Sponsorlu Bağlantılar

ork çalan piyanistler etiketli Piyanist Mehmet-Götür Beni Gittiğin Yere yeni sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ork çalan piyanistler


merhaba arkadaşlar buda benim sölediğim bir parça az bi kısmını okudum parçanın tammıyınca tam olarak koyucam acele oldu biraz haluk abimin çaldığı ve benim sölediğim bir parça bu yorumlarınızı eksik etmeyin teşekürlerimi sunuyorum devamını yapıcam RapidShare: Easy Filehosting MsN : ****...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    karadeniz müzigi yapan piyanistler dikkatine 
    arkadaşlar acil bana 5.16.7.8 ve kemeçe yanında çalabilecek en uygun iyi 2.4 ritimler lazım lütfen olanlar paylaşssın ...

    0
    1505
    Klavye çalmak istiyorum fakat yardıma ihtiyacım var piyanistler bi bakabilirmisiniz 
    Merhaba abilerim kardeşlerim. ben öğrenciyim yıllardır hep klavye çalmayı istemişimdir. ve suan elime 600-700 tl civarı nakit geçti. fakat ben nereden başlayacagımı bilemiyorum bu işe. sizce bu işe başlarken hangi model orgla başlanır? bana lütfen yardımcı olun. Bu arada ben çoğu müzik mağazalarında araştırdım 300 400 tl ye klavyeler var fakat bunlar benim istedigim gibi degiller bilgisayarla bağlantı sağlayabileceğim bir alet istiyorum. yani ritim felan atabilinecek cinsten umarım anlatabilmişimdir. ve bu fiyat aralığına uygun yeni başlayan bir kişiye önerebileceğiniz bir klavye soruyorum size :D ...

    9
    1332
    bursa piyanist bursadaki piyanistler piyanist şantör serkan bursa düğün 
    her türlü kına, nişan, düğün ve eğlencelerinizde sizlerle olmaktan kıvanç duyarım. Son sistem ışık ve ses sistemlerimiz mevcut olup cemiyetlerede ses sistemi kurulur. tel: 0535 311 0532 ...

    0
    355
     
    http://eglence.superonline.com/ images/ s/ 20080108/ 094457batukck.jpg Pelin Batu Dj kabinine geçecek Haberin Devamı... ...

    0
    690
    Ut çalan Amerikalı müzisyen 
    Amerikalı müzisyen Scott Wilson, New York'un tarihi tren istasyonu "Grand Central"da, Cumhuriyetin kuruluşunun 86. yıl dönümü nedeniyle düzenlenen Türkiye'yi tanıtıcı etkinlikler kapsamında Amerikalılara ut çalıyor. Devamı... ...

    0
    368
    İzmirde bağlama çalan 
    İzmirde bağlama çalan birini arıyorum. Oyun havası ve doğu halayı bilse yeterli.. ...

    2
    468

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
TOPLU SATIŞLAR! (Ses Kartı,Mikrofon,Preamp,Referans Monitörü) 
bana özelden telefonnumaranızı yazarmısınız tabi eğer monitörler satılmadıysa ...

18
533
gem wk 8 se nin marifatlerini dinleyin süper diyorum !!!!!!!! 
millete selamlar evde kendim takilmaca kayitlarimi sunuyorum ve gem wk 8 se nin MARIFET LERINI DINLEYIN SÜPER!!!266552665626657 ...

0
3
orient kavala   costuruyor tavsiye 
dügünlerde isinize yarar saygilar Ugur Bayar - Orient Kavala - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared - erkan aksu ...

0
8
ezo & Rafet git diyemem 
Buyrun arkadasla güzel bi Karaoke sözleriyle birlikte Ezo & Rafet El Roman - Karaoke ( Feat. Rafet El Roman ) - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared - erkan aksu Sana Git Diyemem Ama Kal Demekte Gelmiyor içimden Son Sözünü Söyledin Bana Bırakıp Giderken Ahhh Gün Gelir Olurda Pişman Olur Dönersen Eskidendi Deyip Gideceğim Git Bırakıp Uzaklara Git Ardında Yaşlı Gözlere Kıyıp Git Git Bırakıp Uzaklara Git İstesemde Dön Desemde Hadi Git Git Yalan Sevdalarına Çaresiz Yarınlarına Bu Yürek Buna Da Dayanır Alışırım Gözyaşlarıma Sana Git Diyemem Ama Kal Demekte Gelmiyor içimden Son Sözünü Söyledin Bana Bırakıp Giderken Ahhh Gün Gelir Olurda Pişman Olur Dönersen Eskidendi Deyip Gideceğim Ardından Bakıp Güleceğim ...

0
11
Fast Track C serisi mi daha iyi Pro mu? 
Bende kullanıyorum Roland onları ezer :) ...

3
42
Fast Track C serisi mi daha iyi Pro mu? 
Peki Line 6 Pod Studio Ux2 ? Bıde roland ua-55 var ama o son şık param yetmez ona sanırım, ama bunları çok ezer derseniz alıcam :D ...

3
42