sizce hangisi?

Ketron - Solton Klavyeler içinde sizce hangisi? konusu, selamlar herkeze sizce Ketron sx3000 mi yoksa xd9 mu sanırım suan pek alamıcam sx3000. en azından Ketron xd9 olsa tavsiye edermisiniz rumeli düünleri bulgar dügünleri icin ideal mi he bide ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: sizce hangisi?


  1. #1
    korggenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    korggenc isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart sizce hangisi?

    Sponsorlu Bağlantılar


    selamlar herkeze sizce Ketron sx3000 mi yoksa xd9 mu sanırım suan pek alamıcam sx3000. en azından Ketron xd9 olsa tavsiye edermisiniz rumeli düünleri bulgar dügünleri icin ideal mi he bide cafe,bar programı icin lütfen acil yardım kısacası her tarz müzik yapıyorum acıkcası tsm,thm,pop,rumeli,bulgar,cafe-bar programları vs cevaplarınızı bekliyorum teşekkürler..

  2. #2
    GoGa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    GoGa isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    Roland e-86 al

  3. #3
    msn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    msn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    kardeşim ben xd9 kullanıyorum orgdan memnunum ama diğer orgu hiç kullanmadım karar senin sen bence o orgları bi dene çünkü böyle kulakdan dolma sözlerle org alınmaz git kednin dene öyle karar ver pişman olma dediğim gibi ben orgumdan memnunum ama o org daha yeni olduğundan özellikli ve daha alternatifli bir org olabilir

  4. #4
    korggenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    korggenc isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    teşekkür ederim hocam,ben aldım klavyeyi zaten gercekten harika bi cihaz memnunum bende çok şükür

  5. #5
    msn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    msn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    ölemi güle güle kullan bu arada bana hocam demişsin teşekkür ederim demene gerek yoktu çünkü ben 17 yaşımdayım senden küçüğüm yani büyük bi ihtimalle ben sadece gçrüşümü söledim aletini güle güle kullan

  6. #6
    korggenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    korggenc isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    olsun problem değil eyw saolasın

  7. #7
    msn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    msn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: sizce hangisi?

    bişey deil

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

bulgardüğünleri, en uygun keman hangisi, ketron x1 yoksa sx3000, roland e86 ve 80 ritimleri okurmu, bar icin ketronsx3000 idealmi, ketron alicam oneri, ketron s3000, ketron s3000 tanıtım, bulgaristan düğünleri, ketron s3000 tavsiye edermisiniz, ketron sx 9 yorumlar, ketron sx 3000 tavsiye edermisiniz, solton x1 mi iyi ketron xd9 mu, ketron sx3000 tavsiye edermisiniz
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Sizce Hangisi ?Sizce Hangisi ?

    Öncelikle merhabalar.Rode NT1-A mikrofonumun yanına ses kartı araştırmaktayım.Sizin de fikirlerinizi almak istedim. (Fasttrack Pro üretim dışı olduğu için onun yerine yeni üretilen modeli yazdım.)
  2. xd 9 veya x1  sizce hangisixd 9 veya x1 sizce hangisi

    arkadaşlar şu an pa 55 kullanıyorum.fakat xd 9 ve sx 3000 deki tadı vermiyor.şu anki bütçem xd 9 a yetmiyor.araştırdığım kadarıyla ketron x1 1100-1400 arası bulunabiliyor.daha önce x1 i hiç dinlemedim.xd 9 dan farkı varmı +sı veya - si nelerdir .xd 9 setlerini okurmu.birde bu modelin kartlı olduğunu duydum.konu ile ilgili yardım....lütfen acil.
  3. Sizce En Uygun Ve En İyi Org Hangisi ?Sizce En Uygun Ve En İyi Org Hangisi ?

    Arkadaşlar Bu Org İşinde Yeniyim Hiç Bir Bilgim Yok Bn Ufak Tefek Eğlenti Düğün Yapmayı Dusunuorum Ama Uygun Fiyatta İşimi Görücek Bir Org Almam Lazım Bilgim Olmadıqı İçin Sizlere​ Soruorum Sizce Hanqi Marka Hanqi Model Org Daha İyidir ?
  4. Sizce en iyi BRASS Vsti'si hangisi?Sizce en iyi BRASS Vsti'si hangisi?

    Merhabalar değerli müzisyen arkadaşlarım, Başlıktan da anlaşılacağı üzere şuanda sahnede eşlik sırasında kullanabileceğim kaliteli brass seslere ihtiyacım var Roland Fantom X6 kullanıyorum şuan ama içerisindeki brasslar yeterli gelmiyor. Roland bu model klavyeler için expansion board satıyor fakat 600 tl yi bulan fiyatları bende şöyle bir fikir oluşturdu, bu ücreti board'a vermek yerine bu aralıkta bir ses kartı (Roland quad capture) almak ve...
  5. Ses Kartı Ve Mikrafon Sizce Hangisi?Ses Kartı Ve Mikrafon Sizce Hangisi?

    S.a üstadlar arkadaşımla studio kurmaya karar verdik amatörce ve arkadas bir iş almıs 12 tane şarkı yapılacak albüm denilebilir ve önümüzde 1 ay var bilgisayarımızı topladık.sagolsun bir tane aranjör abimizde vstileri veriyor.yalnız şimdi geriye 2 tane sorun kaldı. 1. ses kartı almamız lazım 2.si studio mikrafonu keman ve nefesli bir çalgı gelecek onun için sorunsuz bir ses kayıdı almamız gerekiyor.ilk sorunum ses kartı 2 tane ses kartı buldum...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi