Sponsorlu Bağlantılar

ahmet kaya sarkıları nota etiketli Ahmet Kaya Notaları sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ahmet kaya sarkıları nota


Ahmet Kaya Şarkı Notaları...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Ahmet Kaya 
    Arkadaşlar Ahmet Kaya'nın Ayrılığın Hikayesi adlı şarkısının MD Alt Yapısı Lazım drum kitsiz hale getirebiliyosanız hem drum kitli hemde drum kitsiz lazım. Teşekkür Ediyorum şimdiden. ...

    6
    631
    Ahmet Kaya-MD 
    kafaya koydum tüm arsivimi sirasiyla paylasicam,bizler gibi muhakkak faydalananlar olur;) buyrun arkadaslar... Adi yilmaz,Adi bahtiyar,Diyarbakir,Kum gibi,Arka mahalle,Beni bul anne,Dogum günü,Giderim,Annem Hepsi kesinlikle alintidir!!! iyi günlerde kullanin... RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting ...

    7
    3809
    Ahmet Kaya - Sus 
    Ahmet Kaya Sus MD İndir ...

    5
    2712
    Ahmet Kaya Midileri 
    Ahmet Kaya'nın en sevilen parçalarından midiler. Güle güle kullanın... ...

    68
    10640
    Diyarbakir - Ahmet Kaya 
    Diyarbakir - Ahmet Kaya alıntı ...

    1
    502
    Ahmet kaya notaları 
    Ahmet kaya notaları alıntı ...

    0
    638

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
FL STUDİO RİTİM SET ...BAYRAM.S.KİT.7.  AKORLU.. 
emeğine sağlık kardeşim 10 numara çalışma olmuş ...

81
30948
Zurna kmfler 
Tesurkurlerrr - - - Güncellendi - - - Thaankkk uuuu ...

12
1670
Satılık Tc Impact Twin / Rode NT2-A / M-Audio Bx5 D2 (Garanti belgeleri mevcut) 
ACil paraya ihtiyacım var. Bir süreliğine; Tc Impact Twin : 800 TL COMPEL | SES KARTLARI | TC ELECTRONIC Impact Twin Rode NT2-A : 700 TL COMPEL | MİKROFONLAR | RODE NT2-A Mikrofon M-Audio Bx5 D2 : 600 TL COMPEL | HOPARLÖRLER | M-AUDIO BX5 Ekipmanlarım sıfır ayarında. Kendim evimde, tek başıma kullandım. Ciddi alıcılar 0554 372 05 99 telefon numaram ...

10
559
Satılık Avid Pro Tools 10 & Pro Tools 11 Bundle Lisans 
İlok ile fiyatı 1700 TL'dir. İlok piyasa fiyatı 156 TL. ...

1
27
Şu dem olayı nasıl oluyor? 
ritmi ve bası olmayan 16 mezurluk bir ritm yaz hocam bir tane akumpanya ekle zevkine göre kaydet kullan bu kadar ah o teknik detaylar yokmu onlar... breakpoint orası zaten.. :) ilgin için teşekkürler..:ka19: ...

2
99
Onur Akın MD Altyapıları 
Bağlantı yok ? ...

11
2299