Sponsorlu Bağlantılar

kısa sap bağlamada akorlar etiketli kısa saplı bağlama akord? sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

kısa sap bağlamada akorlar


kısa saplı bağlamanın akordunu nasıl yapacaz arkadaslar program indirmede ve programı kullanmada yardımcı olursanız sevinirm...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Bağlamada Tel Değiştirmesi 
    Benim bir sorunum var, bağlamada tel değiştirirken çok tel koparıyorum öyle çok da fazla sıkmıyorum. Sizce bunun sebebi ne olabilir?:confused: ...

    4
    6425
    Akorlar yardim 
    Slm Degerlı arkadaslar sizlere bi sorum olacak benim akorlarla biraz problemlerim var interneten bi sayfa buldum ama gitar akorlari yaziyo beni korg pa4x kulaniorum yani ritim verip bu akorlarda basam olurmu bu akorlar dogrumu Benim caldim yer Mi yani E hep ordan caliyorum 37760 Bilder-Upload - Kostenlos Fotos hochladen und ins Netz stellen 37759 ...

    0
    278
    bağlamada yardım arkadaşlar 
    arkadaşlar normal 3 telli bağlamayı 4 telliye çekmek istiyorum ama akord düzenini bilmiyorum yardımcı olun lütfen ...

    1
    519
    Lyrics ile sözler ve akorlar 
    Arkadaşlar sahnede sadece sözler için laptop kullanmak istemiyorum usb ye şarkı sözlerini atıp Lyrics ile okumak istiyorum nasıl yapabilirim ...

    0
    499
    Bağlamada göğüsten dızlama geliyor! 
    Selam dostlar.. henüz 2 ay önce erdal erzincan saz evi yapımı, dut ağacından yapılma bir bağlama aldım..Bağlama gerçekten mükemmel gösterdiğim herkes çok beğendi.. Programa çıkacağım için artec ses sistemi taktırdım.. ilk başlarda alt iki telden ses az geliyordu ama alt eşiği değiştirerek bu sorunu düzelttik.. ses cihazı takıldığından bu yana göğüs içinde orta telden bir kaç notaya vurunca göğüs içinden sanki çatlak varmış gibi cızırtı geliyor.. ses cihazına takılıyken sorun yok sadece kuru çalarken duyuluyor.. cihaz takılmadan önce böyle bir ses yoktu.. cihazı söktüm, kablo mu değiyor diye göğsün içini ışıkla inceledim ama hiç bir çözüm bulamadım..benim bilmediğim bir husus olduğu kesin.. çünkü çok ince bir cızırtı her yerini inceledim ama bulamadım.. takılan sistemden sonra oldu bu ama ...

    4
    5837
    Elektro Bağlamada pedal seti kullananlar? 
    Elektro Bağlama çalan arkadaşlar; efekt olarak prosesör değil de, efekt pedal seti kullananlar var mı? Varsa hangi efektleri kullanıyorsunuz ve efekt pedalının markası nedir? “Derinlik-lesli-oktav-ekolayzer” ...

    1
    1152

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Dilo Dilo Yaylalar Sarkisi Acil Arkadaslarda varsa Atsin 
Arkadaslar arasinda " yaylalalar " sarkisi varsa atsin bana. kaliteli ve saglam olsun tessekurler ...

0
34
Murat KURŞUN-ÖPMECE(ORJİNALDENDÜZENLEME) 
guzel olmus .... ellerinize salik hocam bide " dilo dilo yaylalar " sarkisinin altyapisi varmi acilen lazim bana, ...

5
194
Murat KURŞUN-ÖPMECE(ORJİNALDENDÜZENLEME) 
Hocam rica etsem Ahmet ŞAFAK - Ayyıldız kolye alt yapısını paylaşırmısın yükledim bilgin olsun!!!! ...

5
194
Ahmet ŞAFAK-AYYILDIZ KOLYE 
İsteğe İSTİNADEN!!! ...

0
54
istek amasya simsim 
abi bna orgla yPIM LAZIM buyur!!! ...

3
146
istek amasya simsim 
abi bna orgla yPIM LAZIM ...

3
146