Sponsorlu Bağlantılar

aşkın alevse hasretin bir kor şarkı sözü etiketli Ajda Pekkan - Dert Bende Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

aşkın alevse hasretin bir kor şarkı sözü


Dert bende derman sende Aşk bende ferman sende Öldüren güldüren Her gün ağlatan kalp sende Mevsimler gelip geçse de Aşk beni benden etse de Dünyada hayat bitse de Yine ölümsüz aşk bende İstemem ayrılık boynumu büksün İstemem aşkıma leke sürülsün Ben rüyamda bile yalnız seni sevdim İstemem baharda yaprak dökülsün Aşkın alevse hasretin bir kor Senin yokluğunu kalbime sor Dünyaya seninle gelmiş gibiyim Sensiz yaşamayı düşünmek çok zor Sev demem sevme demem Sen de benim gibi sev diyemem Ömrümün neşesini seninle buldum kaybedemem Nerelerdeydin sevgilim Seni kader mi sakladı Yıllardır beklenen huzur Şimdi beni kucakladı Söz-Müzik: Vedat Yıldırımbora...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çorum Yöresi Türküleri - Hasretin Çektiğim Ana Vatanı Şarkı Sözü 
    Hasretin çektiğim ana vatanı Acep can gözüyle görecek miyim Erken yola çıksam Avusturya'yı Geceye kalmadan geçecek miyim Yugoslavya usandırır adamı Tükeniyor dizlerimin dermanı Hiç de unutmuyom Bulgaristan'ı Benzini bitmeden geçecek miyim Gide gide bitmez yollar dolayı Karada uçmanın yok ki kolayı Sırat köprüsünü Kapıkule'yi Sorgusuz sualsiz geçecek miyim Gümrükçüler bavulları ararsa Nöbetçiler etrafımı sararsa Bir radyom vardır onu bulursa Onu da ambara verecek miyim Edirne kapıdan yurda girince Trafikler tırıptiği sorunca Koca Selimiye'yi orda görünce Öz vatan olduğunu bilecek miyim İstanbul'un trafiği karışık Şöförleri bu duruma alışık Boğaz köprüsünde yanar sarı ışık Onbeş bini verip geçecek miyim Kadıköy'den Ankara'nın yolunu Yüce tanrım koruyasın kulunu ...

    0
    583
    Aşkın Nur Yengi - Dün Şarkı Sözü 
    Dün, yanlızlığı başucumda İlk defa ağırladım...Ağladım Dün, sensizlikten nefret ettim Çocuk gibi kendimi azarladım Bugün, karar verdim unutmaya Artık sensiz yaşlanmaya Alıp gitsin seni, götürsün hasretin Gelip geçsin gözlerimden film gibi Söylendim yağmura Düşerken gözyaşım Geçen şu yıllara Hesap sorar yarınlarım Saklandım kendimden Kaçtım uzaklara Yalvardım Tanrı'ya Nolur ounu unuttur bana Dün, ellerini avucumda İlk defa yadırgadım...Ağladım Dün, anılardan izin aldım Yolcu gibi veda edip uğurladım Söz: Adnan Ergil, Levent Yöntem Müzik: Adnan Ergil ...

    0
    1809
    Aşkın Nur Yengi - Başka Bir Şey Şarkı Sözü 
    Sen orada ben burada Artık iki yabancıyız Dayanılmaz bir şey bu Bir arada olamazdık Gel gör ki ayrılamazdık İnanılmaz bir şey bu Dokunmak istiyorum yine eline Alışmışım bir kere senin tenine Aşk değil, sevgi değil, başka bir şey bu Hiçbir şey koyamam ki bunun yerine Yüzün gibi, sözün gibi Hüzün gibi karmakarışık Anlaşılmaz bir şey bu Yalan mıydı, gerçek miydi Bir an mıydı, vurdu geçti Unutulmaz bir şey bu ...

    0
    2500
    Aşkın Nur Yengi - Serserim Şarkı Sözü 
    Karanlığın içinde yandı gözbebeklerim İlk önce gözlerini gördüm Ilık rüzgarlar misali Tenin değdi tenime Belki bin defa yanıp yanıp söndü Bir yanda sen Bir yanda tövbeler Bir yanım karşı koyar Bir yanım ister Serserim benim Deli dolu sevgilim Kor gibi sıcak Yada sular gibi serin Gelme uzak dur Korkuyorum çok Çılgınlık bu Halim yok ...

    0
    6848
    Aşkın Nur Yengi - Susma Şarkı Sözü 
    Anladım gidiyorsun daha öncekiler gibi Hiç olmazsa son bir defa öp Bu kadar zor mu seni sevdim bir zamanlar demek Öyle zor ki yeniden sevmek Yalnızlık eski bir ezber Ayrılık alışkanlık Sensizlik bana dost bana eş Bu kadar mağrur olma İnan sen olmasan bile Hayat devam eder, doğar güneş Susma veda ederken Biraz gül, bir şey söyle giderken Gitme, hemen gitme kal Biraz dur, daha erken Söz: Sezen Aksu Müzik: Haris Alexia ...

    0
    19421
    Aşkın Nur Yengi - Sevgilim Şarkı Sözü 
    Sen benim yorgun vazgeçmiş Öyle bir zamanıma rastladın sevgilim Yoksa ben seni bir bilsen nasıl severdim Sen benim korkak güvensiz yarı masum Hatta hesaplı öyle bir anıma rastladın ki Hiç bilemezsin seni ne çok severdim Ah sevgilim, sevgilim, ah sevgilim Ne olur beni düşün arada sırada an Ne olur beni göğsünde tut dokunmadan ...

    0
    17005

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Uygun bir miksaj için reverb - delay efekti seçimi 
Reverb işlemcisi : ''süper kalitesiz olanı''nın , ''süper kaliteli olan''a kimi zaman tercih edilebileceği yegane işlemcidir bence :) bilmem anlatabildim mi ? ...

1
49
Pa800 256 ram ve os 
istanbul beyoğlu tünelde DTL elektronik var korg ana bayi onlar bu işi hallediyolar ...

1
93
Cubase TempoTrack - Time Wrap sorunu 
Yine anticipation, yine çözüm.. :D Müzikal terimi nedir bilmiyorum ama şarkıyı metronom olarak yavaşlayarak bitmesi için ayarlayamıyordum. Şarkının sonuna geldiğimde, aynı metronomla devam eden click sesi kafamı karıştırıyordu.. Artık böyle biten şarkılarda kaydedebileceğim. :) 30 yaşıma geldim. Çocuk gibi sevineceğim aklıma gelmezdi.. :D Sağolasın anticipation hocam.. ...

2
44
Cubase TempoTrack - Time Wrap sorunu 
1 - Parçanın metronomu diyelim ki 75 BPM olsun... 2 - Önce Cubase transport panelinden (metronomun da yazılı olduğu) Tempo Track i ektive et... Projede herşey kaysın :D Panik yok ! 3 - ''CTRL + T'' ye bas. 4 - Açılan sayfada projenin ennn başına git ve mouse ile metronomu 75 BPM e ayarla... Parça içinde hızlanıp yavaşlamaları da zaten buradan ayarlıyorsun ;) ...

2
44
kanal ataması 
kardeş sorum çok açık aslında yazdığın kısımda ; ........ " iki kanala farklı enstrumanlar ekleyip tek midi klavye ile aynı anda hepsinden ses alıyım diyorsan ,o zaman............... " bu kısmı anladım. aynen dediğin gibi kırmızı halkaları seçince bahsettiğin gibi oluyor . fakat yapmaya çalıştığım o değil. yani aynı anda hepsinden birden ses almaya çalışmıyorum. dediğin şeyi yapınca bir tuşa basınca iki enstrumandan birden ses geliyor. benim yapmaya çalıştığım şu , klavyenin belirli bir kısmını bir enstrumana diğer kısmını da ayrı bir enstrumana ayırmak istiyorum . yani bir tuşa basınca sadece bir enstrumandan ses gelsin, diğerine basınca diğer enstrumandan. keybordu ikiye bölmek istiyorum kısacası ve enstrumanı fareyle cubaseden seçmeden çabuk ve hızlı bir şekilde iki enstru ...

5
83
Ocean 
Ocean's Four Ft Adam Clay - Beautiful Life Bu Şarkının midisini arıyorum. Çok acil ...

0
38