Sponsorlu Bağlantılar

mikrofonla şarkı söyleme programı etiketli yardım ricası--bilgisayardan mıkrofonla şarkı söyleme sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

mikrofonla şarkı söyleme programı


arkadaşlar merhaba;yanlış bir yerden konu açtıysam özür dilerim. bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.amatör olarak müzikle ilgilenıyorum; buradaki alt yapıların üstüne bilgisayarıma küçük bir ses sistemi(2+1) ve mıkrofonla aile içinde şarkı söylemek istiyorum.. o kadar çok acemiyim ki hangi mikrofonu alacagım;söylerken sesimde eko nasıl yapacam onları bile bilmiyorum.. Bana bu konuda yardımcı olursanız hayır duamı alırsınız :):).. oğlumun da dogum gununde aile içinde okumak istiyorum. yardımlarınız için teşekkürler. Not:Eski bir lap top umdan ve küçük bir ses sisteminden başka hiç birşeyim yok..:(:(...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Altyapıdan Şarkı Söyleme 
    Ben arabesk tarzı olan ve söylemeyi seven biriyim şimdi kayıt yapmayı düşünüyorum ama şu an sadece leptopun mikrofonu ve de telefonumun mikrofonu var ne yapmalıyım daha önce paylaşan var mı ben söylediğim arabesk ve diğer tarzda şarkılarla sizlerin görüşlerini almak ve ilerleme amacım var yazarsanız sevinirim... ...

    3
    2946
    Demet Sağıroğlu - Sus Söyleme Şarkı Sözü 
    Aşk beklemez gönül kapında Gelir vurur can evinden Kimi sever seni kimi oyalar Anlamaz ki halinden Ararsın bulamazsın, giden gider Sanma ki unutulur, acın biter Bu gönül senindir yar, hasret çeker Vazgeçmez seni bekler, seni ister Sus söyleme Seni benden kimler aldı gizlice Sor kalbime seni vermez yar etmez ki ellere ...

    0
    4124
    Mikrofonla PC bağlantısı 
    mikrofon jack girişli bn bu mikrofonu pc ye bağlamak istiorum nasıl yapıcam ne almam gerekir bi yardımcı olursanız sevinirim...TEŞEKKÜRLER.. ...

    8
    5025
    RODE NT2A Mikrofonla alınmış kayıt örneği :) 
    Selamlar, Rode NT2A ile bir kayıt aldım, işin video editi aranjesi kaydı ve mixi toplam 2 saat sürdü. iyi bir mix değil malesef istek üzerine hazırlanan acil bir Demo. O kadar acil ki kendi mikrofonum bende değildi ve evde yıllardır kullanmadığım bir NT2A vardı, kullanayım dedim. Hiç de fena kayıt yapmadığını tekrar hatırladım ve birçok kişinin NT1A ve NT2A hakkında soruları olduğunu hatırlayınca paylaşmak istedim. http://www.youtube.com/ watch?v=16n8PXmXKFE - - - Güncellendi - - - Video linki burda : http://www.youtube.com/ watch?v=16n8PXmXKFE ...

    2
    859
    djlerin kullandığı konuşma programı:dj kantik diyen ses efekti programı.program istek 
    forumda bana yardım edecek yokmu? ...

    4
    7244
    Şarkı Sözleri Programı V:2.0 (Capslı ) 
    Evet arkadaşlar uzun zamandır beklediğiniz şarkı sözleri programının 2. sürümünü yayınlıyorum programın çalışabilmesi için sisteminizde Dotnetfx4.0 yüklü olması gerekmektedir hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar eksiklikler muhakkak olacaktır. Bir önceki sürümde kullandığım programlama dilini değiştirdim Dotnet ile oluşturdum isteklerinixi mümkün olduğunca yapmaya çalışcağım ...

    12
    5513

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Bükme boynunu  19.04.2017 
Hayırsız nofear a gelsin tesekkurler kardesim eyvallah ;) BÜKME BOYNUNU MURAT ESKİHORAN'dan ...

2
152
Kapıldım gidiyorum tsm 23.04.2017 
37134 - - - Güncellendi - - - Benim emek verip hazırlayıp youtube kanalımda paylaştığım şarkıları download edip paylaşması üzerine böyle birşey yazdım. Kaldıki; zaten şarkıları insanlar kullanılsın diye hazırlıyorum ve forma youtube linklerini atıyorum. Dileyen herkes zaten oradan indirebilir. Ama ata sözününde dediği gibi "Yavuz hırsız ev sahibini bastırırmış." Ben burda uzun suredir bir uyeyim ve bu olay 1 degil binlerce kez olmustur kardes icimizde yavuz hirsiz cok ben bu yuzden oldugunu sanmiyorum ama sivri dilliydi heyecanli ve paylasimci bi arkadasti belki kullandigi kotu kelimelerden bu agir suca maruz kalmis olabilir ama isterdimki once 1 kez uyarilsin toparlanmazsa kovulsun neyse adminlere saygim sevgim sonsuzdur elbet.. onlarinda bi bildigi vardir umidimle sevgi v ...

6
120
A dan Z ye elimde ki MD Altyapıları ---F--- ikinci bölüm sadece FERDİ TAYFUR 
Heelal ...

19
8168
Küçük İbo - Aklı Yok Fikri Yok ( Umarım İşinize Yarar ) 
ellerine sağlık vocal sesi duyulur şekilde ama üzerien okuyunca belki kaybolur. çok değerli bir paylşım yine de sağol sizlerde çok sağolun. ben bizzat denedim üzerine okudum. reverb vererek alttaki ses hiç belli olmuyor...:) ...

7
174
Çözüldü!! 3x setini pa800,x2,pa900.... 
bakalım........ ...

24
7663
Abiciğim 
abiciğim başın sağ olsun allah sabırlar versin. ...

7
203