Sponsorlu Bağlantılar

dostluk ile ilgili şarkılar etiketli Arif Sağ - Ali Dost Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

dostluk ile ilgili şarkılar


Harabat Ehliyiz Mestaneyiz Biz Alemin Nadanı Biganeyiz Biz Vahdet Şarabından İçmek İstersen Bizden İç Şarabı Meyhaneyiz Biz Ali Dost Veli Dost Da Deli Dost Serimizden Esen Sevda Yelidir Bizi Harap Eden Aşkın Selidir Muhabbet Kevserdir Saki Ali'dir Ol Saki Elinden Mestaneyiz Biz Ali Dost Veli Dost Da Deli Dost Nihad Güller Açmış Dostun Bağında Güneşler Yayılmış Her Çırağında Muhabbet Bezminden Yar Otağında Nazımız Çekilir Cananıyız Biz Ali Dost Veli Dost Da Deli Dost Kahramanmaraş-Mustafa Dede...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Dostluk Halayi  (Hızlı) 
    Dostluk Halayi alıntı ...

    2
    604
    Ketron Xd9 Dostluk Halayı Ritimi 
    Arkadaşlar bana acilen ketron xd9 için Dostluk halayı ritimi lazım varsa bana ulaştırabilirmisiniz şimdidedn tşkler haberi bklıyorum gerckten acil ..sessiz_adjective@hotmail.com.05542840242 ...

    0
    1780
    BERGEN-AŞK BİTER DOSTLUK BİTMEZ-STÜDYO-ORJ 
    Alıntıdır fakat bir yerde hata vardı düzelttim güle güle kullanın... ...

    3
    857
    Çorum Yöresi Türküleri - Sevgi Gönüllere Dostluk Getirir Şarkı Sözü 
    Sevgi gönüllere dostluk getirir Sohbetde sedada dilde de vardır Sevgi her müşgülü çözer bitirir Toprakta ağaçta dalda da vardır Sevgi insanlarda rağbet artırır Kalplerden nefreti siler götürür Sevgi muhabbeti coşkuyu verir Bülbülde figanda gülde de vardır Sevgi çok belayı savar atlatır Tüm canları güzellikle kaplatır Sevgi her çiçekten ballar toplatır Arıda kovanda balda da vardır Sevgi dostun cemalini özletir Aşıklara sırtlarını gizletir Sevgi yarın yollarını gözletir Irmakta denizde çölde de vardır Sevgiyi dünyaya yaymak arzumdur İkrarımdan dönmem gerçek sözümdür Sevgi Delicoşum Kerem özümdür Sözde bağlamada telde de vardır ...

    0
    395
    Mix ile ilgili... 
    Arkadaşlar öncelikle merhaba. Kullandığım program cubase 5 ki bunun pek bir önemi olduğunu düşünmeyecek hale geldim son zamanlarda kullanılan effectlerin nitelikleri haricinde. Şimdi ; mix şudur şu şekilde yapılır ve benzeri kurulan her cümle esasen yanlıştır. Mesela ben kayıttan sonra şöyle bi dinliyorum neye ihtiyacı var bu sesin diye ki genelde ekolayzer gereksinimim oluyor bunun için extra vst plugin vs. şeylere ihtiyacımız yok. Vokalim daim boğuk bir tnda oluyor bunun sebebi tamamen mikrofon diye düşünüyorum pekte umrumda değil çünkü iyi bir ekolayzer ayarı herşeyi yoluna sokuyor. Nedir bu ekolayzer ayarı ? Öyle şu khz bu hz falan filan diye diyaloglarla anlatmayacağım çünkü zamanında bende hiç anlamıyordum hala anlamadığım terimler var yok değil. Şimdi eğer ses boğuksa ekolayzer ...

    8
    678
    Midi ile ilgili 
    midi klavye alıcam fakat 200 250 lira civarında tutmasını istiyorum reasonda kullanıcam sıfır alıcam.Onerdiğiniz model ve markalar varmı ayrıca oktavı düşük olunca nasıl etki eder yani en kalın tonu nasıl alırım bilginiz varsa lütfen.herkese kolay gelsin ...

    2
    1026

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Bestem-Gold.set.2015 
teşekkürler ...

2
51
BİR UZUN HAVA MD DE BENDEN.( zahidem) 
kısada olsa teşekkürler ...

7
3117
Reason Serileri Üzerine Klavye Tanıtmak VİDEOLU ANLATIM 
Reason Serileri üzerine Nasıl Klavye Tanıtılır 64 Bit Ve 32 Bit Sistemler İçin Sorunsuz Çalışmakta . Bir önceki konumdan daha iyi bir anlatım sergilediğim video mu sizlerle paylaşıyorum . :o:o:o:o:o Videoyu Göremeyenler Buradan İzleyebilirler... https://www.youtube.com/ watch?v=4BAv7bJxAYA ...

0
32
Reason Serileri Üzerine Sample Tanıtmak VİDEOLU ANLATIM 
Yeni başlayanlar için Reason serilerine sample tanıtmak Bizzat Benim Hazırlamış Olduğum Videolu Anlatımdır İyi Seyirler. :o:o:o:o:o:o:o Göremeyenler Buradan İzleyebilirler... https://www.youtube.com/ watch?v=okkkwJuTg78&feature=youtu.be ...

0
30
Bestem-Gold.set.2015 
önemli olan paylaşım teşekkür ederim. ...

2
51
şok şok şok korg pa800 midi ritimlerini rox q-1 çözdü..... 
Valla helal olsun kardeşim emeğine yüreğine sağlık başarılar:) ne zaman yayınlayacaksın ...

1
70