Sponsorlu Bağlantılar

karaoke söylemek istiyorum etiketli KaraoKe ile kendi sesim Söylemek Kolay sarkısı Buyrun sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

karaoke söylemek istiyorum


biraz sonra lınk verecem sorun var...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Biliyorum sıktık ama bende Rap söylemek istiyorum! 
    Arkadaşlar çoğu kişi gibi bende rap söylemek istiyorum. Kendi kendime söz yazıyorum, beat yaptım, yeteneğim de var yani müzik kulağı kendimi hazır hissediyorum müzik bilgim çok fazla olmasada biraz var. Aslında size söylemek istediğim bazı kişiler "siz gibi herkes rapci olursa rapin vay haline" dedi ama ben kendi tarzımı buldum yani kendi çapımda güzel söz yazıyorum sadece kayıt almak için ekipman yok ama bence biraz erken daha kendimi geliştirmeliyim diye düşünüyorum. Mantıklı ve güzel kafiyeli sözler yazıyorum. Sizce ne yapayım? ...

    3
    642
    Şarkı söylemek 
    Siteye yeni üye oldum ve ilk sorumla karşınızdayım :) 1.5 yıldır falan gitar çalıyorum ve şarkı söylemeye çalışıyorum, sesim çok iyi değil ama idare eder gibi :) Ama şarkı söylerken birde detone olunca gitar ve müzikten soğuyorum. Bunun için birkaç konuda yardım isteyeceğim sizden :) Az çok müzik kulağım var, solo konusunda çok iyi olmasamda uğraşınca çıkartabiliyorum ayrıca akor konusunda iyiyim diyebilirim. Mesela şarkı söylerken müzik kulağı çok gelişmiş olanlar, mi basacağına do basmışsın diyebiliyor. Bende de o kadar kulak olmadığından anlayamıyorum detone olup olmadığımı. Ha tabi birde benim detone mi normal dinleyici anlamıyor zaten, sadece kulağı olan anlıyor. Sadede gelirsem şunu söylemek istiyorum, bildiğim kadarıyla çaldığım akor mi ise mi söylemem gerekiyor. Peki ben mi sö ...

    2
    1241
    Evde Şarkı Söylemek (Yardım) 
    Arkadaşlar merhaba.Evimde 1 adet mikrofonum,Creative SB 5.1 ses kartım ve 5+1 ses sistemim mevcut.Gitar ile birlikte mikrofon yardımı ile şarkı söylemek istiyorum fakat bir programa ihtiyacım var..Ekolayzır,çift ses,reverb,eko vb. efektler verebilen ne tür programlar önerirsiniz ?? Teşekkür ederim ...

    4
    1053
    ÖZÜR DİLEYEREK BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM 
    YA ARKADAŞLAR BAKIYORUM UZUN ZAMANDIR HEP AYNI RİTİMLER HEP AYNI MD AYNI MİDİLER İSİM DEĞİŞTİREN YAYINLIYOR NE OLUR ARTIK BAŞKA BAŞKA MD LER YENİLİKLER YAPALIM BENDEN ÇOK YAKINDA ALİ SEVEN MÜSLÜM SİTEDE OLMAYAN AMA VE BİLİMUM SANATÇI MDLERİ OLACAK KAYITTA SORUNLARIMIZ VAR PCDEN HALLEDER ETMEZ PAYLAŞACAĞIM ŞİFRESİZZZ VE YENİİİ TAZEEE YÖRELERE GÖRE OYUN HAVALARI DA VAR ...

    1
    61
    TÜRKÜ SÖYLEMEK iSTEYENLER  BiR BAKSIN 
    Arkadaslar yakindan tanidigimiz zeynel kenan kardes yine güzel bir albüm yapmis. Bu türkü cok hosuma gitti söylemek isteyen versa buyursun dinlesin yazsin sizlerle paylasmak istedim.... http://www.youtube.com/ watch?v=gxoclo3fiUk ...

    2
    4108
    Ritm 
    Hep merak ettiğim bir konu fakat hiç bir türlü cevaba ulaşamadım. Kendimde düşündüm sürekli, bu vuruşlar ne işe yarabilir diye. Daha doğrusu ne şekilde kullanılıyor diye, ama pek mantıklı şeyler bulamadım en iyisi var olan gerçeği öğrenmek diye düşündüm. Şarkı söylerken ritmin ne gibi katkısı vardır, ne şekilde ve nasıl kullanmalıyız ritmi ? Başka nereye açsam bilemedim, buraya açtım :D ...

    9
    2303

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Awave Studio 10.2 
sağol link nirde - - - Güncellendi - - - nerden indiecez ...

235
42596
( İstek )  İbrahim Tatlıses Hesabım Var  (Orjinal) 
Arkadaşlar başlıkta da yazdığım üzere İbrahim Tatlıses in hesabım var parçasının orjinal altyapısı elinde olanlar varsa bizlerle paylaşırsa çok mutlu olurum.Ayrıca hani bir çok sanatçının orjinal altyapıları mevcut genelde fakat tatlıses in pek göremedim yani diğer parçalarından da mevcutsa eğer paylaşırsanız çok güzel olur.Şimdiden teşekkürler.Umarım yardımcı olabilecek arkadaşlar vardır. Bu sayfaya yuklemiştim belki işinize yarar http://www.keyfimuzik.net/ yerli-md-altyapilar/ 61342-hesabim-var-ibrahim-tatlises.html ...

1
19
Roland u20 
arayın yardımcı olayım 05531001915 ...

3
49
Karalım aşkın nur yengı ıstek md altyapı 
Arkadaşlar varsa elınde olan sevınırım:) karalım karalım esmer guzelım yaralım don gel ... Parcası. ...

0
12
( İstek )  İbrahim Tatlıses Hesabım Var  (Orjinal) 
Arkadaşlar başlıkta da yazdığım üzere İbrahim Tatlıses in hesabım var parçasının orjinal altyapısı elinde olanlar varsa bizlerle paylaşırsa çok mutlu olurum.Ayrıca hani bir çok sanatçının orjinal altyapıları mevcut genelde fakat tatlıses in pek göremedim yani diğer parçalarından da mevcutsa eğer paylaşırsanız çok güzel olur.Şimdiden teşekkürler.Umarım yardımcı olabilecek arkadaşlar vardır. ...

1
19
Midi klavye için öneri lütfen... 
Neyse demek ki yardım edecek kimse kalmamış burada. Kendim karar vermek durumundayım. M audio keystation mini 32 almaya karar verdim. Güzel yorumlarınızdan (!) dolayı teşekkürler... Abi, bu gibi konular çok kez yazılıp çizildi. Çok sıkıldı herkes bu sorulardan. Bu yazdığım bile kaçıncıya yazılıyor. Söylenebilecek her şey söylendi neredeyse ekipman önerisi konusunda. ...

2
91