Sponsorlu Bağlantılar

cd kalıp dosyası nasıl açılır etiketli CD veya DVD den Nero Burning Rom ile iso nasıl yapılır? (Resimli Anlatım) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

cd kalıp dosyası nasıl açılır


Konu tamamen tarafıma aittir ALINTI DEĞİLDİR!!! 1. Ek Ayarlar / Kayıtları Kaydet... tıklanır veya F9 a basılır... http://img47.imageshack.us/ img47/ 1772/ 01zw8.jpg 2. Bu bölüm açılınca resimdeki gibi ayarlar yapılır (İstenilen dosya biçimi: ISO kalıp dosyası) ve Git tuşuna basılır... http://img79.imageshack.us/ img79/ 4391/ 02rm4.jpg 3. İşlem başlar bitmesi beklenir... +REP terazi sağ üstte.. :) ...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    fl studioda ritimler nasıl açılır..dwp sesleri nasıl açılır.derdine son.... 
    arkadaşlar sizler için bir video hazırlamıştım buyrun... https://www.youtube.com/ watch?v=09uHKqnEscY ...

    2
    272
    Yeni Konu Nasıl Açılır? 
    Konu Nasıl Açıcam? yardım edin ...

    1
    46
    fl stüdyoda müzik nasıl açılır 
    daha acemiyim 2 gün oldu kullanalı ilk defa böle şahane program gördüm ama müzik açamadım resimdeki gibi açtım sesler birbirne girdi hızlandı şarkının içine edildi nasıl açıcam yardım edermisiniz editon v10.v2 kullanıyoum fakat sürüklüyom açamıyom bi türlü yapamadım ...

    2
    480
    Roland E70 de C Ve D Ses bankaları nasıl acılır detaylı bir şekilde anlatırmısınız 
    arkadaslar ROland e70de c ve d ses bbankaları nasıl acılıo bunu cok istiyorum yardımcı oluın :( lütfen teşekürler..... ...

    0
    1012
    fl de mp3 dosyası nasıl eklenir 
    ben grafikerim ama müzikle uğraşmayı seviyorum fl studio programını ne zamandan beri kullanmak isteyip gözü korkanlardanım :) sorum şu mp3 dosyasını sürükleyip programa attığım zaman bir ritm olarak alıyor ve kanal açık olduğu zaman sürekli şarkıya baştan giriyor oysa benim yapmak istediğim sadece varolan şarkının devam etmesi ve yaptığım ritmleri bunun üstüne oturtmak forumda dolaştım ama tam istediğim gibi bir çözüm bulamadım. bunun fl studio içinde bir yolu varmı yoksa ritm i ayrı yapıp virtual dj gibi bir programdamı birleştirebilirim bunu da istemiyorum çünkü anlık yeni eklenen bişeyler olabiliceği için anında oynama olanağım olmuyor. programın kullanımında çok yeniyim çocuğa anlatır gibi anlatırsanız sevinirim:) şimdiden çok teşekkürler ...

    6
    3514
    .exe dosyası nasıl kurulur (sampletank 2) 
    Beyler sampletank2 torrent olarak indirdim. Ama torrentten çıkartınca setup çıktı yani .exe dosyası. .dll kurulumunu biliyorum ancak ben bunu nasıl fl'e yükleyebilirim. Ayrıca yüklediğim sampletank da ses çıkmıyor. Yardımlarınız için teşekkürler. Nette baktım da buladım. Ek not: Beyler programı kurup .dll dosyasını buldum ve yükledim. Flde açtım bu sefer ses halen yok. ...

    2
    2243

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
S.a acil yardımınızı beklıyorum arkadaşlar 
M-audio ses kartı aldım bilgisayara taktım işletim sistemim win xp xp3 cihazın ısıkları yanıyor mikrofon ses de alıyor yanlız adobe aution 1.5 den kayıt alamıyorum vocalı vermıyor ses kartının singnal ısıgı yanıyor pc ses donanımda soyle birsey var ondan mı sizce 2664526646 ...

0
0
Akor Ezberlemeyin!! 
D-F-A === Dm(REMİMİNÖR) D-F-Ab====Gm sol minör olur sanırım yanlış yazılmış. tanışmak isterim hocam saygılar dediğin gibi reminör doğru ama D-F-Ab arkadaşın anlatmak istediği Dm-5 akorudur yani "A" sesi(5. ses) yarım ses eksiltilmiş; yani yarım ses kalınlaştırılmıştır. ...

5
18061
Akor Ezberlemeyin!! 
Hocam Peki Diyelim Ki Parçanın Solosunu Çıkardık Notaları Döktük Dediğiniz Gibide Akorların Mantığınıda Anladık..Peki Bir Parçanın Akorlarını Çıkarırken Yapmamız Gerekenleride Teknik Bilgilerle Anlatırsanız Binlerce Kişi İstifade Edecek.. Canımı Hep Sıkan Akor Konusunu Bu Kadar Yalın ve Anlaşılır Anlattığınız İçin Çok Teşekkür Ediyorum..Allah Ne Muradınız Varsa Versin :) şarkının temele akorları 1. 4. 5. seslerdir. ton minörse bu akorlar minör, ton majörse bu sesler majör akorların ismidir. 2. ve 3. sesler tersidir, yani ton minörse bunlar majördür. 6. ses de tersidir fakat bu ses, ton majörse şarkının ilgili minörü; minörse, ilgili majörüdür. 7'lilerle ilgili açıklamayı arkadaş yapmış sanırım. ...

5
18061
Asıo4all ? 
ASIO4ALL bu programı nerden bulabilirim. 32 bit.. ...

0
0
Asıo4all ? 
ASIO4ALL bu program lazım google de çok buldum ama çalışmıyor..Pc 32 bit.. ...

0
0
ADEL@SinglePa800 set rar (ilaveler yapıldı) son halidir. 
üstat emeğine saygı tüm camianın mübarek şeker bayramı kutlu olsun - - - Güncellendi - - - üstat emeğine saygı tüm camianın mübarek şeker bayramı kutlu olsun ...

11
295