Sponsorlu Bağlantılar

ney öğrenme teknikleri etiketli Dilsiz kaval sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ney öğrenme teknikleri


Slm arkadaşlar yaa. eğer elinde ağıtların veya türkülerin girişinde kullanılan özgün solo notası olanlar yardımcı olabilirlermi?:f61:...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Gitar öğrenme 
    Herkese merhaba tulumu belli nedenlerden dolayı öğrenmekten vazgeçtim gitar öğrenmeye karar verdim ilk olarak beylikdüzünde önericeğiniz kurs var mı gitar olarak akustik ve klasik gitar arasında kaldım https://www.youtube.com/ watch?v=v7T4985U_jU bu tarz şarkılar çalmak istiyorum bu tarz şarkılar için hangi tarz gitarı önerirsiniz birde son olarak gitar marka model önerinizi var mı hiç gitar deneyimim yok bu arada şimdiden cevap veren herkese teşekkürler. ...

    1
    575
    Tulum öğrenme 
    Öncelikle herkese merhaba foruma yeni üye oldum istanbul avrupa yakasında oturuyorum tulum öğrenmek istiyorum kurs fiyatları nedir kurs süresi nedir öğrenirlken hangi aşamaşardan geçeceğimi öğrenmek istiyorum cevaplarınız için şimdiden teşekkürler ...

    1
    1856
    fl  studio  öğrenme 
    s.a arkadaşlar fl studio tesadüfen karşılaştım en büyük hayalimde org çalmak zaten bende sdce fl studio da org çaLmak istiyorum fl studio 8 indirdim fakak crak yapamadım bana fl yi öğtecek bi öğretmene ihtiyacım var yardımcı olursanız çok büyük bi sevap işlersiniz şimdiden tşk ederim fl studio 8 e bağlama zurna sesi nasıl yüklenir arkadaşlar bi yardımcı oLurmusnuz ...

    6
    4286
    Mix Teknikleri 
    Site ingilizce :) Ama umarım işine yarayan olur. Tık ...

    0
    2285
    Cubase Mix Teknikleri? 
    Aranızda Cubase 5 veya 6 için mix tekniği paylaşabilecek olan var mı? ...

    7
    9770
    Zurna için mix Teknikleri. 
    Merhaba arkadaşlar zurna kaydı alıyorum ne gibi mix atabilirim yardım lütfen. ...

    0
    484

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Sevgili abilerim benim sorunum var bakabilir misiniz? 
Ben şuanlık org kullanıcısı değilim fakat internette ritim set yükleme videoları ile baştan yükleyebilirsin baju set kurulumu ile alakalı bir video vardı sanırsam orada anlatılmıştı veya başka bir videodan bakabilirsin üstad şimdi ben ne desem yanılmış olurum saygılar :) ...

1
77
Pa x1 ve pa x1 pro setler arasında fark var mı? 
Valla ben pa1x kullanıyorum.bendeki ritimlerin seslerin aynilarini 1xpro larda da duyuyorum.hic farkli bir sound duymadim yani prodan.ayrica pronun tek farkı 76 tuslu olmasi degil mi. Korg Pa1x candır, gerisi heyecan ... ...

2
977
roland e96 ritim arıyorum 
e86 ritimlerini 96 okur g600 800 1000 de arabik kit vardır yani oryantel 2ve3 olarak bu kitler 96 yotur .buyüzden arabik kitle yazılmış olan ritileri 86 96 okumaz... 96 ya 86 ritimlerin okutabilirsiiz... bu seride sizi üzmeyecek hesaplı ve mükemmel roland em50 dir...exr46or da olabilir..... ...

8
3237
Korg pa80 mt kart yeni set sesler 2017 
Arkadaşlar KORG SERiSİ tüm klavyeler için sesler setler mevcut almak isteyen arkadaşlar diyer demolari facebook sayfadan dinleye bilirler irtibata geçe bilirler benimle ...

1
116
Mikser Ve Ses Kartı Birbirine Nasıl Bağlanır? 
Bence kartın üzerindeki giriş sayısından fazla giriş ule canlı kayıt almayacaksan mikser araya girmesin. Daha temiz kayıt alırsın. ALE-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi mixeri kullanmayayım mı ? ...

2
97
Haluk Levent 
saygıdeğer forumdaş arkadaşlar; Haluk Levent'den Dağlar mı Yollar mı Parçasının Altyapısı Lazım ...

0
63