XD9 Hakkında

Ketron - Solton Klavyeler içinde XD9 Hakkında konusu, Slm Arkadaşlar Aklıma Takılan Bi soru varda acaba plus 3 plus 2 nin ritimlerini ve setlerini okurmu...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: XD9 Hakkında


  1. #1
    özgür53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    özgür53 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart XD9 Hakkında

    Sponsorlu Bağlantılar


    Slm Arkadaşlar Aklıma Takılan Bi soru varda acaba plus 3 plus 2 nin ritimlerini ve setlerini okurmu

  2. #2
    ömer faruke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ömer faruke isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: XD9 Hakkında

    hemen hemen

  3. #3
    elemenler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    elemenler isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: XD9 Hakkında

    16 mb Ketron xd9 8 mb ritimlerin bir çoğunuda okur

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

XD9 Hakkında
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Dj'lik hakkındaDj'lik hakkında

    Merhaba arkadaşlar ben forumda bayadır varım rap yapıyorum ama şu 2-3 aydır djliğe aşırı merakım artmış durumda :D Antalya'da yaşadığım için belkide her neyse :D Ben djliğe giriş yapmak istiyorum fakat biraz ekipmanlara göz attığım zaman dilim damağıma yapıştı ellerim terledi :D :D şaka bir yana 1,000 tl sadece kontrol aletleri + dj mixer kulaklık ses sistemi vs dedinmi 2,000 2,500'ü buluyor :D şöyle benim ev çapında başlıyabiliceğim hem...
  2. firewire hakkındafirewire hakkında

    arkadaslar ben laptop kullanıyorum yeni bi ses kartı almayı düsünüyorum ve aradığım özellikle tam benlik dediğim ses kartı malesef firewire girişli benim bilgisayarım usb girişli bu sorunu nasıl aşabilirim?
  3. i30 hakkındai30 hakkında

    merhabalar benim i30 hakkında sorum olacaktı.İnternetten i30 için floppy to usb aleti buldum.acaba bu alet roland g600 de de çalışır mı.İ30 ile g600 ün disket sürücüleri arasında bir fark var mı usb aletini ona göre alacağım.
  4. Bir ses efekti hakkında?Bir ses efekti hakkında?

    Selam arkadaşlar, Tarkan - Sen başkasın şarkısının girişinde bir efekt var, ses bass dan tiz e doğru açılıyor gibi. Bu efektin adı ne, cubase de bunu nasıl yapabilirim?
  5. Org HakkındaOrg Hakkında

    Arkadaşlar Ben ORG Çalmaya Yeni Başlayacağım..Şimdi Ben Müzik Markete Gittim.Bana 26 Kasım Tarihinde BİM'e Gelecek Olan Org İşine Yarar Dedi..Şimdi Ben Alacağım Onu Diyelim Zaten Gözünüze Çarpmış Olabilir !! Katologta Ben Alacağım Ama Ben Org'da Çiftetelli Çalmak Yerine HAYKO CEPKİN--UMUT KAYA--CEM ADRİAN Falan Çalmak İstiyorum..Acaba Gördüyseniz Bu Org Uygun Mudur_? Çalabilir Miyim... Tavsiye Bekliyorum Veya Çalmak İstersem Başka Bir Org...
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi