Sponsorlu Bağlantılar

öldüm de uyandım notaları etiketli mematinin şarkısı öldümde uyandım sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

öldüm de uyandım notaları


arkadaşlar merhaba şu mematinin şarkısı varya öldümde uyandım gülüm geçen onu radyoda dinledim başka biri söylemiş varmı bilen heryere baktım bulamadım bi yardım ederseniz, arkadaşlar yanlış yere açtıysam kusura bakmayın...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    KVP Öldümde Uyandım Gülüm Enstürmantal 
    Kurtlar Vadisi Pusu Öldümde Uyandım Gülüm linke sağ tıkla bilgisayra farklı kaydet de ve yükle (: by....mtk Farkıyla ;) ...

    5
    1306
    Aradiginiz org burda! Öldüm fiyatina! 
    Merhaba Arkadaslar, gördügüme göre türkiyede orglarin fiyatlari buradan baya bir yüksek. Ben almanyada kaliorum ve burda orglarin fiyati öldüm fiyata. Gecen Roland g 800e 170 Euro verdim, yani türkiye parasinda 340 TL. Yani eger istediginiz bir org varsa, bana burdan yazin, ve ben size istediginiz orgu ucuz bir fiyata türkiyeye yoluyum. fakat paket parasi nekadar tutar onu bilemem. Saygilar :m26: ...

    3
    782
    Hüseyin turan uyandım sabah ile md istek 
    Arkadaşlar merhabalar hüseyin turan' ın uyandım sabah ile şarkısının md si lazım. Elinde olan varsa rica etsem paylaşabilirmi ? ...

    0
    270
    Öldüm Yar Diye Dİye (ARANIYOR) Yardım Lütfeb 
    arkadaşlar öldüm yar diye diye şarkısının mdsini arıyorum müslüm gürsesde söylemişti sözler şöyle giderem burdan artik bas acik yaka yirtik isterem gamsiz gidem gam gelir gamdan artik kiz niye heyran niye öldüm yar diye diye geceler gel yanima türkü söylerem siye (hoyrat söylerem siye) giderem bende bende bir arzum kaldi sende ayva gibi sarardim din iman yokmu sende ...

    0
    2281
    ölüm ölüm öldüm burda 
    arkadaşlar ali tekintüre'nin duvarlarda konuşmuyor ve tuncay tuncelin hesap soracak parçalarının alt yapıları midileri elinde olanlar varmı acaba ...

    11
    5230
    he 
    arkadaşlar bana he's a pirate'in notalarını bulabilir misiniz do re mi şeklinde lütfen çok acill lazım :confused::confused::confused::confused: ...

    0
    9116

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
İstek  __ Güm Güm - Sebastian - Bangır Bangır 
Napıcaksın onları yani nerede kullanacaksın? ...

1
102
Pa800 için en yeni ve en iyi set sadece keyfi müzikte 
daha öncede set inizi kulandim elerinize sağlık ...

282
71591
Yeni bir PA 800 Set Buyurun Download 
teşekkürler paylaşım için ...

287
72759
Usb mikrofon için ses kartı önerisi acil yardım lütfen. 
:))))))))))))) 😂😂😂😊😊 dostum sana inanamıyorum Arkadaşım once bir forumu araştır usb mikrofon ses kartımı preamfisini içinde barındırır dip gurultu konusu hepimizde var ama en aza indirmeye çalışıyoruz lütfen forumu araştır konu kirlilği yapma siteyi ziyaret edenler yanlış yollara yöneliyor oncelikle hatan direk yargilaman. blue yeti usb pro hem usb hem xlr dan guc alabilen bir mikrofondur. arkadasinki pro mu degilmi bilemem ama direk boyle alay edercesine bir cevap hos olmamis biraz daha dikkatli olmani rica edicem. askin123 dostum mikrofonun gain seviyesi yani ses yuksekligi ne durumda ? cok aciksa dip ses normal kisik sesle alip seviyeyi mixte yükseltmen daha saglikli olucaktir. ...

2
81
bakalım bu sefer yardım gelecekmiiiii 
Ne kadara ayrıca buda modamı oldu bu sitenin anlamı neeee güzel kardeşim bu site de herkes istediği paylaşımı yapar, bu dediğin şarkılar zaten net de olsaydı sen kendin indirirdin, demek ki yok demek ki yeniden yazlıcak bu şarkılar bilmem anlatabildim mi, kolay gelsin iyi çalışmalar ... ...

3
88
6/8-lik Azeri setleri Fl studioda editleme 
TEZLİKLƏ LACHİN PRODUCTİON-DAN AZƏRİ SET GƏLƏCƏK Azerbaijani social network ...

5
1008