Sponsorlu Bağlantılar

irem hayalet sevgilim karaoke etiketli MD MüzikLeri ( Hayalet Sevgilim,Olmaz Oğlan,Herşeyi Yak) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

irem hayalet sevgilim karaoke


ArkadaşLar bana aciL oLarak İrem Yağcı'dan Hayalet SevgiLim'in,Duman'dan Herşeyi Yak'ın ve Grup Hepsi^'den Olmaz Oğlan'ın MD Altyapı MüzikLeri Lazım..Yardımcı oLursanız çok sevinirim..!...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Irem - Hayalet Sevgilim Md Altyapı 
    Irem - Hayalet Sevgilim Md Altyapı alıntı ...

    2
    881
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapıları 
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapıları acil ...

    0
    872
    Yardım Lütfen !! İrem - Hayalet sevgilim alt yapısı çok acil lazım ! 
    Arkadaşlar irem - hayalet sevgilim şarkısının alt yapısını bulabilrmisiniz yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim !! ...

    15
    4221
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapı ları acil... 
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapı ları acil... ...

    0
    1123
    Ağla Sevgilim  
    https://www.youtube.com/ watch?v=P0uShjcX7ks ...

    0
    166
    Ağla Sevgilim  
    https://www.youtube.com/ watch?v=ZO0BqN4eoEI ...

    1
    272

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Focusrite Scarlett 2i2 
kardeşim ilk iş ses kartının sürücüsünü indirip pc'ye kurdunmu, nasıl bir bağlantı yapacaksın,yani kulaklık ile'mi kullanacaksın veya ses kartını harici bir ses sisteminemi bağlayıp kullanacaksın, ses kartındaki düğmeleri sorarsan,gain 1 yazan düğme 1nci giriş kanalı ses sevyesi ayarı 2nci gain de 2nci giriş için, sağ üstteki kulaklık işareti olan düğme kulaklık sesi ,sağ alttaki düğmede büyük düğmede monitor sevyesi ayarı,yani ikinci resimde arkada ki iki çıkş varya oradan bir ses sistemine bağlantı yaparsa. büyük düğme ses sistemine giden ses sevyesini kontrol ediyor, unutmadan contastor microfon kullanmıyorsan 48 volt kapalı olmalı, kurulumu yapamazsan, istersen eğer tabikii, beni whatsapp tan ara, uzaktan bağlanıp kurulumu ve ayarlamaları yardım maksatlı ücretsiz olarak yapabiliriz, ...

2
94
murat boz- ebru gündeş GÜN AĞARDI 
yinede eyvallah gardas ...

1
117
"eMo_4X_2017.SET" *İndir* 
tsk eline yureyine saglik.EMEYINE SEYGILAR ...

5
446
Saz Tonlarim 2017 
Tsk ederım hocam valla bana gore en guzel alet korg pandora px5d ben kendım kullanyorum ve ton yazıyorum boyle lezzetlı bır sound sımdıye kadar bulamamıstım hıc bır effect cıhazında slm ...

2
110
ROLAND E-86 TÜRKÇE RİTİM 
slm ustam ben bunları usb ye yüklüyorum ama dısk format diyor ne yapmam lazım ...

29
13433
varan3- 22.03.2017 
eyvallah abi teşekkürler ...

1
142