gem hakında sorularınızı beklıyorum....

Gem Klavyeler içinde gem hakında sorularınızı beklıyorum.... konusu, slm arkadaslar Gem hakkında hersey sorabılrsınız teknık bilgi ve ritim ses sample ne olursa m_mumcu...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 19 sayfadan 1. sayfa 12345611 ... SonuncuSonuncu
Bu sayfada toplam 181 sonuçtan 1 ile 10 arası mesajlar gösteriliyor.
Beğeni Listesi1Beğeni

Konu: gem hakında sorularınızı beklıyorum....


  1. #1
    wk_4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    wk_4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Sponsorlu Bağlantılar


    slm arkadaslar Gem hakkında hersey sorabılrsınız teknık bilgi ve ritim ses sample ne olursa
    m_mumcu
    Konu keyfici tarafından (20 Ağustos 2007 Saat 17:54 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Her şeyde biraz sen varsın..

    Standart

    Yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar için güzel bir konu. Gem hakkında destek çok az. Gem kullananlara iyi bir fırsat.
    Kolay gelsin...

  3. #3
    Mimarhak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mimarhak isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Gem hakkinda yardim etmek istediginiz icin cok Tesekkürler!
    Size bir sorum olacak bende Gem WK8SE Oriantal org var org isindigi zaman ritim sesi gayet normal caliyor ama Muzik sesini otamatik kesiyor ve ses ayarinla oynadigimda ses gelip gidiyor ekranda ses ayari saga sola oynuyor acaba neden basladi bu hata yardiminiz icin simdiden cok tesekkürler!

  4. #4
    kyunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    kyunus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    wk4 gem plus system disketini nerden bulabilirim bana yardımcı olursanız sevinirim.Gem li gunler dilerim...

  5. #5
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    admin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Her şeyde biraz sen varsın..

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Upload ediyorum birazdan gem fabrika dosyaları bölümünden indirebilirsin.

  6. #6
    yabi06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yabi06 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Mrb Ben Yenİ Wk1 Kullanicisyim Bİ Yerden Wk1 Dİsketİ Aldim Fakat Dİsketİ Attigimda Yildiz İŞaretİ Cikiyo Bu Dİsketİn İÇİne Calismasi İÇİn Ek Bİ Dosaymi Atmak Gerekİo.mesela Rİtİm Dosyalari Hep U01 U02 Gİbİ Dosyalr

  7. #7
    musti37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    musti37 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    ilginize ve yardımlarınıza teşekkürler

  8. #8
    siyahyelken - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    siyahyelken isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    merhaba gem modellerinin kullandığı 2 çizgi uzantılı sample sesler hakkında bilginiz varmı formatı nedir ve hangi programla diğer dosya türlerine dönüştürülebilir. Saygılar

  9. #9
    wk_4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    wk_4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Slm Gem Sf2 Wav Formatlari Okur

  10. #10
    wk_4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    wk_4 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: gem hakında sorularınızı beklıyorum....

    Bir Blok Eskimis Olabilir Yani Yenisini Hazirlaman Gerek Ikincisi Gem Klavyeler Ayda Bir Defa Format Atman Gerek Yani Sistem Yuklemek (mumcu)

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

akompanya nedir, wk2 gem komalar nasil oluyor, gem wk1 tuş lastiği, wk1 gem 1000, 2el gem w k 8de, gem ws1 enter tuşu, gem wk 8 format atamıyorum, gem wk hafıza pili, gem wk 1 e format atma, gem ws1 enter key, gem ws1 enter tuşu hangisi, gem vs1 oriental nota tuşları yerleri, satilik gem wk2 calismiyor, org gem vs1 oriental tuşları, ws1 enter tuşu
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. gem hakkında sorularınızı bekliyorumgem hakkında sorularınızı bekliyorum

    tüm gem modelleri için sorularınızı bekliyorum.
  2. Korg pa 600 hakındaKorg pa 600 hakında

    arkadaslar pa600 ile 1 aydir sahne aliyorum korukmayin pa800 setlerini sorunsuz okuyor pa800 gibi sesler net cikiyor hata 96 mb ye kadar istedigniz setten pcm sampel etinize ilave edebilirsiniz ben türkiyeyei bilmiyorum ama burda ben pa600 düz modeline 960 euro ya aldim ve gayette memnunum yok cine yapilyormus yok bilmeem böyleymis söyleymis neymis diye baze sitelerde orgu kötülemeye bisürü insanlar oldu anlamadigim konuda orgu görmeden...
  3. Sorularınızı Burdan Alalım...Sorularınızı Burdan Alalım...

    Yeterince güncel olmaya çalışıcam. "Miks nasıl yapılıyor ya puff, off .s.s.s" gibisinden bir soru sormayın! Gerçek anlamda takıldığınız, merak ettiğiniz yerleri sorun ki: Konu bir çöp kutusu gibi görünmesin. Bu konu muhtemelen aranan çoğu şeyi kapsıyacaktır zaman içerisinde... Buyrun. (Hatta Ask.fm profilimi paylaşabilirim, orası daha güncel olur sonuçta.)
  4. Yardımlarınızı BeklıyorumYardımlarınızı Beklıyorum

    Merhaba arkadaslar ben ıstanbulda saturn dıe bır magazadan lp5410 dıe bı org aldım 54tuslu 100tane ton(ole yazıo sızde ne dmk bılmıom:)) 100 rıtım war 10 tane demosu war ama hc bıse anlamıyorum sadece ole basıyorum tusarına lutfen bı yardım edınız su org ısını ogrenmek ıstıyorum bana sole bı notanın yerlerını ayarlarını falan kabaca bı ogretırsenız ck memnun olurm. msn:lazkopat1996@hotmail.com ısteye resım atabılırım.
  5. Nuendo Mıx Mastrıng Hakında BIlgısı OLan...Nuendo Mıx Mastrıng Hakında BIlgısı OLan...

    Nuendo Mıx Mastrıng Hakında BIlgısı OLan. varsa lutfen bı yardımcı olabılırmı
Konu Puanlaması 5 üzerinden 5,00 | Toplam : 1 kişi