Sponsorlu Bağlantılar

erzurum halayları indir etiketli ERZURUM VE KARS HALAYI sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

erzurum halayları indir


düğünlerde belki çalarsınız diye cool editde yaptım parçalar alıntıdır sadece kesme yapıştırma denemesi yaptım umarım işiniz görür. ERZURUM HALAYI 1 zSHARE - ERZURUM HALAYI 1.mp3...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    19
    3625
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4416
    Sıvas halayları 
    SIVAS HALAYLARI alıntı ...

    1
    393
    Davul Zurna Köy Halayları 
    http://img413.imageshack.us/ img413/ 7983/ horoncx5.png İ N D İ R ...

    20
    9020
    Davul zurna koy halayları 
    DAVUL ZURNA KOY HALAYLARI 01-Akinci Halay 02-Atom Halay 03-Cepak Halay 04-Dehenk Halay 05-Düz Halay 06-Düz Horon Halay 07-Gelin Cikarmasi Halay 08-Karadut Halay 08-Kartal Halay 09-Kocuk Halay 10-Madimak Halay 11-Nazike -Halay 12-Savsat Halay 13-Tokat Agirlamasi Halay 14-Yarali Zeybek Link Hotfile.com: 1-CLICK Dateihoster: davulzurna koyhalaylari.rar ...

    2
    622
    Erzurum yöresine ait karakız md si 
    arkadaşlar yıllardır arıyom bulamıyorum acaba erzurum yöresine ait karıkız md sini nerden bulabilirim??? ...

    7
    6016

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Fast Track C serisi mi daha iyi Pro mu? 
Go Roland :D 410 tl ye buldum inşallah sağlamdır ve satılmaz ben alana kadar :) ...

4
52
lütven yardim ELEKTRO SAZ ICIN!!!!!!!!!!! 
kardesim neye takip caliyorsun sazi ? professyonel isen fender the twin tavsiye ederim .. yada boss gt-10 elektroyu taktigin verdigin effektlerde cok önemli.. ...

18
9143
Ben o Yari Özlüyom Adlı Şarkı 
tavsiyem ersoy savas tan yare gidin turnalar :) ...

4
578
Türk Sanat Müziği Md Altyapılar 
teşekkürler ...

17
19484
korg pa55 kasa 
arkadaşlar bende bir pa 55 var kasası berbat durumda bunun kasasını nerede değiştirebilirim nasıl değişir kaç para tutar bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. ...

0
25
.dwp ses dosyasi yüklemek.... acil!! 
arkadslar klavye calamıyorum daha dogrusu klavyeyı acamıyorm yardım edın lutfen ...

7
3168