Sponsorlu Bağlantılar

ksilofon yapımı etiketli Ksilofon Tanıtımı sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ksilofon yapımı


KSİLOFON http://upload.wikimedia.org/ wikipedia/ commons/ thumb/ 6/ 65/ Ksylofon_ubt_0053.jpeg/ 200px-Ksylofon_ubt_0053.jpeg Alm., Holzharmonika - Xylophon Fr., Xylophone İng., Xylophone İsp., Xilophon Duyuluşu bir sekizli üsttendir. Güney Asya'dan çıktığı sanılan Ksilofon Onaltıncı yüzyılda Avrupa müzik çalgıları arasına girmiştir. Küçükten büyüğe doğru uzayan, yan yana sıralanan, tahta veya alaşım düzlemlerinden oluşmuştur. Bu düzlemlere, küçük tokmaklarla vurularak çalınır. Notası, ikinci çizgi sol açkısı ile yazılır. Ses dizisi genişliği, Büyük Flütün aynıdır. Üç sekizli ses genişliğindedir. Sesler yazıldığından bir sekizli yukarıdan duyulur. Masalsı duyguları, Cehennem' i oyunlar, ölü dansları gibi deyileri canlandırabilir. Sesi açık havada duyulamayacak kadar güçsüzdür. Saint - Saens (ölüm Dansı) ve Danimarkalı besteci H.Chr.Lumbye' in yapıtlarıyla çağdaş orkestraya girdi....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    MD md yapımı 
    selam arkadaşlar hobı olsun dıye başladım suruklenıp bıyerlere geldık vokallerı sılen program varmıdır ? varsa başarı oranları nasıl şimdıden paylasımlarınıza tesekrler ...

    5
    2419
    fl stüdo kit yapımı 
    arkadaşlar elimdeki sesler ile kit yapmak istiyorum yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşkler. ...

    7
    2279
    El yapımı pop filter 
    https://www.youtube.com/ watch?v=WcB3s8KOk4w İyi izlemeler. :) ...

    0
    366
    Jingle Yapımı 
    Duygu ile Müziğin Keyfi diye jingle yapar mısınız? Şimdiden, her şey için teşekkür ederim. ...

    1
    831
    Rap yapımı Yardım.. 
    Beyler Kolay gelsin konuyu yanlış yere açmış olabilirim nereye açıcagımı bilmiyordum bende fl studio ile ilgilendigimden Hiphop beat yapıyorum yani yapmaya çalışıyorum ama Fol yok Yumurta yok beat yapsam nolur demi yani bu yuzden sizden yardım istiyorum Rap yapmayıda bi o kadar istiyorum yani ;) ...

    2
    489
    el yapımı kemanım satılıktır 
    El yapımı kemanım satılıktır görüntüsü ve sesi kailiteli ...

    0
    544

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
mp3 midi 
Mp3 midiye çevrilirmi normal standart midi roland g600 uyumlu ...

0
0
bayram seyfi yıllardan sonra en yeni ritimlerle karşınızdayım 
recepolis kardeş sende hazır ilahi için fl studyo set var mı ve ...

3
250
FidanSETV2 
emeğine sağlık - - - Güncellendi - - - güzel kardeşim allah senden razı olsun ilgin için süper olmuş bunların 2.4 4.4 vahde ilahiler için de yapma şansın var mı bir set sana dua ederiz inş ...

8
181
Kadehinde Zehir Olsa Tarkan Karaoke 
Mp3 olarak atamazmısınız ... indiremedim çok sağolun başarılar dilerim . ...

3
427
Pa900 ile hazırlanmıştır 21 adet 
17 AUD-20160726-WA0021.mp3 Kamuran Akkor Bir ateşe attın beni süper 1 AUD-20160726-WA0002.mp3 Müslüm Gürses Seni kalbime gömdüm elinize sağlık tam benim kalemim bunlar harika saygılar Mehmet Han https://www.youtube.com/ watch?v=Fr4ZumliuE4 ...

3
125
Pa900 ile hazırlanmıştır 21 adet 
Cok basarili... ...

3
125