Sponsorlu Bağlantılar

ritim çal dinle etiketli ritim yardım sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ritim çal dinle


slm saygı değer müzisyen arkadaşlar... ben bilgisayrımda 2*4 misket, çiftetteli 9*8 gibi ritimleri dinlemek istiyorum intro ve ataklarını yapmak istiyorum eğer bilgisayrda ritim çalma gibi bir program varsa bunu bana öğretirseniz sevinirim saygılarımla şimdiden tşk ederim herkese...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çare - Dinle Dinle Şarkı Sözü 
    Dinle dinle beni, konuş biraz benimle. Dinle dinle beni , konuş biraz benimle. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bana albümü uzat , televizyon senin olsun. Çay içer misin? benim de uykumu kaçırıyor. Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Dinle dinle beni , az biraz konuş benimle Sevdiğin şarkı işte, şimdi çıktı radyoda Sesini açtım duyasın diye... Eski günlere dönelim diye... Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz ...

    0
    1078
    Çare - Dinle Dinle Şarkı Sözü 
    Dinle dinle beni, konuş biraz benimle. Dinle dinle beni , konuş biraz benimle. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bana albümü uzat , televizyon senin olsun. Çay içer misin? benim de uykumu kaçırıyor. Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Dinle dinle beni , az biraz konuş benimle Sevdiğin şarkı işte, şimdi çıktı radyoda Sesini açtım duyasın diye... Eski günlere dönelim diye... Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz ...

    0
    3359
    Dinle Beni 
    Samsun'dan muzik severlere kucak dolusu sevgiler.... Ahmet KÖSE Zalimsin Yar Ahmet KÖSE Yarına Kadar Ahmet KÖSE Neden? Ahmet KÖSE Vazgectim Ahmet KÖSE Geçen Yıl Bu Zamanlar Ahmet KÖSE Yıkılmadım Ben Ahmet KÖSE Kadere İnat _____________________________________________________________________ e-mail: ***YASAKTIR*** Tekrarı halinde uzaklaştırılırsınız! facebook:Ahmet KOSE's Photos | Facebook ...

    0
    2428
    md dinle indir 
    arkadaşlar umarım işinize yarar bir teşekkur yeterli gelecektir . cemalim 4shared.com - online file sharing and storage - download cemalım.mp3 mutlu ol yeter 4shared.com - online file sharing and storage - download Mutlu Ol Yeter.mp3 Lay Lay Lom 4shared.com - online file sharing and storage - download Lay Lay Lom.mp3 birfincankahve 4shared.com - online file sharing and storage - download birfincankahve.mp3 güzel roman 4shared.com - online file sharing and storage - download roman.mp3 ...

    12
    6391
    Pa 800 tadında dinle 
    Güzel parça fl studio devamını yazıyorum arkadaşlar bi parça paylaşayım dedim ..... ...

    0
    438
    Sadece Dinle 
    www.myspace.com/ uranusrcrds ...

    0
    1896

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
Emrah - Beni yerden yere vurup durmayın şarkısını okudum yanlız güzel oldu dinleyin. 
güzel ...

3
128
sE z3300a Studyo Kayıt Mikrofonu 
Satıldı, teşekkürler... ...

1
103
Memurdan 1 aylık ev ürünü dante tr 
Arkadaşlar merhaba. Dante Tr arayanlar kargo bana ait olmak üzere irtibata geçebilirler. cihazimda gram deforme çizik Vs yok. Cihazı sahibinden.com'a koydum. İlan no: 272225632 ...

0
42
Emrah - Beni yerden yere vurup durmayın şarkısını okudum yanlız güzel oldu dinleyin. 
güzel olmuş kardeşim.emeklerine sağlık. ...

3
128
Korg Pa 3x - özcan sezgin - iki kurşun - ( TÜRKÜ ) - 15.7.2012 
Korg Pa 3x - özcan sezgin - iki kurşun - ( TÜRKÜ ) - 15.7.2012 KULLANILAN PROGRAM : Cubase 5 SES KARTI : OCTA CAPTURE MİKROFON : RODE NT 2 A ALTYAPILAR : Korg Pa 3x ile,audio kayıt olarak hazırlanmıştır. KAVAL ve MEY : Korg Pa 3x ile çalınmıştır. BAĞLAMALAR : Kendi performansım YOUTUBE LİNK - https://www.youtube.com/ watch?v=jfXXQ2PdfXM Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar :) ...

0
51
Ücretli Müzik Yaptırılacak Klavey ve Bağlama İle 
Arkadaşlar selam istediğim tadı karaokelerde bulamadım org ve bağlama ile yapılacak bir iki şarkı yaptıracağım fakat uygun fiyat olursa sürekli müzik yaptırrım stüdyo aranje filan fiyat beni aştığı için bu şekilde arada bir müzik yaptıracağım bir arkdaşa ihtiyacım var mesaj atıp yada mail adresini bırakınız ücret konusundada bilgiverin lütfen ...

0
52