Sponsorlu Bağlantılar

gitme kal be yanımda mp3 indir etiketli Ercan Demirel - Gitme Kal Be Yanimda md istek sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

gitme kal be yanımda mp3 indir


arkadaşlar bu parçanın md si bulabilirsenin çok sevinirim şimdiden çok teşekkür ederim...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Gitme Kalbe Yanımda-ERCAN DEMIREL altyapı 
    Gitme Kalbe Yanımda-ERCAN DEMIREL alıntı Gitme kalbe yanımda-ercan demirel - Listen and download mp3 - Kiwi6 Mp3 Upload ...

    0
    348
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    24
    4421
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4558
    yanımda olmasan mp3 
    buda ewde kendi yaptığım kayıtlardan biri. yorumlarınızı bekliyorum değerli keyfi müzik sakinleri (: ...

    0
    427
    Alpay - Yanımda Kal 
    Alpay - Yanımda Kal gitme, yanımda kal gözlerimden ayırma sakın gözlerini yokluğuna alıştırmadan beni gitme, yanımda kal göçmen kuşlarla bir tutma kendini yokluğuna alıştırmadan beni gitme hiç gitme terk etme beni yorgunum çekemem hasretini istersen al sevinçlerimi sakın gitme; gitme.. gitme, yanımda kal karlarda yankılanmasın ayrılığımız raylarda düğümlenmesin hıçkırığımız gitme, yanımda kal yalvarıyor senin için söylediğim şarkılar isyan ediyor bak bütün anılar gitme hiç gitme terk etme beni yorgunum çekemem hasretini istersen al sevinçlerimi sakın gitme; gitme.. hiç gitme terk etme beni yorgunum çekemem hasretini istersen al sevinçlerimi sakın gitme.. gitme... ...

    0
    4837
    yanımda olmasan mp3 
    yorumlarınızı bekliyorum. yaptığım tarz bu,tamamiyle kendi emeğimdir. umarım doğru yoldayımdır. http://www.zshare.net/ audio/ 80935341ff3b7ad3/ ...

    0
    412

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
vazgeçtim yıldız tilbe altyapı 
Tesekkurler, HaKTAN CANEVININ tonundan parca yani bayan tonu degil bu arada bi cok erkek sesede dik gelebilir biraz o yuzden 1 ton pese cekmekte yarar var :) ...

5
1644
Zurna dersi aylık 200 tl unkapanı sanat istanbul 
Konservatuar mezunu öğretmenler eşliğinde sanatla tanışmanın en profesyonel adı: Unkapanı Sanat ZURNA DERSİ AYLIK 200 TL UNKAPANI SANAT İSTANBUL İletişim Bilgileri Ünlü İş Merkezi. A Blok. No:24 Unkapanı - İstanbul (ZeyrekCafe Yanı) Telefon: 0 (212) 621 64 95 Telefon: 0 (532) 585 46 77 UNKAPANI SANAT BİZE ULAŞIN Ders öncesi görüşme ve bilgi alma adına bizimle her zaman iletişime geçebilirsiniz. Unkapanı Sanat Akademisi ...

0
0
Nostaljı altyapılar 
geçen her paylaşıma saygılar üstad ...

10
690
satılık pa1x emo bord+hdd hapörlörlü 2750tl 
Arkadaşlar kredi borcum yüzünden fiat 2500tl olmuştur ...

9
268
Gel Ha Gönül Havalanma enstru.. 
tskl emege saygi ...

1
122
UZUN BİR ARADAN SONRA SİZLERLEYİM(YIKILA YIKILA YOK ÖYLE BİR VERSİYON)SAHNELİK 
Emege sönsuzzzz saygii.... cok tesekkürler....devamini da rica ederizz.. ...

117
8630