Sponsorlu Bağlantılar

org ile calinan sarkilar etiketli ORG DERSLERİ :Org ile Şarkılar nasıl çalınır.Şarkı nota ve akorları sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

org ile calinan sarkilar


Arkadaşlar 45 yıllık profesyonel bir müzisyen olarak Org çalmak isteyenlere bir katkım olur düşüncesiyle Şarkıların Org ta nasıl çalındığını aşağıdaki youtube videosunda gösteriyorum. Videoda şarkıların hem notasını hem de akorlarını bulacaksınız.Aynı zamanda şarkı çalarken klavye üzerinde de nerelere basacağınızı gösteriyorum.Eğer sabırlı olup çalışırsanız eminim bir şeyler öğrenirsiniz.Videoların bazı arkadaşlara yarar sağladığına emin olursam devamını da bu başlık altında yayınlayacağım. Portofino : ORG DERSLERİ - Portofino .avi - YouTube Yağmur gözlüm : ORG DERSLERİ - Yağmur gözlüm .avi - YouTube Boş kalan çerçeve : ORG DERSLERİ - Boş kalan çerçeve .avi - YouTube ...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    TUM ZAMANLARIN EN  COK CALINAN VE HALA KEYIFLE DINLENEN SARKISI BUYRUN USTUNDE CALISM 
    KIRAL ISTEDIMI YAPAR:f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61::f61: ...

    18
    2665
    ALTIN SARKILAR 2 
    :f55:5388:027:selamın aleyküm arkadaşlar gecen gün arkeolojik bi kazıda rastlamış olduğum hepimizin soyağacı nı tamam lıyabileceğimiz dedeler nine ler faslına kaldığımız yerden devam edelim ALTIN SARKILAR 2 - 41 adet küflemiş eser buyrun dostlar. bu hafta kalan 197 tarihi eseri de inş_ALLAH_ gün ışığına çıkarıcam dedelere ninelere _SAYGILARIMLA_ rarşifre::)hakan ...

    7
    1404
    ALTIN SARKILAR 2 
    selamın aleyküm :021: 5389 arkadaşlar gecen gün arkeolojik bi kazıda rastlamış olduğum hepimizin soyağacı nı tamam lıyabileceğimiz :027:dedeler nine ler faslına kaldığımız yerden devam edelim ALTIN SARKILAR 2 - 41 adet küflemiş eser buyrun dostlar. 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir ALTIN SARKILAR 2-hgsm_hakan@hotmail.com.rar bu hafta kalan 197 tarihi eseri de inş_ALLAH_ gün ışığına çıkarıcam dedelere ninelere _SAYGILARIMLA_ rarşifre::)hakan ...

    5
    1166
    ALTIN SARKILAR 1 
    ALTIN SARKILAR 1 4shared.com - çevrimiçi dosya payla??m? ve depolama - indir ALTIN SARKILAR 1-hgsm_hakan@hotmail.com.rar rarşifresi:hakan 29 parçadan oluşuyor çoğu annanemizden kalma-:) ...

    15
    2363
    gokhan ozenden sarkilar ariyorum..yardimci olursaniz sevinirim 
    arkadaslar gokhan ozenin sarkilarini ariyorum.. sizlerde varsaa bana yardimcii olabilirmisinizz... gokhan ozen-usuyorum gokhan ozen-herseyde biraz sen varsin gokhan ozen-bize ask lazim gokhan ozen-duman gozlum gokhan ozen-bosver gokhan ozen-dayanamam gokhan ozen-kader utansin gokhan ozen-aglamak sirayla baskaa sarkilarida varsa gokhan ozenin onlarda olabilir.. simdiden tskler.. saolun.. ii gunler :f61: ...

    3
    1261
    Sarkilar Senin Icin - Orjinal Playback Müslüm Gürses 
    Sarkilar Senin Icin - Orjinal Playback Müslüm Gürses alıntı ...

    1
    596

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Hem tanışma hem istek 
Tüm üye arkadaşlara,abilere merhaba.Forumda tanışma başlığı tarzında bir şey göremedim buradan hem tanışmak hemde sizlerden bir istekte bulunmak istedim.Ben Oğuz,Çanakkale'deyim birkaç yıldır bağlamayla uğraşıyorum;ibrahim erkaldan sen aldırma parçasının notalarını arıyorum parçayı serkan nişancıda çalıp söylüyor bilen yada kulaktan çıkarıp paylaşacaklara şimdiden teşekkür ederim. ...

0
28
Ketron XD9 ExPlus setimi paylaşıyorum ByMacit 
baskan 10 numara gort mort işi deil ...

27
6288
Söyleme Bilmesinler Tarkan Karaoke 
bi de mp3 olrak indirebilsek guzel olcak yine paylasma guzeldir tesekkurler ...

3
103
Söyleme Bilmesinler Tarkan Karaoke 
bıde indirebilsek ...

3
103
Halay - fl studıo 
...

1
181
Hayati Tesbih Yapmisim 
Merhaba Sevgili Arkadaslar Parcanin akorlu hali lazim yani yazabilen midi seklinde lutfen paylassin sadece akorlari melodisi de olabilir !!!! ...

0
55