Ketron plus 3 9/8 ritim video

Ketron - Solton Klavyeler içinde Ketron plus 3 9/8 ritim video konusu, PLUS 3 te yazdığım roman ritmi arkadaşlar Ketron xd9 plus3 roman ritim - YouTube...

Sponsorlu Bağlantılar

Bu sayfada toplam 3 sonuçtan 1 ile 3 arası mesajlar gösteriliyor.

Konu: Ketron plus 3 9/8 ritim video


  1. #1
    lkrts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    lkrts isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Ketron plus 3 9/8 ritim video

    Sponsorlu Bağlantılar


    PLUS 3 te yazdığım roman ritmi arkadaşlar


    Ketron xd9 plus3 roman ritim - YouTube

  2. #2
    gookhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    gookhn isimli Üye şimdilik offline konumundadır Katılımcı Üye

    Standart Cevap: Ketron plus 3 9/8 ritim video

    eline sağlık güzel olmuş.yanlız bişey sorucam bu ritim apaçi 9/8 denmi editlendi?arıca ketronda hareketli roman çalmak bir ölümdür.sesler çok yoruyor insanı sample seslerin debisi çok düşük.halk ve arabeks için ise biçilmiş kaftan 4yıl kullandım bu aleti.iyiçalışmalar dilerim

  3. #3
    lkrts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    lkrts isimli Üye şimdilik offline konumundadır Yeni Üye

    Standart Cevap: Ketron plus 3 9/8 ritim video

    eline sağlık güzel olmuş.yanlız bişey sorucam bu ritim apaçi 9/8 denmi editlendi?arıca ketronda hareketli roman çalmak bir ölümdür.sesler çok yoruyor insanı sample seslerin debisi çok düşük.halk ve arabeks için ise biçilmiş kaftan 4yıl kullandım bu aleti.iyiçalışmalar dilerim
    teşekkürler hocam. sorunuza gelince ritim sıfırdan yazdığım bana ait bir ritimdir hala ataklarını da yazamadım bu arada.. başka bir ritimden alıntı yok editleme yok başka bir ritime ait hiçbişey yok sadece ritmi yazarken d varyasyonuna 7 li akor basıldığı zaman apaçi yazdım 7 li basılmayınca o da normal çalan bir arranger. apaçi koymamdaki amaç 4 mezurluk ritim olduğu için ve apaçi de 4 mezur olduğu için kendini ttekrarlamasında sıkıntı yok diye yazdım.

Kullanıcılar bu sayfayı şu kelimelerle buldu:

Ketron plus 3 9/8 ritim video
Müzisyen ilanları

Benzer Konular

  1. Ketron Xd9 Ritim ArsiviKetron Xd9 Ritim Arsivi

    Ketron Xd9 Ritim Arsivi 16ritim_arsivi.rar ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ... Alternatif; Eklenmiş Dosya
  2. ketron xd9 ritimketron xd9 ritim

    xd9 ritim buyrun
  3. ketron audya5 video demo hakan çebiketron audya5 video demo hakan çebi

    selam dostlar, audya5 ile bi demo hazırladık YouTube - ketron audya5 demo trabzon mega müzik hakan çebi (hakanx)
  4. tyrostan or700 ritim editleme 4 demo video..tyrostan or700 ritim editleme 4 demo video..

    5 ritim bitti arkadaşlar..beğeninize sunuyorum..bakalım nasıl olmuş..ritimlerin bazı kitleri tutmadığı için tutan ritim bl.ne göre diğer kiti ben yazdım..tabiiki ots linkleride tutmadığı için ots leri ben atamak zorunda kaldım..her ritme ayrı looplar da atadım..ritimlerdeki introlar olduğu gibi tyrosun üzerinde yazılmış introlardı.yani emo kardeşimizindir..umarım beğenirsiniz.. çiftetelli..10.8thm...10.8tsm(buna vaktim yetmediği için video...
  5. tyrostan or700e ritim editleme çalışması video..tyrostan or700e ritim editleme çalışması video..

    buyrun arkadaşlar ritimleri editlemeye başladım ilk ritim edit çalışması trslow üzerine burada or700ün çalabildiği sadece introdakigiriş melodisi ben üzerine baterileri eklemeye çalıştım umarım beğenirsiniz.. diğer videoda or700e yeni yaptığım setten yk halay videosu ..saygılar.. tyrostan or700e ritim editleme çalışması.. İzlesene.com : Video - tyrostan or700e ritim editleme çalışması or700e yeni setten ykhalay ritim çalşıması.....
Konu Puanlaması 5 üzerinden | Toplam : 0 kişi