuzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Efesmuzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba üstadlar. Ben yeni yeni org çalmaya başladım. Gem wk3 oriental almıştım aldığım mağaza çok iyi hatırlıyorum koma aleti var demişti. Fakat bilmediğim için ayar felan veremiyorum. Acaba anlayan bir arkadaş varsa yardımcı olabilirmi? Araştırdım çoğu kişi de wk 3 orientalde koma aleti yok diyor. Lütfen bilen birisi varsa yardımcı olsun.

  2. #2
    ali as - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ali as isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    sevgili kardeşim midi bağlantısından orga bağlanan bir skala cihazı bahsettikleri çünkü alette koma yok o aletten alıp midi girişine bağlaman lazım oradan istediğin sese koma verirsin ankara mikado müzikle bağlantıya geç varsa onlarda vardır kolay gelsin...

  3. #3
    Efesmuzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Efesmuzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Ustam aldıgım magazadaki adam koma aleti var içinde demişti ama kandırmışmı yani beni?

  4. #4
    ali as - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ali as isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    belki içeriden koma ayarı yapılıp user kaydediliyordur ama benim gördüğüm hep dışarıdan bağlanıyor.

  5. #5
    kosovalipz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kosovalipz isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Merhaba kardeşim benim elimde wk8 var.Eger benzerlik varsa (wk3- Wk8) . GENERAL adı altında Keyboard scale yada Fine tuning blması gerekir.Oradan ayarlamayı yapabilirsin.

  6. #6
    Efesmuzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Efesmuzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Hemen bakıyorum ustam :-D

    - - - Güncellendi - - -

    O seçenekler yok usta pitchbender pedal felan var. Ben koma aleti alacam da o alet nasıl bişe pedal ile mi çalışıyor?

  7. #7
    ali as - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ali as isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    -88321-1.jpg

    - - - Güncellendi - - -

    orgun sağ üstündeki parça efendim...

    - - - Güncellendi - - -

    -images.jpg

  8. #8
    Efesmuzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Efesmuzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Teşekür ederim usta foto için :-) anladım şimdi sistemi. Görerek daha iyi kavrıyo insan

  9. #9
    ali as - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ali as isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Müzik Müdavimi

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    rica ederim hayırlı geceler...

  10. #10
    Efesmuzik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Efesmuzik isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: GEM WK3 Oriental koma sorunu acil yardım

    Usta son bişe sorcam alıcam koma aletini ama kullanımı nasıl? Yani ayakla felan pedala basıyosun diyenler var. Bi aydınlatsan bu konuda beni

    - - - Güncellendi - - -

    Eger pedal felan varsa hiç almam az daha sabreder Korg alırım.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

gem wk3 oriental
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Korg İS50B Koma Kaldırma Acil Yardım !Korg İS50B Koma Kaldırma Acil Yardım !

    Herkese Merhabalar Arkadaşlar Korg İS50B Klavyem Var Çokta Güzel Bir Set Buldum Fakat Tüm Ritimlerde Seslerde Koma Var Koma Jakı İle Kaldırmayı Denedim Fakat Kaldıramadım Orgun İçinden Nasıl Kaldırabilirim Lütfen Yardımcı Olun Şimdiden Teşekkürler İyi Forumlar....
  2. Korg pa 50 koma nasıl verilir acil yardım.Korg pa 50 koma nasıl verilir acil yardım.

    korg pa 50 orguna komayı nerden veriyoruz bilenler lütfen yardımcı olsun.
  3. Yamaha a300 tr v2 koma sorunu acıl yardım !!!!!Yamaha a300 tr v2 koma sorunu acıl yardım !!!!!

    Arkadaşlar koma alıyorum yalnız transpoze yapınca akkor bolumunde koma kayıyor nasıl duzeltebılrım acıl yardım - - - Güncellendi - - - ARKADAŞLAR SORUN TAM OLARAK SU BIR PARÇA ÇALMAK İÇİN KOMA AÇTIĞIMDA AKOR DA KOMA ALIYOR ONDA SORUN YOK YALNIZ TRANSPOZE YAPTIGIM ZAMAN SOLO BOLUMUNDE KOMALAR OLDUGU YERDE KALIYOR ONDA DA SORUN YOK YALNIZ AKOR BOLUMUNDEKI KOMALAR KAYIYOR NEDEN ACABA
  4. addictive drums sorunu acil yardımaddictive drums sorunu acil yardım

    Arkadaşlar bilgisayara format attım. butun pluginleri yukledim fakat addictive drums yuklendigi halde gorunmuyor... f11 yapıyorum hepsı var addictive drums yok.. .dll uzantısıda cubase vstplugin in icinde mevcut.. nerde hata yaptım anlamıyorum ?
  5. Bilen varsa lütfen yardım etsin ...! E500 koma sorunuBilen varsa lütfen yardım etsin ...! E500 koma sorunu

    Arkadaşlar e500 batı klavyem var e500 oryantel modellerde e40 gibi çok kolay ama bu klavyede koma varmı onu bile bilmiyorum yada nereden yapıldığını bilmiyorum bilen arkadaşlardan yardım rica ediyorum
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi