Sponsorlu Bağlantılar

alto saksafon notalari etiketli Alto Saksafon İçin Güncel Şarkı Notaları Aranıyor sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

alto saksafon notalari


Si bemol ensruman notası olan varsa paylaşabilirse çok memnun olurum....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Ankara 
    İşte FIRSAT…!!! Ankara’da Saksofon dersini Saksofon Kursunu işin ehlinden almak isteyenlere kısa süreli bir fırsat…! **Not: Henüz Saksafonu olmayanlar benim şahsi Enstrumanımı (SAKSAFON) öğrenciler ders içinde kulanabilirler.Ayrıca Saksafon alımı konusunda da yardımcı olurum. *Ayrıntılı bilgi için arayınız: Hasan, **Tel: 0 546 2273871 / ANKARA ...

    0
    1241
    FOX USA MARKA ALTO SAKSAFON 
    FOX USA MARKA ALTO SAKSAFON, BIR HEVESLE ALINMIS ANCAK NEREDEYSE KULLANILMAMISTIR. CANTASI VE TUM AKSESUARLARI BIRLIKTEDIR. Gövde: Altın Kaplama Aparatlar: temizlik çubuğu , temizlik bakım bezi, koruma çantası sert plastik yeni model (hardcase). FOX USA MARKA ALTO SAKSAFON / UCRET 650 YTL. ...

    3
    5034
    Alto Saksafon Nota isteği ! 
    arkadaşlar güncel veya değil farketmez ama saksafon şarkılarının notlarına ihtiyacım var şimdiden sağolun ...

    2
    2479
    satılık alto saksafon, çok az kullanıldı 
    3 ay önce satın alındı..conductor marka.. çok az kullanıldı, sıfır sayılır.. uygun fiyat 600tl Nefesli Çalgılar >> Saksafonlar >> Alto Saksafonlar >> Conductor M1105 Alto Saksafon 05369944764 ...

    0
    1001
    Satılık Conductor M-1105A Alto Saksafon 
    Merhaba arkadaşlar, Hiç kullanılmamış, Conductor M-1105A Alto Saksafonumu satmak istiyorum. Yerine almak istediğim başka enstrumanlar ve aksesuarlar var. Bir an önce satabilirsem acayip mutlu olucam. Çantası, temizlik seti, 2 adet kamışı, askılığı, yağı, her şey dahil, 820 TL. Fiyatta pazarlık payı vardır. Ankara'da yaşıyorum ama kargoyla gönderebilirim. Konuşur anlaşırız http://www.muziktek.net/ forum/ images/ smilies/ icon_smile.gif ...

    1
    676
    istek - yeni başlayanlar için alto saksafon notası 
    saksafon çalmak istiyorum, evde uğraşıp duruyorum sanırım bişeyler olucak.:) basit notalar eklerseniz sevinirim...... ...

    0
    2227

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Karadeniz Arşiv Yayınladıklarım 
eline emeğine sağlık usta ...

4
490
90 Adet Free Plugin 
link nerde Over 90 Free VST Effects Plugins ...

10
1192
bayramdan bayrama notası 
Bu nota kısayol gibi bir şey büyük çözünürlük yokmu ...

5
8830
Neyın kafasınbı yasıyorsun sen md 
hocam indiremedim linki güncellermisiniz??çok lazım Teşekkür Ederim ...

9
1168
Altyapı isteği olan arkadaşlar varsa yazın elimden geldiği kadar yardımcı olurum ark. 
tan taşçı nasıl sevicem şarkısın altyapısı çok rica ediyorum şimdiden çok teşekür ederim size ...

24
787
Bağdat Ayla Çelik Karaoke 
Orjinal mixte kullandığım altyapı fender 1200 arkadaşımıza aittir. Emekleri için teşekkürler. Bağdat Ayla Çelik KARAOKE | KARAOKE - Nebil KARA ...

0
65