Sponsorlu Bağlantılar

behlülün telefon müziğinin adı etiketli behlül adlı üyeye yazdığım mesaj niye yayınlanmıyor.açıklama yaparsanız sevinirim sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

behlülün telefon müziğinin adı


27 mayıs 2009 çarşamba günü behlül adlı üyeye yazdığım mesaj niye yayınlanmıyor,aynı olayı şimşek43 te yaşadım.açıklama yaparsanız sevinirim teşekkürler...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çingene Müziğinin Kralı Bayramoviç öldü 
    'Çingene Müziğinin Kralı' olarak anılan Şaban Bayramoviç 72 yaşında hayata veda etti. Politika gazetesindeki haberde, 72 yaşındaki sanatçının Sırbistan'ın güneyindeki Niş kentinde öldüğü belirtildi. Devamı... ...

    0
    661
    70 
    1549070'li yıllarda Türk pop müziğinin en önemli isimleri Türk pop müziğinin altın çağı sayılan 70'li yıllar, bugüne kadar şöhretini koruyan pek çok Türk pop şarkıcısının yükselişine tanık oldu. Bu dönemde tanınan en önemli isimlerden biri Sezen Aksu'dur. Aksu, 1975 yılında ilk kez pop müzik piyasasına girdi ve 'Kusura Bakma' albümü ile zirveye çıktı. Bu dönemde tanınan bir şarkıcı olan Ajda Pekkan, Fikret Şeneş'in de katkısıyla yetmişli yıllarda kariyerinde patlama yaptı. Günümüzde de beğeniyle dinlediğimiz Nilüfer, 1972 yılında 'Kalbim Bir Pusula' ile pop dünyasında adını duyurdu. İlhan İrem Türk popunu 1973 yılında sallamıştı. Nükhet Duru'nun meşhur 'Beni Benimle Bırak' şarkısını seslendirdiği yıl ise 1976 idi. Barış Manço, Fikret Kızılok, Hümeyra, Selda ve Cem Kara ...

    0
    2242
    İsmini hatırlayamadığım bir dizi müziğinin altyapısını arıyorum 
    2000 li yılarda bi dizi yayınlanıyodu yabancı dizisi türkçe ******lıl hangi kanalda hatırlamıyorum bi kız vardı zeyna gibi savaşçı bi kız ormanda falan yaşıyodu bi dizi daha vardı buna benzer onlarında bi ağaç evi vardı onlarda aynı şekilde ormandaydı bu kadar anlatabildim bu dizileri hatırlayan varsa yorum bekliyorum :) ...

    1
    413
    Sokak hayatı sokakdaki gençler müziğinin sözsüz olanı lazım yanı fon 
    Ltfen bna bırı yardım etsın ya Sokak hayatı sozsuz muzıgı lazım fon muzıgı msn adresım hasan_suluova_49@hotmail.com bırı yapablıorsa benı ltfen eklesın telım: 05387372238 ...

    0
    2526
    ses frekanslarına göre makam çalışması (klasik türk müziğinin geldiği son nokta ) 
    klasik türk müziğindeki makamların hz ses frekansı ile ölçülerek eşit edilmesi - - - Güncellendi - - - evet değerli müsizyenler hepinizin yardımına ihtiyacım var bu konu hakkında ortaklaşa bir çalışma yapmak ve sizlerle paylaşmak istiyorum ...

    0
    89
    Arabesk ve taverna müziğinin yaşayan efsanesi yusuf kaya hayatı ve eserleri 
    ARABESK VE TAVERNA MÜZİĞİNİN YAŞAYAN EFSANESİ YUSUF KAYA HAYATI VE ESERLERİ BİLMEYEN VE TANIMAYALAR İÇİN 10 DK LIK SLAYT EN GÜZEL ŞARKILARINDAN KISA KISA SUNUMLARLA SİZLERLE.. İZLEMEK İÇİN ALTTAKİ YOUTUBE BAĞLANTISINI TIKLAYINIZ .. EFSANE YUSUF KAYA HAYATI VE EN GÜZEL ŞARKILARI - YouTube - - - Güncellendi - - - http://www.youtube.com/ watch?v=EfNe0Q4CkNE&list=UUCmMMD2vssJbh1tckpdN0zw&feature=share ...

    1
    383

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
İSTEK   - Söm Söm Yarim elinde olan var mı ! 
SÖM SÖM YARİM (Ereğli nin üstünden karga geçiyor ) oyun havası olan var mı arkadaşlar ? ...

0
24
Motif XS ve ya Kurzweil pc3k arıyorum 
hocam kolay gelsin kurzweil pc3k serisi gerçekten çok iyi bir seri benim kullanma şansım oldu bence xsden daha iyi bi alet ve takip ettiğime göre şuanda da çok iyi bi indirimde istersen distiribitör firmanın sitesine bi göz at derim. Bor Müzik,Ses, Işık ,Görüntü Sistemleri,Dj,Stüdyo ,Müzik Aletleri,Kiralama Hizmetleri ...

0
133
Yucel - Her Aşk Birgün Biter 
merhaba, peki sözsüz olarak yok mu ? alt yapı çok güzel yardımcı olursanız sevinirim. ...

0
96
BİR ANDA muslum gurses altyapı 
BİR ANDA muslum gurses altyapı alıntı ...

0
26
Satılık ve Takaslı Korg PA900 + EMO USB II + Bavul Case 
12 Ağutosta Yurtdışından aldığım Korg PA 900 + EMO USB II ve özel olarak yaptırdığım 1. kalite tekerlekli ve bavul şeklinde çekilebilen şifreli Soft Case i 3 lü set olarak satıyorum. Klavye 2 kere sahnede kullanıldı. Klavyenin kutusu ve kutu içeriği eksiksiz olarak durmaktadır ve kendi orjinal kutusuyla gönderilecektir. Çizik vesaire bulana bedava veririm o derece titiz biriyimdir. Takas olarak Tyros4, Yamaha S950 ve Ketron Audya 5 ile takas düşünürüm. Fiyat olarak PA900 + EMO USB II + Case için 4750 TL diyorum. Lütfen pazarlık için aramayınız. Tuna DEMİR - 0532 603 92 38 Bolu- Merkez ...

0
30
Boş Ders Şarkısı 
hocam iyi güzel de bunda şarkıyı söylemeye yer bırakmamışsınız:):) ...

2
58