Sponsorlu Bağlantılar

konyalım yürü dinle etiketli konyalım yürü 6 farklı versiyon sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

konyalım yürü dinle


konyalım yürü 6 farklı versiyon iyi günlerde okumanız dileğiyle...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çukurova Yöresi Türküleri - Yürü Bire Yürü Hey Nazlı Gelin Şarkı Sözü 
    Yürü bire yürü hey nazlı gelin Solundan sağına dönemeyesin Mevlam aşk ateşin' sana da vere Peşine düşeni kınamayasın Sana diyom sana hey nazlı gelin Methettiğim kadar güzel değilsin Kadir Mevlam sana belalar vere Eller göçüp gide yurtta kalasın Öksüz Ali'm hile var mı sözünde Gene koşarlanmış benler yüzünde Yemen çöllerinde Mısır özünde Isfahan'dan öte Kürtte kalasın ...

    0
    494
    Dadaloğlu - Gelir (Yürü Bire Yürü) Şarkı Sözü 
    Yürü bire yürü Antep elleri Senin yakışığın yazınan gelir Başı top top olmuş yüzü peçeli Gelinler karışmış kızınan gelir Haydi yiğit haydi yoluna yürü Alaz alaz olmuş dağların karı Gayet güzel derler yiğidin yari O da sevdiğine nazınan gelir Yiğide yiğitlik veren hep varlık Yiğidi köt-eden kör olsun darlık Sen seni sarpa vur kınalı keklik Beyoğlu üstüne bazınan gelir Sana derim sana hey Kınalı taş Üstünden geçiyor göksü ala kuş Göllerde oynaşan iki yeşil baş Göllerin sefası kazınan gelir Yürü yiğit yürü yol nedir sorma Her yüze güleni dost diye görme Ecelden korkup ta sen geri durma Yiğidin alnına yazılan gelir Misis köprüsünde yolların bağlı Ayrılık elinden ciğerin dağlı Göksun'a varınca Beyazıt oğlu Sana gelen beyler sözünen gelir Dadaloğlu'm der ki ko ...

    0
    607
    Dadaloğlu - Gelir (Yürü Bire Yürü) Şarkı Sözü 
    Yürü bire yürü Antep elleri Senin yakışığın yazınan gelir Başı top top olmuş yüzü peçeli Gelinler karışmış kızınan gelir Haydi yiğit haydi yoluna yürü Alaz alaz olmuş dağların karı Gayet güzel derler yiğidin yari O da sevdiğine nazınan gelir Yiğide yiğitlik veren hep varlık Yiğidi köt-eden kör olsun darlık Sen seni sarpa vur kınalı keklik Beyoğlu üstüne bazınan gelir Sana derim sana hey Kınalı taş Üstünden geçiyor göksü ala kuş Göllerde oynaşan iki yeşil baş Göllerin sefası kazınan gelir Yürü yiğit yürü yol nedir sorma Her yüze güleni dost diye görme Ecelden korkup ta sen geri durma Yiğidin alnına yazılan gelir Misis köprüsünde yolların bağlı Ayrılık elinden ciğerin dağlı Göksun'a varınca Beyazıt oğlu Sana gelen beyler sözünen gelir Dadaloğlu'm der ki ko ...

    0
    204
    Yürü yürü ankara oyun havası 
    YÜRÜ YÜRÜ Alıntı ...

    2
    424
    YÜRÜ KERVANLARIM YÜRÜ 
    PARAYI HER TÜRLÜ ALIR 10 NUMARA BİR ŞARKI YÜRÜ KERVANLARIM YÜRÜ BUYRUN...:f61: ...

    29
    5464
    Konyalım orj altyapı 
    GÜLE GÜLE KULANIN ARKADAŞLAR :ka19: ...

    2
    574

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Pa.800 . Setini fl studio ya uyarlamak ? 
başka bir program varmi yoksa fl studio dami ...

4
1454
Ekipmanlar Sizce Uygunmu 
Merhaba arkadaşlar 2 senemi verdim okulumu bitirdim paramı biriktirdim. 5.000 lira kenarda param var Köşeye 2.000 lira koyup 1 yıl kadar evden çıkmayı düşünmüyorum. Birtane bilgisayar aldım kabin vesaire yaptım eve 1 -- 2 -- 3 Hangi paketi almalıyım ek olarak bu paketlerin hangisi daha kullanışlı ek kablo fw vs sorunu çıkartmaz bana aldığım kayıtlı bağırtılı kayıtlar değil şiir ve birazdan ritmik kayıtlar olduğu için yüksek kalite gerektiriyor ama mix açısından çok fazla bir şey gerektirmiyor yorumlarınızı bekliyorum :) ...

0
38
450 Adet Md Altyapı Arşivi!!! 
arkadaşım emeğine yüreğine aline sağlık çook teşekkür ediyorum ...

644
240580
orjinal stutyo kaydı altyapıları 
ellerine saglik üstad ...

111
22385
Md İstek 
mümkünse çavuşlu diye diye türküsünün alt yapısı lazım.yardımcı olursanız sevinirim... ...

3363
416857
KARAOKE İSTEKLERİ BURAYA By Kj Slender 
Slm bana yasemin yildiz aklina gelecegim altyapsi lazimbulamiyorum lutfen yardim edin - - - Güncellendi - - - Slm bana yasemin yildizdan aklina gelecegim altyapisi lazim lutfen yardim edin yaa ...

185
26200