Sponsorlu Bağlantılar

2 4 lük şarkı notaları etiketli 4/4'lük Loop sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

2 4 lük şarkı notaları


4/ 4'lük Loop İndir...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    38 makamda şarkı notaları !!! 
    acem-acemkürdi-beyati-beyati araban-bestenigar-buselik-evic-ferahfeza-ferahnak-gerdaniye-gülizar-hicaz- hicazkar-hisar-hisarbuselik-hüseyni-hüzzam-ırak-ısfahan-karcığar-kürdi- kürdilihicazkar-mahur-muhayyer-muhayyerkürdi-neva-neveser-nihavend- nikriz-rast-saba-segah-sehnaz-sevkefza-sultaniyegah-suzidil-suzinak-uşşak notaları açabilmeniz için öncelikle AdobeReader_70_tur_full : http://rapidshare.com/ files/ 67034054/ AdobeReader_70_tur_full.rar.html ve notalar : http://rapidshare.com/ files/ 67047205/ nota.rar.html Yedek Link: https://rapidshare.com/ files/ 858851604/ nota.rar hayırlı uğurlu olsun arkadaslar..:) ...

    29
    35946
    Nurettin rençber şarkı notaları.. 
    Arkadaşlar bu adamın türküleri geçekten çok güzel bilenleriniz vardır muhakkak ama malesef bu türkülerin notlarını hiç biryerde bulamıyorum eğer bu konuda bana yardımcı olursanız çok sevinirim... Ağlama yar- EZO- Ayrılık VAkti- Yürürüm -Karagül bu şarkıların notları olabilir .... ...

    16
    19517
    2 Tane Şarkı Notaları Gerek 
    Arkadaşlar Abilerim Ablalarım Bana 2 Tane Şarkı Notaları Gerek En Önemlisi Emrah tan Unutabilsem İkinci Sen YARİM İDUN Bulamadım Lütfen Yardım Edin SAYGILAR ...

    3
    604
    istek - orhan gencabay şarkı notaları 
    arkadaşlar orhan gencabayın akşam güneşi notasını gönderirseniz sevinirim ...

    1
    5362
    keman şarkı notaları istiyorum ama -do-re-mi- usulü olsun :)) 
    aranızda keman çalan varsa noooolur nota istiorummm .... :rolleyes::o ...

    31
    88402
    Alto Saksafon İçin Güncel Şarkı Notaları Aranıyor 
    Si bemol ensruman notası olan varsa paylaşabilirse çok memnun olurum. ...

    8
    11505

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Bu zurna sesini ücretsiz bulabilir miyim ? 
https://www.youtube.com/ watch?v=CQqR3wOUFWY baykal setteki bu zurna sesine benzer bi zurna sesi arıyordum ? netteki tüm setleri yukledim malesef yok ...

0
3
DETLİ-UD-A1000LE YAPTIM 
kardeşim eline saglık her zaman emege saygı ...benimde alt yapılarım var yakında paylaşacagım .. en azından sen başka sey yazıp başka saçma bir sey yüklememissin başkalarının yaptıgı gibi çalamamıssın çalmıssı her neyse sonuçta bir emek vermissin başarılar ...

10
1959
osv2.02 olan 64mb 
DK lar 16 ya kadar aldıgımdan beri ve yükseltmenin bi yolu varmı acaba 800 için ? ...

5
699
Oğuz Berkay Fidan feat. Murat Boz - Olmuyor (Karaoke) 
Full Orjinal ...

0
22
Style works xt 4.50 son versiyon!!! 
Slm arkadaşlar elimde pa 600 seti var onu nasıl pa 800 e convert yapabilirim bana yardımcı olabilecek birisi varmı saygılar barış dasdemir ...

5
153
Yüksel Müzikevinden Satılık Orglar 
Korg Pa800 64 Mg Remli V2 Mp3 Bordlu Fiyat: 3900 Tl29547295482954929550295512955229553 ...

178
11661