BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİYO

Ketron - Solton Klavyeler içinde BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİYO konusu, BEN 1,5 YILDIR XD9 ÇALIYORUM VE NETTEN RİTİM İNDİRİP YÜLÜYOR AYNI ZAMANDA RİTİM ÜZERİNDE OYNAMA YAPIP VURUŞ EKLİYORUM YAKINDA UFAK TEFEK SORUNLARIMI AŞIP DİREK RİTİM YAZMAYA BAŞLICAM YİNE NETTEN RİTİM ...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 4 sonuçtan 1 ile 4 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİYO


  1. #1

    Standart BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİYO

    Sponsorlu Bağlantılar


    BEN 1,5 YILDIR XD9 ÇALIYORUM VE NETTEN RİTİM İNDİRİP YÜLÜYOR AYNI ZAMANDA RİTİM ÜZERİNDE OYNAMA YAPIP VURUŞ EKLİYORUM YAKINDA UFAK TEFEK SORUNLARIMI AŞIP DİREK RİTİM YAZMAYA BAŞLICAM YİNE NETTEN RİTİM İNDİRDİM VE VURUŞ EKLEMEK İÇİN RECORDA GİRDİM VE VURUŞALRIMI EKLEDİM SONRA SONRA BİRKEZ DAHA VURUŞ EKLEDİM VE KAYIT ETMEK İÇİN f5 ve f10 TUŞUNA BASTIM HER ZAMANKİ GİBİ AMA TAM KAYIT EDERKEN O SIRADA ORG DONDU VE İŞLEM YAPMADI BİR SÜRE SONRA EKRANIN ORTASINDAPROGRAM ON FLASH CORRUPTED DİYE BİR YAZI GELDİ BİR SÜRE BEKLEDİM AMA ORG DÜZELMEDİ VE ORGU KAPATTIM YENİDEN AÇTIM AMA ORG AÇLIMADI SADECE Ketron XD9 YAZISI GELDİ SİSTEMİM 2.1A VE BENDE DİSKTEN 2.1A SİSTEMİNİ YÜKLEMEK İÇİN TAKTIM LOADİN DEDİ TAM YÜKLEMEYE BAŞLADI VE YİNE O YAZI GELDİ YANİ SİSTEMİDE GERİ YÜKLİYEMEDİM NAPABİLİRİM LÜTFEN YARDIM EDİN ÇOK ACİL TEŞEKKÜRLER

  2. #2
    bismillah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    bismillah isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİY

    ARKADAŞLAR SORUNUN CVB INI BİLMİYOSANIZ BİLE EN AZINDAN TAHMİNİNİZİ YAZIN LÜTFEN BENCE VİRÜS BULAŞMIŞTIR AMA BİLEMEM TABİ TOKATTA OTURUYORUM EĞER DÜZELMEZSE İSTANBULA YOLLAMAK ZORUNDA KALCAM ORGUN TAMAMEN BOZULMASINDAN KORKUYORUM CVP LARINIZI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TŞK EDERİM

  3. #3
    muammer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    muammer isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİY

    saygıdeger kardeşim sistem nk ya birsor oyardımcı oluyordu. birde tünel müzik e sor onlarda yardım ediyor nurettin karabulut 05352595521

  4. #4
    yakupatık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    yakupatık isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: BİRKAÇ GÜNDÜR CVP ALAMIYORUM LÜTFEN ACİL YARDIM EDİN ORGUM (XD9) ELDEN GİDİY

    oncelıkle gecmıs olsun kardes ama bu kadar uzulme hepımızın basına gelıyor bu tur olaylar eger orgu acabılırsen yanı ıcını ac hafıza 1 pılını cıkar tak 2 harddısk varsa unun soketlerını cıkar oylece orgu ac 10-15 sn sonra kapat soketlrı tak aynısı banada olmustu ama ben x1 kullanıyorum su an unuttum ama duzelıyor sıstemı gerı yuklebuyuk ıhtımalle vırus veya orgu cok sıkıstırmıssın ard arda ve hızlı ıslem yapınca veya hafızası dolunca kasılıyor org bu anormal bı durum bu fıkırler tabıkı benım fıkrım ama en dogrusu tunel muzık huseyın comaktekın ıst vea sıstemnk nurettın karabulut yardım almandır tekrar gecmıs olsun not en son yukledıgın rtımıde acılen sıl

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ketron 21 indir, örgüm ve ben, ketron nk set kullanan varmı, ketron xd9 21a markası ne
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. (XD9 VİRÜS )  ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİN ÇOK ACİL(XD9 VİRÜS ) ARKADAŞLAR LÜTFEN YARDIM EDİN ÇOK ACİL

    ARKADAŞLAR KETRON XD9A VİRÜS BULAŞTI RİTİM YÜKLERKEN RİTİM ÜZERİNDE OYNAMA YAPIYODUM RECORD DAN KAYDEDECEKKEN ŞÖYLE Bİ YAZI GELDİ PROGRAM ON FLASH CORRUPTED DİYE Bİ YAZI SİSTEM DİSKİNİ TAKIP SİSTEMİ GERİ YÜKLEİYİM DEDİM SİSTEMİ YÜKLEMİYO ORGUM AÇILMIYTO LÜTFEN YARDIM EDİN NAPABİLİRİM
  2. ACİL YARDIM EDİN ARKADAŞLARACİL YARDIM EDİN ARKADAŞLAR

    DEĞERLİ ARKADAŞLAR YENİ PA1X ALDIM. DÜN DÜĞÜNDEYDİM VE ORG SES DEĞİŞTİRİNCE SPLİT KONUMUNA GEÇİYOR NE YAPMAM LAZIM NOLUR YARDIM
  3. ACİL PUS 2 PCM DOSYASI LAZIM LÜTFEN YARDIM EDİNACİL PUS 2 PCM DOSYASI LAZIM LÜTFEN YARDIM EDİN

    acilen olus 2 pcm dosyaları lazım sırf bu yüzden bi düğünümden oldum lütfen olan varsa versin gerçekten çok acil
  4. LÜTFEN YARDIM EDİN!!!LÜTFEN YARDIM EDİN!!!

    Hocalarım ben mikrofon alıcam ama hiç bilgim yok. ben amatör ama şu profesyonel mikrofonlarla ses kayıt yapmayı düşünüyorum.Bilgisi olan hocalarım bana hangi marka mikrofon almamı öerirsiniz?? Şimdiden teşekkür ederm.Saygılar
  5. WS1 ACİL YARDIM EDİNWS1 ACİL YARDIM EDİN

    ARKADAŞLAR BENDE WS1 ORIENTAL ORG VAR DİSKETSİZ MODELLDEN İÇİNE RİTİM ATMAM LAZIM USB MIDI KABLO ALDIM AMA NASIL KULLANACAĞIMI BİLMİYORUM RİTİM YÜKLEMEM İÇİN YARDIMCI BİR PROGRAM VARMI STYLE WORK PROGRAMINI DDENEDİM ONUNDA WS1 DESTEĞİ YOK BİLGİSAYARDAKİ WS1 RİTİMLERİNİ ORGA ATMAM İÇİN YARDIMCI OLURMUSUNUZ LÜTFEN
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi