Sponsorlu Bağlantılar

içmem seni bundan sonra etiketli Deli Boran - Şimden Kelli (İncil Kur'an) Şarkı Sözü sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

içmem seni bundan sonra


İncil Kur'an Zebur olsan Açmam seni şimden kelli Ab-ı Kevser suyu olsan İçmem seni şimden kelli Has bahçenin gülü olsan Beyaz oğul balı olsan İnci mercan lali olsan Seçmem seni şimden kelli Eğer bir ulu kuş olsan Cümle güzele baş olsan Paha yetmez kumaş olsan Biçmem seni şimden kelli Boran der hakkın muradı Sözün sözüme yaradı Olsan cennetin sıratı Geçmem seni şimden kelli...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    BUNDAN SONRA-Ferhat Gocer altyapı 
    BUNDAN SONRA-Ferhat Gocer alıntı.. Bundan sonra-ferhat gocer - (2011) - Listen and download mp3 - Kiwi6 Mp3 Upload http://www.youtube.com/ watch?v=jkI4OYihF50 ...

    0
    304
    BUNDAN SONRA --FERHAT GOCER altyapı 
    BUNDAN SONRA --FERHAT GOCER alıntı Bundan sonra --ferhat gocer - Listen and download mp3 - Kiwi6 Mp3 Upload http://www.youtube.com/ watch?v=HrONMLT8VSQ ...

    1
    337
    Ferhat Göçer - Bundan Sonra MD ALTYAPI 
    Ferhat Göçer - Bundan Sonra MD ALTYAPI. Güle güle kullanın.. ...

    4
    794
    ceylan aramasın aramasın bundan sonra aramasın mdsi varsa rica ediyorum 
    ceylan aramasın aramasın bundan sonra aramasın mdsi varsa rica ediyorum ...

    0
    501
    Bundan bir tane istermisiniz? 
    http://teknoloji.superonline.com/ images/ s/ 20080319/ 115306e-riderpromenade2_k.jpg Gelecekte herkezte bir tane olacak. Devami... ...

    0
    455
    <<ROLAND E86>>PİYASADA BUNDAN TEMİZİ YOk!!! 
    SATILDI! DEGERLİ ARKADAŞLAR ILK ALINDIGI GUNDEN BERI EVDE HOBİ AMAÇLI KULLANILAN ROLAND E86 MODEL ORG SATILIKTIR. SIFIR DENECEK KADAR TEMIZDIR YAZILARINDA HERHANGİ BİR SILINME YADA BOZULMA YOKTUR. DİSKET SÜRÜCÜSÜ DE SAGLAMDIR. GORUNCE HAK VERECEKSINIZ. BU ORG BI 15 SENE DAHA RAHAT GIDER. SORUNSUZ SIFIR GIBI ROLAND E86 ISTEYEN ARKADASLAR KACIRMAYIN DERIM HASAT HALDE OLANINA 600 650 DIOLAR BİLGİNİZE HAYIR GÜNLER. FİYAT : 550 TL ...

    5
    824

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Ev Yapımı Akustik Paneller (Resimlerle Detaylı Anlatım Mevcut) 
Arkadaşım sen süper adamsın helal sana ben bu anlatımı gördükten sonra aynısını uyguladım ve paneller yaptım çok iyi oldu artık kendi çapımda yaptığım mixi bir üst kademeye taşıdığımı düşünüyorum ufak tefek sıkıntılar var onuda yine senin paylaşımın ve tavsiyelerinle mikrofon tavsiye başlığından faydalandım anlatımın ve paylaşımların için teşekkür ederim. Benimde mütevazi müzik odamın fotoğrafını koyuyorum buraya ama renklere takılmayın elimde o renk kumaş vardı :) Rica ederim dostum, senin gibi araştırmacı arkadaşlara kapımız her zaman açıktır. Bence renk de gayet iç açıcı olmuş, ben kendi panellerimde siyah kullandım ama sonradan keşke kahverengi-krem tonları kullansaydım dedim , yazın belki değiştiririm :) görüntüde dikkatini çekmek istediğim bi nokta var yalnız, monitörlerine bence ayr ...

10
1905
Usb mikrofon önerisi 
Önerin icin saolda BEN MIX VE MASTERING ISINDE KENDIME GÖRE IYIYIM :) yani arkadas çevresinde sürekli vocal kayitlari alan arkadaşlarim bana yaptirirlar.M audio avid vocal studio mikrofonun uzerinde kulaklık girisi var ? Kulaklık çıkışı ile hoparlör yani line out çıkışı aynı şey değildir. kulaklık çıkışından referans monitöre bağlantı yapıp iyi kötü bi ses alırsınız, ancak bu soundun harici ses kartı+balanslı line out'lardan yapılan hoparlör bağlantısı kombinasyonu ile aynı olduğunu iddia eden varsa buyursun tartışalım. Kaldı ki kulaklık çıkışlarını çift rca ile amfi ya da aktif hoparlörlere bağlamaya da karşıyım, yanlış bi bağlantı, olayı tamamen anı kurtarmak olarak kabul edebiliriz, teknik olarak hatalı bi uygulamadır. avid vocal'in üzerinde dahili kulaklık çıkışı olması zaten güzel bi ...

3
64
Korg pa800 bol meyanlı set 
https://www.youtube.com/ watch?v=zKjtG-5cmt0 - - - Güncellendi - - - seti indirmek icin videonun ustune bastiktan sonra youtube de aciliyor orada videonun aciklama kismindan indirebilirsiniz ...

3
140
Ev Yapımı Akustik Paneller (Resimlerle Detaylı Anlatım Mevcut) 
Arkadaşım sen süper adamsın helal sana ben bu anlatımı gördükten sonra aynısını uyguladım ve paneller yaptım çok iyi oldu artık kendi çapımda yaptığım mixi bir üst kademeye taşıdığımı düşünüyorum ufak tefek sıkıntılar var onuda yine senin paylaşımın ve tavsiyelerinle mikrofon tavsiye başlığından faydalandım anlatımın ve paylaşımların için teşekkür ederim. Benimde mütevazi müzik odamın fotoğrafını koyuyorum buraya ama renklere takılmayın elimde o renk kumaş vardı :) ...

10
1905
sample olayını çözemedim 
merhaba arkadaşlar öncelikle youtubede gördüm mesela 65 bpm'lik bir davul ritminin üzerine 90 bpm'lik bir trompet enstrümanı attığımız zaman ritim kaçmadan trompet enstürümanınıda 90 bpm den 65 bpm 'e düşürülebiliyor. bu nasıl yapılıyor bilmiyorum ? okadar youtubede videoları seyrettim tam anlamıyla anlatamamışlar bunun mantığı nedir ? ben mesela kendi çaldığım bir solo enstürümanından loop yapıp onu wawe veya mp3 e çevirip sample gibi kullanmayı düşünüyorum bunu nasıl yapabilirim yardım eden birisi olursa sevinirim.. ...

0
38
Usb mikrofon önerisi 
Önerin icin saolda BEN MIX VE MASTERING ISINDE KENDIME GÖRE IYIYIM :) yani arkadas çevresinde sürekli vocal kayitlari alan arkadaşlarim bana yaptirirlar.M audio avid vocal studio mikrofonun uzerinde kulaklık girisi var ? ...

3
64