Sponsorlu Bağlantılar

gitarla çalınan şarkıların notaları etiketli Kalbimi Kim Çalıyor (Türkçe ORG ve GİTAR Repertuarı kitap 3 sayfa 2) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

gitarla çalınan şarkıların notaları


Babamın arşivini buldum :D tarayıcım yok :) cep telefonuyla çekip photoshop yaptım.. 1616px x 2609px KOCAMAN.....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çalınan bilgisayarınızı SMS 
    Dizüstü bilgisayar kullanıcıları, bir SMS ile çalınan bilgisayarlarının hırsızlar tarafından kullanılmasını engelleyebilecek. Devami... ...

    0
    553
    fl org da çalınan saple sesleri okurmu 
    okurmu abiler ...

    4
    4988
    *****Yalova 
    Arkadaşlar , dün çok samimi bir arkadaşımın pa80'i çalındı Yalova topçular mevkiinde.Arkadaşımı iş var diye arıyorlar ve arabaya binip gidiyorlar.Sonra bir yerde çay içme bahanesi ile durup sohbet ederken 2 kişiden biri tuvalete gidiyorum bahanesiyle ,diğeride telefon edeceğim bahanesi ile ortadan kayboluyorlar arabaları ile ,orgda tabi arabadaymış.Bu konuda tüm müzisyen arkadaşları uyarıyorum,böyle bir oyuna sizde düşmeyin. Çalınan Korg pa80 in seri numarası 3020385 dir. ist ve diğer illerde olan piyanist ve esnaf arkadaşlardan bu seri numaralı pa80 i bulabilmek için yardım bekliyoruz. İrtibat telefonu : 0 532 599 4487 doğan selamlar,iyi çalışmalar ...

    0
    884
    Bu kez çalınan Türk eserleri oldu! 
    http://eglence.superonline.com/ images/ s/ 20071211/ 100908yunankck.jpg Sezen Aksu, Nazan Öncel, Ege gibi isimler Yunanlı şarkıcılar için yasal işlem başlattı Haberin Devamı... ...

    0
    1341
    Slow Türk 
    Merhabalar bu listedeki parçalar gerçekten çok güzel sizlerinde beğeneceğini umuyorum. YouTube'da aratıp dinleyebilirsiniz. Rafet El Roman – Yana Yakıla -keyfimuzik.net Nez Gonul -keyfimuzik.net 51PromiL-Yeniden -keyfimuzik.net Abidin – Bosuna -keyfimuzik.net Abidin – Son Sabah -keyfimuzik.net Ajda Pekkan – Kimler Geldi Kimler Gecti -keyfimuzik.net Ali Guven – Yolcu -keyfimuzik.net Ali güven – Yadigar -keyfimuzik.net Arda – Unutma -keyfimuzik.net Ask Oyunu – Seni Her Gordugumde -keyfimuzik.net Askin Nur Yengi – Sevgilim -keyfimuzik.net Askın Nur Yengi – Kardelen -keyfimuzik.net Aslı – Kördüğüm -keyfimuzik.net Asya – Beni Aldattin -keyfimuzik.net Asya – Pismanim -keyfimuzik.net Ayna – Olunce ...

    2
    6670
    sadece gitarla çalınmış şarkı 
    arkadaşlar bana sadece gitarla çalınmış slov türkçe sözsüz şarkılar lazım. kutsi doğum günü vs teoman istanbulda sonbahar ,yalın vs ne kadar çok olursa o kadar iyi. ama sadece akustik yada klasik gitarla çalınmış ve mikrofon önünde değilde gitardan direk anfiden kaydedilmiş bilinen şarkılar veya bilinen şarkıların ritim atılarak yapılmışları lazım. ama şunu rica ediyorum eğer yayınlayabilecek arkadaşlar parçaları orjinal sounduna bağlı kalmaları, yani kendi aranjelerini yayınlamamaları. şu yüzdendirki tamamen alışmış dinlemiş olduğumuz sound dışında olursa okuyamayız şarkıyı çözmek çok uzun zaman alır ve dinletmek istediğimiz kişide orjinaline alıştığından bi anlamı kalmaz. özellikle gitarist arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler ...

    1
    12692

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Bu YAYLI KEMAN kimde var? vallahi asik oldum yaaa 
bu adamın ağzındaki alet nedir üflemeli çalgı edası veriyor orga https://www.youtube.com/ watch?v=xzopK9LVdQo ...

21
1969
Fl Studio Gari de Gari 
Tesekkurler hocam ...

1
419
Ferhat Göçer-Git MD Altyapı 
Ferhat Göçer-Git MD Altyapı Arif Yaşaroğlu Yapımı iyi Günlerde Kullanın Dostlar ...

0
0
Arkadaşlar yeni dogu halay ritmim umarım begenirsiniz 
Bİ TEŞEKÜRÜ ÇOK GÖRMEYİN ARKADASLAR parmagım iş yerinde kesildigi için düzgün çalamdım kusura bakmayın ...

0
2
Satılık Avid Pro Tools 10 & Pro Tools 11 Bundle Lisans 
Satılık Pro Tools 10 & Pro Tools 11 bundle lisansı, iki versiyonun da lisansı bundle set olarak satılıktır. Fiyat 1600 TL'dir. İlgilenenler ali.cem.ylmz@gmail.com adresine mail atabilirler. *Lisans kayıdı yapılan usb dongle yani ILok fiyata dahil değildir, edineceğiniz ilok'a lisansları yükleyip kullanacaksınız. Eğer Ilok ihtiyacınız varsa onunla ilgili de yardımcı olurum. ...

0
0
kayıt defterini silmiştim ama cubase yavaşladı 
Her ne kadar yeni makineler daha verimli olsa da yinede bilgisayar anakarlarının BIOS pillerinin ömrü bitebiliyor bazen.O zaman bilgisayarlar sapıtık davranabiliyorlar. Makinen biraz eski ise anakart BIOS pilinden şüphelen derim. Yine makinede BACKUP(yedekleme) yazılımları vs varsa bunlar da sebep olabilir belki. Bir diğeri windowsun güncellemeleri açıksa ve Cubase vb programların lisanslı değilse,windows muhbirleme hizmeti çalıştırıyor altta haberiniz olsun.3 gün 5 hafta tıkır tıkır kullandığın program ertesi gün lisans,seri no vs istiyorsa windows muhbirleme servisinin marifeti. Güncellemeleri temiz bir kurulumdan sonra kapatmak iyi bir çözüm(Yönetimsel araçlar/ hizmetler) Yine windows defender da kapatılabilir(Yönetimsel araçlar/ hizmetler) Aklıma gelenler bunlar. Selamlar ...

9
135