Sponsorlu Bağlantılar

çoktandır anladım senin gözün dışarda etiketli Ajda Pekkan - Sana Neler Edeceğim Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

çoktandır anladım senin gözün dışarda


Çoktandır anladım senin gözün dışarda Eskisi gibi bağlı değilsin bana Gelmem bu oyuna bırakmam yanına Ne işler açarım başına Seveceğim gezeceğim Görürsün sana neler edeceğim Bir yerine bin cezayla Hakkından geleceğim senin Ne hayrın dokunur ne bir şey umulur Başkası sende bilmem ki ne bulur Elinden uçanla bir kaçan kurtulur Bugün seversin yarın unutur Seveceğim gezeceğim Görürsün sana neler edeceğim Bir yerine bin cezayla Hakkından geleceğim senin Kolla kendini sıra bana geldi Kadının fendi erkekleri yendi Bak zaman değişti sabırlar tükendi Yalvarmak çok eskidendi Seveceğim gezeceğim Görürsün sana neler edeceğim Bir yerine bin cezayla Hakkından geleceğim senin Söz : Fikret Şeneş & Müzik : Elias Rahbani Yayınlayan © 1974 İstanbul...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Uğur aslan anladım senin bana döneceğin yok 
    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR:f49: ...

    2
    467
    Atarmı Bu Kalp Sen Olmasan --Anladım Senin Bana Döneceğin yok İstekk!!! 
    Anladım Senin Bana Döneceğin ve Atarmı Bu Kalp adlı sarkının md sını yaparsanız cok sevınırım sımdıden cok teskk ederım.... ...

    0
    2291
    istek ugur arslan anladım senin bana dönecegin yok istek 
    ugur arslandan / (anladım senin bana dönecegin yok) şimdiden elinize saglık teşekkür ederimm ...

    1
    387
    Ceylan - Gözün Aydın Şarkı Sözü 
    istediğin oldu sevin yar sevin kaldım aralarda bak gözün aydın bugün yaram dünden derin sevdiğim ellerine kına yak gözün aydın yine bugün derdim çok gözün aydın kaldım aralarda bak çözün aydın ellerine kına yak gözün aydın bugün yaram dünden derin sevdiğim ellerine kına yak gözün aydın yine bugün derdim cano çok gözün aydın kaldım aralarda bak çözün aydın ellerine kına yak gözün aydın ...

    0
    8208
    Ajda Pekkan - Gözün Aydın Şarkı Sözü 
    gozun aydin olan oldu sonunda sonunda gorenler sasirdi senin kolunda gozun aydin olan oldu sonunda sonunda kaderim degisti senin yolunda icelim hayati delice kana kana dusmanlar olsa da dostlar hep bizden yana sakasi yok giden geri gelmiyor gelmiyor sensiz hayat bana bir tat vermiyor icelim hayati ...

    0
    16166
    Sevin Gayrı Gözün Aydın Acil Lazım..!! 
    öncelikle herkese selam inşallah iyisinizdir. sizlerden bi isteğim olcak çok uzun zamandır aradığım bi altyapı sevin gayrı gözün aydın hiçbiyerde bulamadım arkadaşlar bi yardımcı olursanız eğer çok mutlu olurum kolay gelsin şimdiden teşekkürler. ...

    0
    3400

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Pa.800 . Setini fl studio ya uyarlamak ? 
başka bir program varmi yoksa fl studio danmi ...

4
1439
Ekipmanlar Sizce Uygunmu 
Merhaba arkadaşlar 2 senemi verdim okulumu bitirdim paramı biriktirdim. 5.000 lira kenarda param var Köşeye 2.000 lira koyup 1 yıl kadar evden çıkmayı düşünmüyorum. Birtane bilgisayar aldım kabin vesaire yaptım eve 1 -- 2 -- 3 Hangi paketi almalıyım ek olarak bu paketlerin hangisi daha kullanışlı ek kablo fw vs sorunu çıkartmaz bana aldığım kayıtlı bağırtılı kayıtlar değil şiir ve birazdan ritmik kayıtlar olduğu için yüksek kalite gerektiriyor ama mix açısından çok fazla bir şey gerektirmiyor yorumlarınızı bekliyorum :) ...

0
0
450 Adet Md Altyapı Arşivi!!! 
arkadaşım emeğine yüreğine aline sağlık çook teşekkür ediyorum ...

644
240570
orjinal stutyo kaydı altyapıları 
ellerine saglik üstad ...

111
22358
Md İstek 
mümkünse çavuşlu diye diye türküsünün alt yapısı lazım.yardımcı olursanız sevinirim... ...

3363
416812
KARAOKE İSTEKLERİ BURAYA By Kj Slender 
Slm bana yasemin yildiz aklina gelecegim altyapsi lazimbulamiyorum lutfen yardim edin - - - Güncellendi - - - Slm bana yasemin yildizdan aklina gelecegim altyapisi lazim lutfen yardim edin yaa ...

185
26188