Sponsorlu Bağlantılar

kara şimşek müziği indir etiketli Kara Şimşek'in "Kitt"i otomobilimize geliyor sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

kara şimşek müziği indir


80'lerin unutulmaz dizisi Knight Rider (Kara Şimşek) oyuncularından Kitt (araba işte), navigasyon cihazı olarak geri dönüyor. Devami......Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Kara Şimşek gibi arabamız olacak... 
    http://teknoloji.superonline.com/ images/ s/ 20080214/ 161759konusan-araba_k.jpg Araçlar, bilgileri hem sürücülerle hem de trafik yönetim merkeziyle paylaşacaklar. Devami... ...

    0
    2686
    Devaaaaaaaaaaaam babalar indir açın arayı saldım karaokeleri indir baba 
    Herkese selamlar iyi sahneler.arkadaşlar adobe audition 6 manyak ses siliyo haberiniz olsun ama full sürüm bulmanız gerek ...

    19
    3760
    dj emir lüleci şarkıları indir albüm indir 
    sebebim sensin adlı 15 şarkıdan oluşan rap albümünü mix production etiketiyle yayına süren emir lüleci şu aralar yeni albüm çalışması içerisinde.4 ay süren albüm çalışmasında oldukça çok çalışan lüleci bu albümü 2010 yılı içerisinde herkesin beğenisine sunmuş vede arabesk rap müzik dünyasına koca bir albüm kazandırmıştır...sizlere bazı parçaları paylaşıcam saygılar http://i55.tinypic.com/ vhez49.jpghttp://i54.tinypic.com/ or6kb7.jpg linkler... Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-karga 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir-beddua 2010.mp3 Hotfile.com: One click file hosting: dj emir lüleci-isyanım var 2010.mp3 http://hotfile.com/ dl/ 100665769/ 2cb3163/ dj_emir_lleci-krdm_2010.mp3.html ...

    1
    4462
    Çanakkale Yöresi Türküleri - Kara Kara Kazanlar Şarkı Sözü 
    Kara kara kazanlar Kara da yazı yazanlar Cennet yüzü bulmasın Aramızı bozanlar Yeşil hırka beden yar Beni (de) goyub giden yar Evelisi böğle deyildin Sene (de) övüt veren var ...

    0
    748
    Venüs 
    http://teknoloji.superonline.com/ images/ s/ 20071201/ 102458venus.jpg Avrupa Uzay Ajansı'nın, Venus Express aracı Venüs’te şimşek çakmaları keşfetti. Devami... ...

    0
    492
    olgun şimşek 
    üflediler söndüm md olan varsa paylaşa bilirmi ...

    1
    302

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
650tlye kadar rap kayıt ev studyo önerisi 
merhabalar daha oncelerden avid vocal kullanıyorduk sattık kaliteyi azcık yükseltmek istedik 650 tlye kadar ses kartı mikrofon kulaklık önerileri rica ediyorum iyi günler ayrıca PreSonus AudioBox USB türkiye fiyatı 630 tl imiş bu nasıldır alsak pişman olurmuyuz ...

0
3
Sequencerle kayit 
Bunu diğer açılmış konuda cevaplamaya çalıştım sanırım Cembiz arkadaşım :) Selamlar. ...

2
50
Sizce Mix ve Mastering Ayarlarım nasıl .. Lütfen bakarmısınız ? 
Bir kaç yazı kitap döküman vs önereyim dedim.Sonra vazcaydım.O kadar geniş bir konu ki ne diyelim,hangisini söyleyelim. Gelişen elektronik ve yazılım teknolojisi sayesinde her 5 ila 10 yılda bir kuralları bile tamamen olmasa da değişiyor. Değişik mixing mastering yöntemleri ve donanımları yazılımları var. Daha gidecek çok yolumuz var Kolay gelsin ...

7
109
Pa800 performans ritim ve sesler 
Rica ederim.Dilerim işe yarar.Bi kurcala kardeşim.Olmazsa bi ayrıntılı bakarım ...

4
54
PA800 
Cembiz arkadaşım PA serisi klavyelerde yanılmıyorsam SCALE CHANGE ( DİZİ MAKAM DEĞİŞİMİ ) işlemi için kaydedilen kanalların içini açıp görebileceğin sayısal değerler vardı. Bunlara control change number ((CC) yani kontrol değişim numaraları gibi bir anlamı oluyor) deniliyordu. Koma değişimi için ise 64 nolu değeri kullanıyorduk.Yıllaaar önce yapmıştım. Nasıl orgun üzerinde komalı sesleri tek tuşla çağırabiliyorsak ya da belli seslere tek dokunuşla koma verebiliyorsak,aynı olayı kanal içinden bu sayısal değer ile değiştirebiliyorduk. Yazdığın sequence'in içinde koma vermek istediğin kanala EVENT EDIT ile açıp (hatta gereksiz verileri filtreleme de var kalabalık teşkil etmesin diye ) bu kanalın içine CC number yerleştirebilirsin. 0 ile 127 arası değer ve ...

198
46636
Pa 800 
Korg Professional Arranger - Korg Pa800 Specifications Bu sayfada ANALOG OUTPUTS yazan satırda UNBALANCED diyor arkadaşım. Yani Balanssız görünüyor. Valla ben KORG un yalancısıyım.Orgun teknik özelliklerinde böyle yazmış :) Dilerim işini görür. Kolay gelsin ...

1
40