XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM

Ketron - Solton Klavyeler içinde XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM konusu, bymuzisyen arkadaşım paylaşım için tşk ler ama dosya hata veriyor mümkünse onarabilirmisin tşk ler...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 14 sonuçtan 11 ile 14 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM


  1. #11
    xd9xd9xd9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xd9xd9xd9 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM

    Sponsorlu Bağlantılar


    bymuzisyen arkadaşım paylaşım için tşk ler ama dosya hata veriyor mümkünse onarabilirmisin tşk ler

  2. #12
    dejareload - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dejareload isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM

    teşekkürler

  3. #13
    dervis_86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    dervis_86 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM

    arkadaşım sana zahmet bi bak link kırık yada günü geçmiş galiba bendede plus 5 var ama şifreli kullanamıyorum ...
    mehmetaktas bunu beğendi.

  4. #14
    coskun1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    coskun1982 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: XD9 PLUS 3 16 MB İÇİN SET RİTM

    Plus 5 diye bir şey yok arkadaşlar...Biri kafa bulmuş milletle dosya paylaşmış birde durum anlaşılmasın diye kilit koymuş...

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

ketron xd9 plus 3 ritimleri, xd9 ritim html, xd9 set 16 mb, 16mb dplus4, ketron xd9 plus 4 indir, ketron 16mb set, ketron xd 9 zeybek ritmi indir, ketron xd9 plus 3 set, ketron xd9 2 4 ritimleri, bağlama arkasına ritim indirmek, ketron 16 mb set, ketron xd9 plus 3, saz arkası ritim, xd9 16 mb 2 4, ketron xd ritim indir
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. BAĞLAMA ARKASI RİTM İÇİN ACİL...BAĞLAMA ARKASI RİTM İÇİN ACİL...

    Slm arkadaşlar abilerim.ben amatör olarak bağlama çalıyorum.bana bağlama arkasından çalabilcem ritmler lazım.genelde türkülerle ilgili.bana yardımcı olurmusunuz.
  2. İSTEK: PA500 TR İÇİN 11/8 LİK RİTM ARIYORUM ARKADAŞLAR...İSTEK: PA500 TR İÇİN 11/8 LİK RİTM ARIYORUM ARKADAŞLAR...

    İSTEK: PA500 TR İÇİN 11/8 LİK RİTM ARIYORUM ARKADAŞLAR...YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.TEŞEKKÜRLER...
  3. HALK OYUNLARI VE AĞIR ZEYBEKLER İÇİN SAMPLE -LOOP-SF2-RİTM-ALTYAPI LAZIMHALK OYUNLARI VE AĞIR ZEYBEKLER İÇİN SAMPLE -LOOP-SF2-RİTM-ALTYAPI LAZIM

    ARKADAŞLAR HALKOYUNLARI EĞİTMENİYİM DAHA ÖNCE YAPILAN MÜZİKLERİ KES YAPIŞTIR İLE YAPABİLİYORUZ AMA BANA BUNLARA EK OLARAK KOYABİLECEĞİM RİTM DAVUL BENDİR KEMAN KLARNET İKİ MÜZİK ARASI GEÇİŞ EFEKCTLERİ LAZIM YARDIMLARINI BEKLİYORUM USTALAR İLGİLENENLERE TEŞEKKÜRLER :D
  4. GİTAR DERSİ  YEBİ BAŞLAYANLAR İÇİN SAATİ 25 TL. (9-12YAŞ ARASI ÇOCUKLAR İÇİN)GİTAR DERSİ YEBİ BAŞLAYANLAR İÇİN SAATİ 25 TL. (9-12YAŞ ARASI ÇOCUKLAR İÇİN)

    *** DERS YERİ MALTEPE, BİLGİ İÇİN;05068407348 *** 9-12 yaş arası öğrencilere özel haftada 1saat klasik gitar eğitimi vermekteyim.BU ücret gitara yeni başlıyacak olan öğrenciler için geçerlidir. *** DERSLER AYNI SEVİYEDE YETERLİ ÖĞRENCİ SAĞLANIRSA, EN FAZLA 3 KİŞİLİK GRUP HALİNDEDE OLABİLMEKTEDİR. BU DURUMDA DERS SÜRESİ HAFTADA 1,5-2 SAAT ARASI DEĞİŞMEKTEDİR. ***DERSİÇERİĞİ:solfej ve nota bilgisi ağırlıklıdır. amaç öğrenciye...
  5. G-600 İÇİN DEĞİŞİK VURUŞLARDA RİTM İHTİYACIG-600 İÇİN DEĞİŞİK VURUŞLARDA RİTM İHTİYACI

    Değerli müzisyen arkadaşlar, Bir ilköğretim okulunda sosyal bilgiler öğretmeni olarak çalışıyorum... 23 Nisan için öğrencilerimizle birlikte bir TSM korosu hazırlıyoruz... 6 tane keman, 2 gitar (solo ve bas), 1 yan fülüt, 1 klavye, 2 tane ritmcimiz var... Ancak ritm bakımından zayıf kaldığımızdan mecburen org ritmi kullanacağız... Ancak elimdeki ritmler -ki ben yazamıyorum- sanat müziği konseptine uygun değil... Bu nedenle öğrencilerimle...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi