Sponsorlu Bağlantılar

berker ne olur bırakma ellerimi etiketli Berker - Ne Olur Bırakma Ellerimi Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

berker ne olur bırakma ellerimi


Kapatmıştım kalbimin kapılarını Ama sen geldin araladın Bıkmıştım bu zalim yalan hayattan Beni sen hayata bağladın Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi.. Yine öğrettin bana sevmeyi.. Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi.. Ne olur bırakma ellerimi.. Yalnızlıktı sensizken tek yoldaşım Gecelerse arkadaşım Neredeydin bu güne dek beni bulmadın Oysa ben seni hep aradım Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi.. Yine öğrettin bana sevmeyi.. Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi.. Ne olur bırakma ellerimi.. Bu güne dek hep keşke diyip durdum.. Her yeni başların sonunda yine aynı kelime.. Keşke; Yanılgılar içinde büyüdüm Yanlış insanlar, yanlış yüzler, yanlış aşklar.. Evet kapatmıştım kalbimin kapılarını Ama sonra sen çıktın karşıma Bunu sen kalbime girince anladım İşte yeni bir başlangıç daha.. Ama bu sefer eminim.. Bu sefer keşke demicem.. Yıllar sonra senin için sölediğim tek şey İYİKİ olacak Bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi.. Yine öğrettin bana sevmeyi.. Yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi.. Ne olur bırakma ellerimi.....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Zerrin özer bırak ellerimi orj gibi 
    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR:f49: ...

    0
    700
    arif susam bırakma beni 
    ufaktan bi çalışma yorumlarsanız sevinirim .... ...

    4
    1051
    mithat körler beni sensiz bırakma 
    arkadaşlar pazar a kadar lazım nasıl bulabilirm ...

    2
    1301
    Mithat Körler - Beni Sensiz Bırakma MD ALTYAPI 
    Mithat Körler - Beni Sensiz Bırakma MD ALTYAPI. Güle güle kullanın.. ...

    14
    2869
    Windows Update etkinleştirme ve devre dışı bırakma 
    Windows Update etkinleştirme ve devre dışı bırakma Bu program ile basit bir şekilde Windows güncelleme (Update) işlemlerinizi aktifleştirebilirsiniz veya devre dışı bırakabilirsiniz.Küçük boyutlu bu program ile bilgisayarınızı yeniden başlatmak zorunda kalmadan güncelleme yapabilirsiniz veya güncellemeyi durdurabilirsiniz. Program sürüm olarak tam olup tamamen ücretsizdir.Ayrıca güncelleme yaparken kasma veya donma gibi sorunlar sizi etkilemez.Programın özel yapıldığını her windows için geçerli olduğunu belirtmek isterim. alıntı link https://yadi.sk/ d/ Opo8lH8s3RYp8Q ...

    1
    221
    Dar Sesli Ünlüler - Beni Yalnız Bırakma Şarkı Sözü 
    Gecenin efkarı benim yıkılmış hayallerim sana dokunamam gülüm kelepçeli ellerim Şu ömrümde ilk kez sevip bağlanmıştım ben birine şimdi öksüz gönlüme taş basıyorum onun yerine insanın gücü yetmiyor dur diyemiyorsun ölüme bazen lanet ediyorum sensiz kalan şu benliğime Beni yalnız bırakma ne yaparım düşün ben sensiz buralarda çaresiz,harap bitap kimsesiz beni yalnız bırakma çekilirmi sensiz bu dünya bekle beni,beraber girelim kara toprağa ...

    0
    688

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Korg pa3x sağlam çok özel set buyurun arkadaşlar!!! 
ling yok ...

5
891
SeYo SeT (PSR-S650) 
mrhaba ustam mesela benim seçtigim ritimleri set yaparmısın ve 2 tane ritim var yazarmısın hatay bölgesi halabi ritimi ve 2 / 4 ritim yazarmısın acaba ...

2
764
Hakan Altun - Vur vur vur adlı şarkısını seslendirdim güzel oldu iyi dinlemeler 
@Nofear abi bu şarkıda da yorumunu bekliyorum ...

1
82
Karadır kasların (3 kıta) 
tesekkurler emeğinize sağlık.. ...

1
70
Cengiz Kurtoğlunun Resmini öptümde yattım adlı eserini seslendirdim iyi dinlemeler :) 
teşekkür ediyorum abi kusura bakma yorumunu daha yeni gördüm @nofear onemli degil ama dedigim gibi yap yeni eserlerinide dinlemek yorumlamak isterim kardesim.... ...

3
537
Karadır kasların (3 kıta) 
ben severek dinledim harika islenmis tavsiye ederim buyrun: gule gule okumalar.... ...

1
70