Sponsorlu Bağlantılar

akbük nerede etiketli DİDİM'de İNŞAATLAR NEREDE? sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

akbük nerede


http://halkin_sesi.superonline.com/ images/ s/ 20070207/ 100534koopk.jpg Didim - Akbük Beldesinde 1986 yılından beri bir kooperatif inşaatı sürüyor. Devami......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    pa 800 fav 11 12 nerede ? 
    tuslarda 1...10 a kadar var.fakat dosyaya bakınca fav 11.12 de var nasıl ulaşırım ? birde user 1.2.3 nedir anlayamadım. mesela ben userlerin hepsini fav a taşıcam bi sorun olur mu ? yani çok garip fav 1 de bir ritm varsa taaa user 2 ye geçmek için çift yanan ısıgı sondur alt ısıga getir ritmi bul seç falan... bu orgu böle yapmalarının mantığını özellikle user nedir çözemedim kısacası userdeki tum ritmleri bosaltırsam oradakileri fav lara tasırsam ne olur ? ve fav 10 ve 11 nerededir ? ...

    2
    922
    PKK nerede yuvalanıyor? 
    http://haber.superonline.com/ images/ s/ 20071009/ 120054pkkm16kucuk.jpg Teröristler, hangi dağ ve geçitleri kullanıyor? En çok nerede gizleniyor? Devami... ...

    0
    1219
    bu sesler nerede 
    https://www.youtube.com/ watch?v=Jtj390sMU5I ...

    0
    215
    Bu Kedi Nerede ? 
    Resimlerdeki kediyi bulabilenler yazsın :) 1 http://g.mynet.com/ i/ 182/ 858045-11.jpg 2 http://g.mynet.com/ i/ 147/ 858019-2.jpg 3 http://g.mynet.com/ i/ 140/ 231770-bukedinerde43.jpg 4 http://g.mynet.com/ i/ 133/ 231766-bukedinerde39.jpg 5 http://g.mynet.com/ i/ 131/ 231764-bukedinerde37.jpg ...

    0
    874
    ritimlerim nerede ? 
    selam üstadlar Bende g800 var disketimdeki ritimleri wahde 9.8 çiftetelli oryantel gibi alete yükledim ama nereye yükledim aleti kapatıp açınca user tuşuna basınca usrstl1 2 3 4 ...8 çıkıyor ritimler yok hafızası yokmu bu aletin yada ben başka bir yeremi yükledim. birde disketleri dos formatlı mı olacak fat fat32 formtından farklımı bu dos formatı. disketi takıp f5 basıp ritimleri seçip yanıp sönen upper 1 tuşuna basınca loading yazıp yüklüyorum doğrumu acaba aletmi bozuk yoksa. ...

    4
    2088
    org tamirini nerede yaptırabilirim? 
    arkadaslar benim g600 varda onu en ii tamir yaptırıcagım yer neresi bi bilgi verebilir misiniz cok rica etsem ...

    3
    2705

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
korg pa900 bir eylül akşamı 
Dosya.tc - Ücretsiz, Hızlı ve Kolay Dosya Paylaşımı korg pa900 enstrumantel ...

0
25
Tarkan Kis Günesi. orj altyapidan daha güzel 
emeklerinize sağlık teşekkürler ...

18
3460
Küçük İbo - Aklı Yok Fikri Yok ( Umarım İşinize Yarar ) 
Duygulukalem Üstadım, memlekete gitmiştim dün geldim, mesajını okudum ama skype ye nasıl yükleme yapılıyo bilmiyorum. Bu altyapı sayfasına nasıl yükleme yapıcam zahmet olmazsa bana bir tarif edersen sevinirim. Veya bu yazımı okuyan arkadaşlardan facebook kullanan varsa ismini versin ekleyim Orjinal 5 Cemal Çakı altyapısını faceden göndereyim sizlerde buraya yükleyin ...

10
220
Tarkan Kis Günesi. orj altyapidan daha güzel 
parçayı paylaşan arkadaş bana aittir diye yazmış ama parça keman sanatcısı umut hoşgör'e aittir umut hoşgör & kış güneşi - YouTubehttps://www.youtube.com/ watch?v=11OOA17pr30 ...

18
3460
Enstrumanin adini bilen varmi ? 
Slam Arkadaslar, Biraz tuhaf olacak ama, https://www.youtube.com/ watch?v=ZdsDxVtCCzE 2:44 dakikadan 3:12 dakika arasi calinan Enstrumanin adini bilen yazarsa cok sevinirim. Tessekürler ...

0
36
FL Studio 2017 Efe Set @ BOMBA GİBİ (TEK FLP 1000 RİTİM) 
Arkadaşlar oı kadar indiren var konuyu açan arkadaşı neden bekliyorsunuz biriniz Upload etse millet faydalansa, Sömür sömür nereye kadar. ...

29
2108