Sponsorlu Bağlantılar

pa800 çal etiketli PA 800 SESLERİNİ CUBASEDE ÇALMA... sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

pa800 çal


Arkadaşlar program cubaseye tanıttım...Sesleri görüyor ama pa 800 tuşlarına basttımmı sinyal var ses yok!...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    pa800 ucuyor bu demolar sadece pa800 ile yapildi dinlemeden gecmeyin 
    4shared.com - çevrimiçi dosya paylaşımı ve depolama - indir pa800 harunaydin demo,s hucum kayit.mp3 yorum ve elestirilerinizi bekliy ...

    31
    8281
    Erso pa800*OcKan pa800 set 
    Erso pa80*OcKan pa800 set Ockanı bilmem ama erso pa800 iyi set http://hotfile.com/ dl/ 106396253/ 87e8d73/ Pa800-OCKAN.SET.rar.html http://hotfile.com/ dl/ 106563151/ 7b739c6/ ersin_erso_pa800.zip.html ...

    0
    2317
    pa800 
    elimde pa 80 var şimdi pa 800 almak istiyorum takasda yapabilirim peşinde alabilirim düşünen olursa msjlarınızı bekliyorum ...

    1
    576
    pa800 
    merhaba pa 800 hard dısk görünmüyor usb load kısmında setler dosyalar görünmüyor sadece copy kısmında exe dosyaları olarak görünüyor. ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim... ...

    1
    1815
    pa800 sty 
    arkadaşlar pa800 sty leri pa55 okuyormu??? ...

    6
    1978
    pa800 
    selam degerli arkadaslar.benim bir sorunum var sizlerden.baska serili orqa sevdiyin sesi orqa nasil yazmak olar.mesl yani rolandda sevdiyin bi sesi pa 800e.onceden tesekkurler ...

    1
    1034

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Sihirli Ay (Gitar Cover) 
https://www.youtube.com/ watch?v=SdXFQk3xIhI ...

0
0
işte elimdeki tüm ritimler 
şifre indirme linkinin hemen altında yazıyor arkadaşlar. güle güle kullanın. not at all :) ...

617
123156
Org çalmak isteyip fl studio 
Merhaba Recep Usta, gerçekten FL Studio Başlamamada, Başlayip Kullabilmemede Ritim Yüklememede Her Noktasına Kadar Emeğinde Sen Varsın :o Dikkatimide Şu Çekti Ayrıca Yıl 2012 de paylaşmıssın yıl 2016 olmuş hala burdan millete cevap veriyor bu mecrada hala devam ediyorsun Helal Olsun! Ben Bu Programı, Ritimleri, senin sayende indirip kurup yükleyip indirdim ve öğrendim. hakkını helal eyle. :f48: Allah senden Razı olsun teşekkürlerimi ve minnetarlarımı sunuyorum. Allah yolunu açık etsin kardeşim. sağolasın! hiçkimse unutmasın ki burası bir forum sitesi. insanlar siteye girip, ihtiyacını alıp, gerisini silip atıyor. asıl ben sana teşekkür ederim ki faydalandığın ufacık bir konuyu dahi boş geçmeyip vefa göstermişsin. faydalı olabiliyorsam ne güzel bana, bilmukabil güzel dileklerinle. eyvallah ...

197
63759
Serkan kaya - bir bilebilsen orjinal md-altyapı 
olsun alinti malinti kardes zamanini ayirip atmanda yeter eyvalla ama keske bass'ini ayarlayip atsaydin cok boguk cikmis netten indirdin dimi??? rica ederim, evet internetten indirdim orjinal albümden bulamayan arkadaşlar için paylaşmak istedim :) ...

2
195
Eker Percussıon UZAY BREATH CONTROL ler 
guncel ...

8
358
Neden eker percussıon   asma davulları 
guncel ...

1
75