ketron sx 3000 satamıyorum

Ketron - Solton Klavyeler içinde ketron sx 3000 satamıyorum konusu, kardeş şuan ben de kulanıyorum sx3000 cok tatlı birt klavye alt yapı yıda salam kuruyo ben cok menmunum Korg kulandım Yamaha kulandım ama ben bunun ustune tanımam onları Gem falan ...

Sponsorlu Bağlantılar

Toplam 2 sayfadan 2. sayfa BirinciBirinci 12
Bu sayfada toplam 17 sonuçtan 11 ile 17 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: ketron sx 3000 satamıyorum


  1. #11
    EsRaRiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    EsRaRiii isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    Sponsorlu Bağlantılar


    kardeş şuan ben de kulanıyorum sx3000 cok tatlı birt klavye alt yapıyıda salam kuruyo ben cok menmunum Korg kulandım Yamaha kulandım ama ben bunun ustune tanımam onları Gem falan boş ha bunun piyassası değişir güzel se yıpranmaışsa 2 eder istersen görüşlelim alırım ben

  2. #12
    mısdava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mısdava isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    Kardeş aletim çok süper sıfır gibi deyil dökükde deyil ortanın üsdü sıfırgibiden az bi farkı var bende yeni ritimler yükledim bir haftadır çok hoşuma gitmeye başladı gerçekden güzel çok tonlu bi alet p80ni eller zaten p800 ayarında bi alet metal kasa kaya gibi sağlam tek kusuru mikrafon girişinin ve kulaklık çıkışının içinde jakın ucu kalmış o yüzden mikrafon ve kulalık takamıyom onu kendimde hallederim jakın uckısmı kalmış içinde çıkarırım almak isdersen satayım dükkan aldım borcum var ilerde yine sx3000 veya audya alırım açık alanda tesisat güzel oldumu 800zü bile eller bu alet manyak tonlu çıkıyor saundu bazı garip halleri var korga göre olsun gül dikeniyle sevilir tel 05322816442 mustafa kuşcu denizli marmaramüzik

  3. #13
    sultanahmet2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    sultanahmet2 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    kardeş takas düsünürsen bende home studio var profosyonel toplam degeri 2500 tl degerinde rode nt2 a microfon yamha hs 50 m refanans monitor tc lectronıc desktop konnect 6 ses kartı kablolar vs birebir takasa girerim 5445819051

  4. #14
    mısdava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mısdava isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Gold Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    kardeş sağol ben nakit satacam ihtiyacım var

  5. #15
    xutx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    xutx isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    satmaaaaaaa şu anda yok gelmiyor satan zarar edersin sıfırı 3.500 tl boş ritim ram hd disk yüespi okuru olursa en az 500 tl de bunlar tutar 4000 tl yi bulur ya kalitesi tartışılmaz yinede sen bilirsin sonra üzülme kolay gelsin

  6. #16
    mehmetaktas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    mehmetaktas isimli Üye şimdilik offline konumundadır Keyfi Silver Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    yeğenim bende pa 80 var üzerin de öyle bir set varki aklın durur istediğin yerde kullan tabi ikinci el istersen senin Ketron ile takas edebilirim .kafa.kafaya olursa. ben ist. küçükçekmece .kanarya mahallesinde oturuyorum.ben bıktım onun için değiştrmek istiyorum cep.05302853279dan arayabilirsin..saygılar.

  7. #17
    fobus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    fobus isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: ketron sx 3000 satamıyorum

    iki adet 750 vatlık üç yollu kabin ile trampa edermisiniz.05301241180-kuşadası yılmaz kuşdemir

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

sahibinden ketron sx3000, ketron sx3000 nasıl, sahibindenketron sx 3000, sahibinden ketronsx3000, ketron iks 3000 fresimleti, satılık ketron sx3000, sahibinden ketron sx 3000, sahibinden ketronsx 3000, kılavye gem fıyat, ketron sx3000 satılık, sahibinden satılık ketron sx3000, ketron sx3000 müzik aletleri, ketron sx3000 sale, ketron sx3000 usb, ketron sx3000 satilik
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. satılık ketron sx 3000satılık ketron sx 3000

    arkadaşlar kılavyemi henüz dün aldım yani yamaha v2 plus ile takas yaptım kesinlikle tertemiz kılavye yalnız ben alışamayacağımı düşünerek satıyorum tertemiz bir kılavye kesinlikle hiç bir arızası yok son fiyat 2000 tl dir 0546 218 28 12 üzeirndeki sesler ve ritim ler gerçekten kaliteli olduğunu anlatıyo ama dediğim gibi bana çok yabancı bir alet onun için satıyorum fiyat sondur arkadaşlar...
  2. satılık ketron sx 3000satılık ketron sx 3000

    2 yıldır kullandığım ketron sx 3000 klavyemi satıyorum, ilgilenen arkadaşlara duyrulur, tel 536 976 96 37 fiyat 2150 tl
  3. satılık ketron sx 3000satılık ketron sx 3000

    sıfır ayarında. 1,5 yıl garntisi devam etmekte.korg pa serisi ve yamaha orglar ile takaslı 2500 tl prestijantalya@antalya.com
  4. satılık ketron sx 3000satılık ketron sx 3000

    SATILDI! arkadaşlar orgum gayet temizdir çalışmayan fonksiyonu bulunmamaktadır üstünde ritim remide vardır ihtiyaçtan dolayı satıyorum alana şimdiden hayırlı olsun temiz sx 3000 #20990923 - sahibinden.com
  5. SATILIK KETRON SX 3000SATILIK KETRON SX 3000

    ARKADASLAR ALET SIFIR DENECEK KADAR TERTEMIZ DURUMDADIR...TYROS 3 ALACAĞIMDAN DOLAYI SATIYORUM...PIYASADA HURDALARINI ADAMLAR BENIM FIYATTAN YUKARI SATIYOLAR...ALET COK COK TEMIZDIR..GARANTISIDE DEVAM ETMEKTEDIR..LUTFEN CIDDI ALICILAR ARASIN...TAKAS YOKTUR...2600 TL...0534 886 21 90....
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi