Sponsorlu Bağlantılar

irem hayalet sevgilim karaoke etiketli MD MüzikLeri ( Hayalet Sevgilim,Olmaz Oğlan,Herşeyi Yak) sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

irem hayalet sevgilim karaoke


ArkadaşLar bana aciL oLarak İrem Yağcı'dan Hayalet SevgiLim'in,Duman'dan Herşeyi Yak'ın ve Grup Hepsi^'den Olmaz Oğlan'ın MD Altyapı MüzikLeri Lazım..Yardımcı oLursanız çok sevinirim..!...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Irem - Hayalet Sevgilim Md Altyapı 
    Irem - Hayalet Sevgilim Md Altyapı alıntı ...

    1
    245
    Yardım Lütfen !! İrem - Hayalet sevgilim alt yapısı çok acil lazım ! 
    Arkadaşlar irem - hayalet sevgilim şarkısının alt yapısını bulabilrmisiniz yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim !! ...

    15
    3668
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapıları 
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapıları acil ...

    0
    446
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapı ları acil... 
    Merve Özbey – Helal Ettim ..irem demirci -Zorun ne sevgilim altyapı ları acil... ...

    0
    530
    Irem candar--bilmezdim 
    ​alt yapısı olan varsa lutfen eklesin arkadaslar ...

    2
    552
    Ilhan irem yazık oldu yarınlara orj kalitesinde 
    güle güle kulanın arkadaşlar ...

    6
    656

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Altyapıya ihtiyacı olan arkadaşlar 
Yorgunum Doslarım" şarkısı Arkadaşım, çok acil yardımcı olursan çok mutlu olurum... ...

99
11111
cubase 5 kayit sorunu 
Alamazsin degilde abi yanlis anlamada aliyorum yani, audition 3.0 cool edit pro2.1 cubase sx3 - bunlarin hepsi sorunsuz kayit aliyor sadece cubase 5 te bu sorun oluyo ...

4
137
MidiEdit Lütfen yardım edin çıldırıcam :) 
rica ederim :) ...

3
47
2013 roman set çoook azil 
kardes bunu nasil eklicez flye ?? ...

5
1348
MidiEdit Lütfen yardım edin çıldırıcam :) 
F2 'ye bas ordan auto seçeneğini on yap eğer yine olmazsa device setup menüsünden seskartının seçili olması lazım eğer oda işe yaramazsa device setup bölümünden ses kartının latency ayarları 10 ile 8 arası olmalıdır onu öle değiştir. mutlaka bunlardan biridir.. Merhabalar çok çok teşekkür ederim sorunum çözüldü. kayıt anında otomatik birşekilde ben geç bile bassam düzelterek kaydediyor artık. F2 panelinde autoyu on yapmam yetti çözüm için. ...

3
47
Mikrofon arıyorum yardımcı olun 
Avid Vocal Studio ve bir adet (mümkünse referans) kulaklık işinizi fazlasıyla görecektir. ...

1
39