Sponsorlu Bağlantılar

karayip korsanları solo notaları etiketli Acill sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

karayip korsanları solo notaları


Arkadaşlar ben yeni üye oldum 5 senedir gitarla ilgiliyim. kısacası iyi bir tabcıyım. nota okuyabiliyorum ama tab daha kolayıma geliyor.. burda cevalar hızlıca iletiliyor. buna sevindim bana lazım olan şey = karayip korsanları solo müziğinin tabları ... Lütfen bana cevap yazan biri olsun... gitar pro 5 de bulabileceğimi söylediler. çok zahmetli iş.. açılmıyo vee program kurulmuyo. bu güzel sitede bulacağımdan eminim . şimdiden teşekkürler :):cool:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    karayip korsanları violin notası 
    yaaa lütfen bana karayip korsanlarının notalarını bulmama yardımcı olun...:( ...

    1
    15639
    Solo Latin tango notaları 
    Solo Latin tango notaları alıntı ...

    0
    609
    Nürnberg cevresinde solo gitarist veya solo enstrümentalist aranıyor 
    Grubumuzdaki diger enstrümanlar bateri, bas, klavye ve ritm gitar. Tamamen canli müzik yapmaktayiz, acil solo enstrümana ihtiyacimiz var. Tarzimiz pop (bar müzigi), halihazirda islerimiz mevcut. Enstrümaninda ve karakterinde saglam arkadaslar aramaktayiz. Ararsaniz memnun oluruz. 0176-23749195 ...

    0
    836
    he 
    arkadaşlar bana he's a pirate'in notalarını bulabilir misiniz do re mi şeklinde lütfen çok acill lazım :confused::confused::confused::confused: ...

    0
    10794
    Piyano Notaları 
    Merhaba arkadaşlar. Ben Bestekar - Aranjör ve Hoca'yım. Piyano eğitimi için faydalı videoları hazırladım aşağıda ki Youtube kanalımda bakabilirsiniz link: https://www.youtube.com/ channel/ UC2mw7xkqP9iFwFctcD81dIw Bestekar & Aranjör, Hoca: Raif Husicic E-mail: raifhusicic@msn.com cep: 0543 594 24 23 ...

    0
    195
    Piyano Notaları 
    Merhaba arkadaşlar. Ben Bestekar - Aranjör ve Hoca'yım. Piyano eğitimi için faydalı videoları hazırladım aşağıda ki Youtube kanalımda bakabilirsiniz link: https://www.youtube.com/ channel/ UC2mw7xkqP9iFwFctcD81dIw Bestekar & Aranjör, Hoca: Raif Husicic E-mail: raifhusicic@msn.com cep: 0543 594 24 23 ...

    0
    876

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Anıl Yıldırım - Heyhat 
https://www.youtube.com/ watch?v=u7VSuPfxlyQ&t=7s ...

0
13
lütven yardim ELEKTRO SAZ ICIN!!!!!!!!!!! 
Güzel kardesim dimarzio Manyetik cok sert ya Schaller yada Necarman NK51 NK21 manyetik tak ozamaan farki anlarsin Saygilar ...

20
15114
Acoustic Instrumental - Tükeneceğiz ( Sezen Aksu 
teşekkürler paylaşımınız için harika eser ...

1
107
Kapıldım gidiyorum tsm 23.04.2017 
abiciğimin ne kötülüğü varsa dilinde arkadşlar onuda öyle kabul etmek lazım. saygı çercevesinde tabikide insanların emeğinin çalınması kötü bir hisdir. ama kimse sonuçta bunu çalıp satıp para kazanmıyor bu bir vevi yaymak reklam etmek benim kanaatimce. adminlerden ricam önce konuşsunlar uyarsınlar ona göre karar versinler. paylaşımcı ruhlu bir üyeyi kaybetmek bence bu sitenin yararına olmayacatır. ...

7
127
Küçük İbo - Aklı Yok Fikri Yok ( Umarım İşinize Yarar ) 
emeğinize sağlık teşekkürler Rica ederim ne demek emeğime olan göstermiş olduğunuz ilgi ve alakanız için teşekkür ederim... :) ...

9
182
Küçük İbo - Aklı Yok Fikri Yok ( Umarım İşinize Yarar ) 
emeğinize sağlık teşekkürler ...

9
182