Klavyeler Hakkında Bir Soru

Genel Midiler içinde Klavyeler Hakkında Bir Soru konusu, Merhaba Abilerim,Üstadlarım; Bu yaz kısmet olursa klavye alıcam fakat hangi marka ve model karar veremedim. 250 YTL ye kdr limitim var ve çok da profesyonel bir klavyeci değilim(Nota fln hiç ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Klavyeler Hakkında Bir Soru


  1. #1
    Espos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Espos isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Klavyeler Hakkında Bir Soru

    Sponsorlu Bağlantılar


    Merhaba Abilerim,Üstadlarım;

    Bu yaz kısmet olursa klavye alıcam fakat hangi marka ve model karar veremedim. 250 YTL ye kdr limitim var ve çok da profesyonel bir klavyeci değilim(Nota fln hiç bilmem) . Bu enstrumanı ilk kez kullanıcağım için hangi markı ve modeli önerirsiniz? Limiti yazdım ve midi klavye hakkındaki bilgim de pek yok ..

    Lütfen Biraz Bilgilendirirmisiniz???

  2. #2
    selcuk yazıcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    selcuk yazıcı isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: Klavyeler Hakkında Bir Soru

    slm arkadsm sana en uygun alet casıo cıhazlar olabılır cunku fıyatı uygun ve yenı baslayanlar ıcın ıdeal bır klavye

  3. #3
    anzaka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    anzaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Klavyeler Hakkında Bir Soru

    ben verim bşzzat kendim kullanıorum medeli mc 120 gayet güzel.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Klavyeler Hakkında Bir Soru
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Compressor hakkında bir soru.Compressor hakkında bir soru.

    Soracağım sorular var öncelikle :) Compressor kullanırken İnput ve Output Seviyesinin devamlı aynı mı olması lazım ? Eğer aynı olması lazımsa Compressorun sıkıştırdığı ses seviyelerini make up gain ile kazanmak istediğimde, ne kadar düşüş yaşıyorsa o kadar make up veriyorum, fakat input ve output seviyesi değişiyor o zamanda. Birde; Mesela, diyelim ki threshold -10dB, rate de 4:1 olarak tayin edildi. Bunun anlamı şudur: Girişteki sesin...
  2. vsti hakkında bir soruvsti hakkında bir soru

    Selamlar arkadaşlar ! büyük bir sorunum var cubase ai4 ve yamaha kx 61 kullanıyorum fakat loop lerla başım belada.hazır loop kullanabileceğim bir vsti varmıdır.kontakt bu konuda uygun gözüküyor fakat o kadar part indirip denemedim nedir ne değildir diye yani drum yazmak için zaman kaybetmek istemiyorum türkçe pop ve fantezi türünde looplara hangi vsti lerden ulaşırım.bu arada akustik drum vsti tercih etmiyorum.beni ihtiyacım doğrultusunda...
  3. E 40 OR Hakkında soruE 40 OR Hakkında soru

    one touch program tuşunun işlevi nedir teşekkürler
  4. Cubase Hakkında 2 Soru ?Cubase Hakkında 2 Soru ?

    Arkadaşlar ben bu kayıt olaylarına yeni yeni girdiğim için haliyle baya bir sorum oluyor sizlerdende ALLAH razı olsun elinizden geldiğince yardımcı oluyorsunuz. Bu arada Cubase Sx2 Kullanıyorum. Şimdiki sorularımdan birincisi normalde pluginleri denerken örneğin vritual gitar akustik hiçbir geçikme yok direk klavye tuşlarına bastığım anda akorlar geliyor hiçbir geçikme yok fakat record tuşuna basıp kayıt aldığımda akorlar basarken ufak...
  5. or 700 hakkında bir kaç soru...or 700 hakkında bir kaç soru...

    slm arkadaşlar. dün itibarıyla bende or 700 ci arkadaşlarıma katıldım. pa 55 imi verim 780 ytl ekledim ve bir or 700 aldım. aleti aslanhan da 2 saat kadar inceledim. ritimler çok harika. pa 55 ten kesinlikle daha güzel, özellikle batı ritimlerini çok tuttum. zaten ben daha çok pop çaldığım için bu aleti tercih ettim. sevgili salim kardeşim bana tyros batı ritimlerinide yolladı alet şu an tam istediğim gibi ama gel gelelimki bazı eksikleri var or...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi