XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..

Ketron - Solton Klavyeler içinde XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN.. konusu, arkadaşlar bana Ketron xd9 hakkinda genel bilgi verebilirmisiniz acaba pa80 den iyimi Ketron xd9 bilgi verirseniz sevinirim...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..


  1. #1
    GoGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GoGa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..

    Sponsorlu Bağlantılar


    arkadaşlar bana Ketron xd9 hakkinda genel bilgi verebilirmisiniz acaba pa80 den iyimi Ketron xd9 bilgi verirseniz sevinirim

  2. #2
    saliverdim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    saliverdim isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Platin Üye

    Standart Cevap: XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..

    biliom 1 sene geçmiş ama ucan Korg cıksa alma arakdaş

  3. #3
    GoGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GoGa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..

    kardeşim Korg pa80 geçeli aylar oldu

  4. #4

    Standart Cevap: XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..

    mrb GoGa !
    ben 5 yıldır profesyonel olarak xd9 kullanıyorum.Performanslarını iyi ayarlarsan mükemmel.ben memnunum..ayarlara girmek vs daha kolay...karar senin...

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

XD9 GENEL BİLGİ VERİN LÜTFEN..
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. CASIO CTK810 ACİL BİLGİ LÜTFENCASIO CTK810 ACİL BİLGİ LÜTFEN

    ARKADASLAR LUTFEN BILGI VERIN ACİL ,BEN BITANE CTK810 ALACAM BUNLARA EN FAZLA KAÇ RİTİM YÜKLEYEBİLİRİZ ,NASIL YÜKLERİZ HAFIZASI NEDIR BILGI LUTFEN ::confused:
  2. ANKARADDAN LÜTFEN YARDIM ROLAND ANFİ HOPARLOR HAKKINDA BİLGİ YARDM PLSANKARADDAN LÜTFEN YARDIM ROLAND ANFİ HOPARLOR HAKKINDA BİLGİ YARDM PLS

    TAKAS EDİCEM İNTERSONİX MARKA HAVA SOGUTMALI 600 WAT 4 ÇIKISLI POWER KÜP ANFİ + BİR ADETTE KOLON VERECEĞİÖM ROLAND EM50 İLE SİZCE ZARAR EDERMİYİM ANFİ ÇOK GÜZEL KOLONDA 30LUK ZARİF Bİ KOLON ANFİNİN DERİNLİĞİ EQSU FALAN VAR 8 * 8 ADETTE ÖNDE GİRİŞİ VAR 8 SAZ BAĞLA 8 MİKROFON BAĞLA BANAMISIN DEMEYEN BİR ALET SİZCE ZARAR EDERMİYİM ARKADASLAR BİLGİNİZ İÇİN TESEKKUR EDERİM İLGİLENENLEREDE YARDIMCI OLURUM ANKARADAN
  3. SES KARTI VE MİKROFONLAR HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLANLAR YARDIMCI OLABİLİRMİ LÜTFEN ??SES KARTI VE MİKROFONLAR HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLANLAR YARDIMCI OLABİLİRMİ LÜTFEN ??

    Arkadaşlar merhaba öncelikle m-audio firewire 410 ses kartı hakkında bilgisi olan varmı birde bu ses kartına hangi mikrofonu alırsak ev ortamında daha iyi verim alabiliriz örneğin rode nt1a alsak iyi sonuç verirmi acaba bilgi verirseniz sevinirim...
  4. METİN HOCAM MÜMKÜNSE EĞER ''DAĞLAR GEÇİT VERİN' OLABİLİR MİMETİN HOCAM MÜMKÜNSE EĞER ''DAĞLAR GEÇİT VERİN' OLABİLİR Mİ

    İsteklerimiz çok olmayacaksa eğer bu eserinde üzerinde bir çalışma yapabilirseniz inanın çok makbule geçecek. Daha önce yaptığınız tüm çalışmalar eserlerin orjinal altyapısı olarak bizleri ziyadesi ile memnun ediyor.
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi