Sponsorlu Bağlantılar

müzik ile ilgili sorular etiketli müzik yapmak ile ilgili sorular sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

müzik ile ilgili sorular


flstudio,reason,cubase gibi programlar kullanarak müzik yapacağım, midi klavyem var ama notaları nasıl yerleştireceğimi bilmiyorum ?, yardım edebilecek olan var mı, sıfırdan müzik yapcam ama bu notaları falan nasıl yerleştireceğim rastgele mi ?, beni aydınlatırsanız sevinirim....Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Adobe audition ile ilgili sorular. 
    Arkadaşlar home studio'mu kurdum Samson c01 ve m audio fast track 2 ekipmanlarım var. Adobe audition 1.5 kullanıyorum. Adobe'de 2 bar kayıt almak istiyorum fakat nasıl alacağımı bilmiyorum yani Hangi R leri açacağım , vs ayarlarını aynı şey 4 bar kayıt almak için de geçerli bunları yazarsanız çok yardımcı olucaksınız. bar dediğim satır Sağolun.. ...

    0
    394
    Laptop ile kayıt almak + mikrofon ile ilgili sorular? 
    laptobum apple değil ama msi marka bi oyun laptobu kısa bi araştırmayla laptobun içinde barındırdığ ses kartının kötü bi kalitede olmadığını öğrendim (Audio Boost, 4(2Wx4)HD, Speakers, THX True Studio Pro) amatör olarak kayıt almak istiyorum. laptopa bağlayıp kullanacağım için ne çeşit bi condenser mikrofon edinmeliyim. ses kartım condenser mikrofonu çalıştırırmı ? yoksa bi ses kartı edinmelimiyim kesinlikle? görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. şimdiden teşekkürler. ...

    2
    1368
    Rap müzik kayıtları için Mikrofon ve ses kartı. Aklımdaki Sorular ? 
    Arkadaşlar uzun bir süredir araştırma içindeyim rap müzik kayıtları için mikrofon ve ses kartı almayı düşünüyorum şu ikisinde karar kıldım ikisi hakkında bir iki sorum var. Mik MXL 990 Condenser Mikrofon Ses kartı Roland UA-33 TRI-CAPTURE Ses Kart - Zuhal Mzik 1) bildiğim kadarıyla bu mik. kablosuz satılıyor.Bu mikrofonu bu kartla kullanabilmem için nasıl bir kablo almam gerekiyor ? 2) bu iki ekipman ile kayıt noktasında iyi sonuçlar alabilir miyim ? (kalite her ne kadar mix ile de alakalı olsa da sormak istedim) 3) bu ses kartı dışında bu mikrofana hangi kartı düşünmeliyim ? 4) bu mikrofon dışında bu ses kartına hangi mikrofonu düşünmeliyim ? Not:Laptop ile kullanacağım,Bütçe 600 TL civarı.Görüş belirten herkese çok teşekkürler şimdiden... ...

    4
    2796
    Müzik ile ilgili bilmece arıyorum 
    :confused: MÜZİK İLE İLGİLİ BİLMECELER :confused: ...

    2
    11713
    Müzik Yapımı ile ilgili güzel bi video 
    YouTube - Lady Gaga Producer Adamlar bu işi gerçekten biliyorlar..:cool: ...

    1
    1290
    a 1000 org sorular 
    1.=>akompanya nedir nasıl yapılır 2=>scale memory ve yanındak tuşlar nedir ve ben bunlara neden basamıyorum 3=>A100 tr mi yoksa düzmü nası anlarım 4=>tr kaç ritim alır düz kaç alır ...

    0
    793

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Ferdi tayfur neye yarar 2017 sizlerle 
Ahmetspets kardeşim ben abicigim şu anda sitedeyim bu kelimeleri bana mi sarfettin.yiyosa falan.serkan kayanin kankasi felan demişsin. Senden çok acil cevap bekliyorum ...

1
2
Taht kurmuşsun kalbime 
Ömer kardeşim ahmet ne demek istemiş anlayamadım siteye girdim gözüme carpti - - - Güncellendi - - - Yiyorsa demiş.serkan kayanın kankasi demiş.banami diyo bunları. - - - Güncellendi - - - Bu arada bana çok güzel teveccuhde bulunmuşsun.beni onurlandirmissin çok sağol kardeşim sağol varol. ...

3
72
Ferdi tayfur neye yarar 2017 sizlerle 
neye yarar 2017 ...

1
2
hadi bu günde son diyelim(18.03.2017) 
abi öyle hızlısın ki hızına yetişemiyorum. bu paylaşımı yeni gördüm iki kral Müslüm baba altyapısı sağolasın ...

5
501
Bu şehrin geceleri serkan kaya.. Elinde bu parça olan paylaşabilirmi lütfen 
abiciğim senin canın sağolsun gönül koyulur mu sana. allah senden razı olsun sayende bir çok altyapı sahibi oldum. paylaşsan da paylaşmasan da yine de müteşekkirim şahsına :) - - - Güncellendi - - - ametspets son zamanlarda kendi sesimden sonra beni en etkileyen ses helal olsun içli duygulu okumuşssun - - - Güncellendi - - - ama abiciğim e karşı tutumunuzu o hak etmiyor o değerli bir abimiz. ...

5
291
İmparator 
abiciğim Müslüm gürses bir lokma ekmek nedir yaw :) süpersin :)))) ...

2
129