Sponsorlu Bağlantılar

çiftetelli basit notaları etiketli çiftetelli notası arıyorumm lütfen yardım sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

çiftetelli basit notaları


arkadaşlar lütfen yardım edin ciftetelli notasıları arıyorum biri link atabilirmii lütfen bekliyorum...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Ada Çiftetelli Yada Sakarya Çiftetelli Notaları ACİLL!!! 
    Arkadaşlar Ada Çiftetellinin Notalarını Paylaşabilirmisiniz Ağır Çiftellli Olanı. Şimdiden Teşekkürler ...

    0
    5410
    BALIKESIR CIFTETELLI HASO çiftetelli 
    BALIKESIR CIFTETELLI.mp3 - File Shared from Box.net - Free Online File Storage Alıntıdır.. ...

    6
    2819
    fl ile basit bir demo 
    biraz uğraştım ve fl studioda bu güzel parçayı çıkardım tabi kime ait olduğunu bilmiyorum ama biraz tanıdık geliyor ve sanki melodi biraz daha kısa olmuş gibi :) . umarım beğenirsiniz.. kıymetli yorumlarınızı eksik etmeyin.. herkese hayırlı forumlar.. ...

    4
    314
    piano roll 
    slm arkadaşlar..öncelikle bu siteden çok fadalandım tşk ederim sizlere.benim sorunum şu:Buradan indirdiğim bir ritimi açıorum.sonra directvive'den bi enstrünman seçiorum.ritimle beraber şarkımı çalıor ve kadediorum...dinlemek istediğimde ritimle çaldığım melodi uyuşmuor..yani benim çaldığım melodi ritimden daha hızlı...halbuki çalarken bir sorun yok dinleyenlerinde hoşuna gidior.bana bu konuda yardımcı olursanız çok ama çok sevinirim...şimdiden tşkler ve herkese hayırlı ramazanlar...:) ...

    4
    1001
    youtube 
    çok pratik bir program istediğiniz formatta video yu indiriyorsunuz kolay gelsin. ...

    74
    30994
    En Basit Piyano Çalma Tekniği 
    En Basit Piyano Çalma Tekniği tavsiyemdir :ka19: https://www.youtube.com/ watch?v=PCTTljXnihw&index=8&list=FLrQdxDiJfafnONBy oNrkr0Q nasıl iş anlamadım :m26:http://www.youtube.com/ watch?list=FLrQdxDiJfafnONByoNrkr0Q&v=IDLCyuLq3o8 lütfen birde bu videoya bakınız:f61:http://www.youtube.com/ watch?v=8grlB8bsfzY&feature=kp 5 yaşında :f26: http://www.youtube.com/ watch?v=e3oNVmSaMsE ...

    0
    186

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
10 numara proje fl studio için  sende katıl 
kıymetli yorumların ve desteğin için çok teşekkürler arkadaşım. İnşallah en kısa sürede orguna kavuşursun.. burda basitde olsa yapmış olduğumuz paylaşımlar İnşallah fl studyona biraz olsun renk katar. değelerli arkadaşlar paylaşımlara devam , bir kaç ses dosyası daha buldum ve dwp ye çevirdim.. fl studio da rahatlıkla kullanabilirsiniz.şimdiden herkese kolay gelsin... k.i.b ALLAH'a emanet olun. herkese hayırlı forumlar . ...

7
160
Kurzweil Ks40a mı M-Audio Av40 mı? 
Kurzweil daha iyi diye bikaç kez duydum eğer iyiyse sıfırını alacağım eğer av40 daha iyi derseniz av40'ın ikinci elini alacağım. Sizce? ...

0
7
kanal ataması 
kardeş vst instrument kullanmak istiyorum. daha önce reasondan yaptığım bir şeyi cubase de yapmaya çalışıyorum. keybordu zone bölgelerine ayırdım. yani 1 oktavdan herhangi bir tuşa basınca 1 kanal gönderiyor ve 1. kanalda hangi enstruman varsa ondan ses alıyorum. böylece klavye üzerinde 3 adet zone bölgesiyle 3 adet enstrumanı aynı anda kullanabiliyorum. bunu cubasede nasıl yaparım bilen varsa bi zahmet yardımcı olsun. biraz prof. konusu galiba. cevap için teşekkürler. ...

2
36
Takas 
Merhaba arkadaslar, Yeni aldigim baju usb star seti Emo usb 2 pa2x le takas etmek istiyorum. Degistirme nedenim baju usb bana uymadi, saygilar ...

0
18
Demir Attim Yalnizliga - Ebru Gundes midi ve enstru.. 
Teşekkürler.Çok sağol hocam... ...

1
104
kanal ataması 
VST ve plugin farklı şeyler dostum önce ne sorduğunu tam bi anlayalım? Sanal enstrumanlardan mı bahsediyorsun, mesela bass gitar, piano, yaylı gibi.. Yoksa reverb, compressör, Eq gibi efekt pluginlerinden mi? Eğer vst ' leri soruyorsan, kanalların olduğu alana sağ tıklayıp add instrument track demen yeterli tek tek istediğin her vst için... ...

2
36