Sponsorlu Bağlantılar

gitarla çalınabilecek şarkılar etiketli sadece tablarla gitar çalınabilir mi? sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

gitarla çalınabilecek şarkılar


arkadaşlar akor nota vs. bilmeden sadece tablarla gitar çalınabilir mi? bi de bu akor olayını hiç annayamadım birisi anlatabilir mi? :o...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Ankara Düğünlerinde Çalınabilecek Şarkılar Neler? 
    Arkadaşlar Düğünlere Çıkacağım Oyun Havaları Bayağı Var Ama bide sizin fikrinizi soruyum dedim Bana Lazım Olan; 10 tane Şuanki Düğünlere Uygun Oyun Havası 10 Tane Uzun Hava Parçaları Listesi İstiyorum... ...

    0
    3145
    Flüt ile Çalınabilecek Parçalar 
    Bana kolay ve zor flüt ile çalınan pop , yabancı , dizi müziği, bilindik parçaların notalarını istiyorum.Litfen acil !! Teşekkürler :) ...

    1
    7765
    Gitarla Çalınmış Altyapılar Arıyorum 
    bana acil gitarla çalınmıs sarkılar lazım sözsuz... 1-) vur hadi (sensizlik ölümden bile zor) 2-) ben bilmem unutmayı 3-) rüzgar (grup gun dogarken in soylediği) bulabilirseniz çok sevinirim şimdiden çok teşekkurler... ...

    4
    3864
    sadece gitarla çalınmış şarkı 
    arkadaşlar bana sadece gitarla çalınmış slov türkçe sözsüz şarkılar lazım. kutsi doğum günü vs teoman istanbulda sonbahar ,yalın vs ne kadar çok olursa o kadar iyi. ama sadece akustik yada klasik gitarla çalınmış ve mikrofon önünde değilde gitardan direk anfiden kaydedilmiş bilinen şarkılar veya bilinen şarkıların ritim atılarak yapılmışları lazım. ama şunu rica ediyorum eğer yayınlayabilecek arkadaşlar parçaları orjinal sounduna bağlı kalmaları, yani kendi aranjelerini yayınlamamaları. şu yüzdendirki tamamen alışmış dinlemiş olduğumuz sound dışında olursa okuyamayız şarkıyı çözmek çok uzun zaman alır ve dinletmek istediğimiz kişide orjinaline alıştığından bi anlamı kalmaz. özellikle gitarist arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler ...

    1
    13328
    klasik gitarla elektro çalmak mümkün mü? 
    Arkadaşlar nette dolaşırken böyle bi video buldum distortion pedalı ve kayıt cihazı kullanılarak yapılıyo diye bişeyler yazmıştılar ben bişey anlamadım Bilenler bilgisini bizden esirgemesin :) doğru mu acaba bizde yapabilir miyiz? http://www.youtube.com/ watch?v=psi7GmcpiMw ...

    4
    700
    Gitarla Yapılmış Akustk Altyapılar Lazım 
    Acil lazım arkadaşlar kayıt icin ...

    2
    1035

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
PA3X için GLOBAL ve vokal ayarları... 
Teşekkürler. ...

9
3760
Türkçe Pop MIDI Pack !!!! 
Merhabalar arkadaşlar, https://www.youtube.com/ watch?v=boReVD-XjiE Türkçe Pop MIDI Pack : Burcu Güneş - Yakın Mesafe Cem Belevi - Alışamıyorum Hande Yener - Mor İrem Derici - Dur Yavaş Murat Dalkılıç - İki Yol Destek için abone olmayı unutmayın. Teşekkürler. Download / Link : Videonun açıklama kısmındadır ...

0
23
Kara gözlüm ölesim var altyapı 
sayafanın basında duruyor.. ...

7
1035
[TSM] Şu gögsüm yirtilip baksan...sanat müziginin degerli bir eseri daha 
Cok tesekkür ederim... ...

3
357
Kara gözlüm ölesim var altyapı 
Slmm ben bulamadm alt yapıyı bana yollar mısınız ...

7
1035
Altyapıya ihtiyacı olan arkadaşlar 
selam ben ayşen birgörün seslendirdiği şarap koy kadehime kan doldurma bu akşam isimli şarkı altyapısı olursa o kadar mutlu olurumki tesekkürler ...

170
24939