Sponsorlu Bağlantılar

ritim çal dinle etiketli ritim yardım sayfası

Sayfaya gitmek için aşağıdaki linki tıklayınız.

ritim çal dinle


slm saygı değer müzisyen arkadaşlar... ben bilgisayrımda 2*4 misket, çiftetteli 9*8 gibi ritimleri dinlemek istiyorum intro ve ataklarını yapmak istiyorum eğer bilgisayrda ritim çalma gibi bir program varsa bunu bana öğretirseniz sevinirim saygılarımla şimdiden tşk ederim herkese...Devamı...

  1. İlgili olabilecek diğer konular
     
    Konu / Önizleme
      Cevap     Görüntülenme  
    Çare - Dinle Dinle Şarkı Sözü 
    Dinle dinle beni, konuş biraz benimle. Dinle dinle beni , konuş biraz benimle. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bana albümü uzat , televizyon senin olsun. Çay içer misin? benim de uykumu kaçırıyor. Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Dinle dinle beni , az biraz konuş benimle Sevdiğin şarkı işte, şimdi çıktı radyoda Sesini açtım duyasın diye... Eski günlere dönelim diye... Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz ...

    0
    3086
    Çare - Dinle Dinle Şarkı Sözü 
    Dinle dinle beni, konuş biraz benimle. Dinle dinle beni , konuş biraz benimle. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bana albümü uzat , televizyon senin olsun. Çay içer misin? benim de uykumu kaçırıyor. Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Konuştuk mu? şimdi biz seninle... Dinle dinle beni , az biraz konuş benimle Sevdiğin şarkı işte, şimdi çıktı radyoda Sesini açtım duyasın diye... Eski günlere dönelim diye... Bu evde yalnız iki kişiyiz. Bu evde yalnız iki kişiyiz ...

    0
    808
    Sadece Dinle 
    www.myspace.com/ uranusrcrds ...

    0
    1781
    Dinle Beni 
    Merhabalar, Yetenekli Amatör ve Profesyonel Sesler Icin Actigimiz Bir Site http://www.dinlebeni.tv Sesim Güzel Diyorsaniz Buyurun. ...

    1
    1053
    md dinle indir 
    arkadaşlar umarım işinize yarar bir teşekkur yeterli gelecektir . cemalim 4shared.com - online file sharing and storage - download cemalım.mp3 mutlu ol yeter 4shared.com - online file sharing and storage - download Mutlu Ol Yeter.mp3 Lay Lay Lom 4shared.com - online file sharing and storage - download Lay Lay Lom.mp3 birfincankahve 4shared.com - online file sharing and storage - download birfincankahve.mp3 güzel roman 4shared.com - online file sharing and storage - download roman.mp3 ...

    12
    5932
    Pa 800 tadında dinle 
    Güzel parça fl studio devamını yazıyorum arkadaşlar bi parça paylaşayım dedim ..... ...

    0
    335

Güncel Konular
 
Konu / Son Mesaj
  Cevap     Görüntülenme  
cubasete  vokal kaydı stereo yapmak için ne yapmalıyım 
tek bir mikrofonla stereo kayıt alma şansınız fiziken mümkün değil, ancak mix esnasında stereo imager pluginleri kullanıp bir miktar genişlik verebilirsiniz. Onun haricinde sesinize çok güveniyorsanız duble kayıt alacaksınız, yani önce bir defa okuyup sola, sonra üzerine bi daha okuyup sağa panlıycaksınız. bu yöntem yerine göre değişir, genelde şarkıların giriş kısımları soft ve mono, nakarat kısımları daha baskılı ve stereo/ duble kayıtla alınır. ...

1
36
Kayıt - Mix - Mastering örnekleri ricası.. 
Olcay Hocam. Yine ben. :) Daha önce bu bölümde "Bir projeni as. Yorumlara bak demiştiniz.." Yeni bir proje hazırladım. Sizinle paylaşıyorum. Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Önemli Bilgiler: 1 - Tüm enstrümanlar baştan aşağı tarafımca çalınmıştır. Herhangi bir hazır loop vs kullanılmamıştır. (Amatör birinin tüm enstrümanları profesyoneller gibi çalmasını beklememek gerekir :) ) 2 - Enstrüman çalım hataları, quantize ayarlamaları gibi sorunlar elimden geldiğince giderilmeye çalışılmıştır ancak halen mevcuttur. :) 3 - Mix aşamasında benim de halen kulağımı rahatsız eden bazı sıkıntılar mevcut. Çözüme ulaştıramadığım için ve dinleye dinleye, çala çala şarkıdan gına geldiği için şimdilik "Olduğu kadar! diyerek bıraktım" 4 - Daha önceden sadece masteringi tanımak için bazı denemele ...

4
128
eko vst plugin arıyorum 
Ekonunda ayar vardır değilmi?küçük dosyalar teker teker deneyin bir tanesi umarım işinizi gorur.. eko yok hep delay var ...

4
52
cubasete  vokal kaydı stereo yapmak için ne yapmalıyım 
3 gündür arıyorum nette forum sitelerinde hiçbir yerde soruma cevap bulamıyorum, burada da baktım bir yerde karşıma çıktı ama tam olarak cevap olmadı bu soruya bi yardım edebilir misiniz ? ...

1
36
Yaptığım Bütün Paylaşımlar Seç Beğen 
süper olmuş ellerine sağlık kardesim - - - Güncellendi - - - Büyük emek,tesekkürler sevgili kardesim. ...

22
1252
çal kanunum 
verdiğiniz linkte sorun var , başka şekilde nasıl indirebilirim, selam / saygılar ...

8
6079